Hiapoe
Legacy Member
MaDDie zei:pff als je nog nooit is alcohol gedronken hebt, dan kunde niet oordelen over een fuif met alcohol vind ik.
Ik oordeel ook niet over fuiven met of zonder alcohol...
Ik oordeel over overdreven alcoholmisbruik

Ge hoeft niet alcohol gedronken te hebben om te zien dat iemand die alcohol misbruikt niet echt een leuk persoon is en medische hulp nodig heeft (psychologisch).
Overdreven vergelijking: Ge moet nie iemand vermoorden om te weten dat een seriemoordenaar niet echt een leuk persoon is en medische hulp nodig heeft (psychologisch).
Of een iets minder overdreven vergelijking: Ge moet geen Heroine gespoten hebben om te weten dat het nie goed voor je is!
Eerlijk gezegd, fuiven met of zonder alcohol kan mij niet schelen. Ik ben 25 en ben in heel mijn leven misschien naar 10 fuiven geweest. Mijn laatste fuif is minstens 5 jaar geleden.
Ik ga met vrienden terraskes doen, op restaurant, naar cinema, gaan poolen, snookeren, bowlen,...



