Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bier, 2 cola's, bier, 2 cola's, bier, 2 cola's...Doom Dragon zei:en dan de andere dag met een grote kater zitten om niets meer van die fuif te herinneren
GMotha zei:Bier, 2 cola's, bier, 2 cola's, bier, 2 cola's...
Beste manier om katers te voorkomen, heel den tijd door te kunnen drinken zonder teveel alcohol en heel geleidelijk aan zattekes te worden. Ge zult niet eens half zo bezopen zijn als degenen die pinten achtereen kappen, maar zult lekker tipsy zijn^^ Da's perfect voor de mensen die niet goed tegen alcohol kunnen, maar toch wat binnen willen hebben. (cola kan vervangen worden door een andere frisdrank of gewoon water)
Trouwens om u den dag later niks meer te herinneren moet ge serieus wat sterken drank hebben zitten mixen. Of een stuk of 50 pintjes binnen hebben gekapt.
Ik hou het bij pintjes, minder (of geen) katers, ge onthoudt alles de volgende dag, goedkoper, lekker(!) en fris.

Pestilence_007 zei:geen drank geen feest
geen feest ik ni blij
ik ni blij = welkom drugs
idioot voorbeeld maar voor mij is het iets dat er niet mag ontbreken, gewoon omdat 'het pintje drinken' met maten op een fuif en hoge gezelligheid geeft.
Zelf op een fuif waar primus geserveerd wordt steekt ma al tegen.
ik drink veel (in tegenstelling tot anderen). verschil is da'k ook wel amper zat ben en ik ga nu ook ni meer bepaald naar boerenfuifkes met klein manne van 13-15 mor meer naar DnB en goa dusja helemaal andere sfeer en context daar. ik keur (overdadig) alcohol op 'jonge' leeftijd helemaal niet goed maar ze moeten ergens leren waar hun grenzen ligt eh


Overdreven gebruik dus... Ik heb zelf nog nooit moeten kotsen van teveel te drinken en ik verzet redelijk wa bier op een jaar nog altijd te veel vind ik.Hmgrwngd zei:...
Ik vind alcohol eigenlijk het tegengestelde van een feestdrug; aangezien het verdovend werkt, en je volledig uitdroogt/ongecoördineerd maakt.
...
"waauw kotsen op een fuif, hoe grappig. :ironic: )
Nee dat heb ik nergens gezegd maar de meeste mensen die ik ken, die een verleden hebben van teveel gedronken en moeten kotsen hebben dat beleefd in hun jonge jaren.SveltestSword zei:waarmee ge bedoelt da enkel -16 alcohol misbruiken??? think again...
Even goedkoop als heel den tijd pinten te drinken^^cuda zei:als ge telksens bier en 2colas drinkt kan het toch niet goedkoop zijn![]()
Als ge iets non-alcoholisch tussendoor drinkt voorkomt ge katers. Kwestie van niet uit te drogen.metaphore zei:cola om kater te voorkomen
das nu nie echt aangewezen eerlijk gezegd
Virz zei:We zijn toch een van de weinige landen waar er zomaar alcohol op elke fuif mag verkocht worden als ik me niet vergis?

grey-turtle zei:Is een fuif zonder alcohol (en ook illegale drugs) niets waard of vinden jullie dat het toch door de beugel kan.?
Ik vind dat het moet kunnen, ook al ben je minder in de sfeer van de alcohol. Het risico op ongelukken gaat drastisch verkleinen, vooral de ongelukken waarvoor je verantwoordelijk bent.
dat is feitelijk wettelijk verplicht voor elke fuif, gelukkig maarMikail zei:Ik ben ooit eens naar een fuif geweest waar je enkel drank kon kopen als je pas 16 waart.. je moest ID-kaart tonen en je kreeg een bandje met een kleurtje ^^ 'k vond dat nog een goed systeemaloewel ik drank haalde voor sommige onder 16
![]()
GMotha zei:Bier, 2 cola's, bier, 2 cola's, bier, 2 cola's...
Beste manier om katers te voorkomen, heel den tijd door te kunnen drinken zonder teveel alcohol en heel geleidelijk aan zattekes te worden.
Trouwens om u den dag later niks meer te herinneren moet ge serieus wat sterken drank hebben zitten mixen. Of een stuk of 50 pintjes binnen hebben gekapt.
cola is zelf ook vochtafdrijvend, ge kunt het dus beter op water houdenals ge na 20 pintjes al blackouts hebt klopt er toch iets ni zeQuilombo zei:jah right, ik heb al meerdere blackouts gehad van minder dan 20 pinten, ieder lichaam is anders eh
en om per pintje twee cola's te drinken...cola is zelf ook vochtafdrijvend, ge kunt het dus beter op water houden
