Archief - Alcohol op fuiven

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zou je naar een fuif waar geen alcohol geserveerd wordt?


  • Totaal aantal stemmers
    513
  • Opiniepeiling gesloten.

grey-turtle

Legacy Member
Is een fuif zonder alcohol (en ook illegale drugs) niets waard of vinden jullie dat het toch door de beugel kan.?
Ik vind dat het moet kunnen, ook al ben je minder in de sfeer van de alcohol. Het risico op ongelukken gaat drastisch verkleinen, vooral de ongelukken waarvoor je verantwoordelijk bent.

Hmgrwngd

Legacy Member
Ik zou er direct naartoe gaan.

In mijn ervaring zijn fuiven waar alcohol geserveerd wordt altijd rumoeriger, gewelddadiger en saaier. (gevechten tussen dronken mensen, als je er 1 gezien hebt, heb je ze allemaal gezien)

Maw, ja ik zou gaan.

Hellrabbit

Legacy Member
ik heb ja gestemd, maar wss om de verkeerde redenen

(ik koop mijn drank meestal op voorhand :p)

kaminikaze

Legacy Member
ik zou denk ik niet betalen om daar binnen te mogen gaan, neen :)

HTrance

Legacy Member
Pff, ik denk dat die drank niet echt uitmaakt zolang je met toffe mensen opstap bent. En dat is bij mij meestal het geval dus ik heb ja gestemd.
Kpeins dat alcohol wel kan bijdragen tot een fuif. Iedereen komt wat losser, men "smijt" zich sneller op de dansvloer etc.

En een chocomelk of een fristi... daar vallen de dames voor ! :unsure:

grey-turtle

Legacy Member
Hellrabbit zei:
ik heb ja gestemd, maar wss om de verkeerde redenen

(ik koop mijn drank meestal op voorhand :p)

Zo ontwijk je mooi de vraag en heb je intussen alcohol binnen.
Toen ik in het middelbaar zat, had ik ooit eens een heleboel reacties gehoord van medeleerlingen die uitgingen om dronken te worden.
Maar ik denk dat deze vraag ook leeftijdsgebonden is. De oudere mensen hier zullen vlugger nee zeggen.

Tom!

Legacy Member
"Nee" gestemd, maar dat ligt meer aan de fuif dan aan de alcohol.
Voor alcohol ga ik wel op café en voor muziek ga ik zeker niet naar een fuif :)

HighWire

Legacy Member
Een fuif zonder alcohol? Neen...

Ni zozeer om totaal dronken te worden (heb zelf iets tegen straal bezopen mensen...) maar omdat alcohol je wel losser maakt...

En derbij, het is toch kei leuk om tesamen me u maten een pint te pakken en tegelijkertijd een goei feesje te bouwen?

Nuja, das mijn mening maar eh :)

xDama

Legacy Member
HighWire zei:
Een fuif zonder alcohol? Neen...

Ni zozeer om totaal dronken te worden (heb zelf iets tegen straal bezopen mensen...) maar omdat alcohol je wel losser maakt...

En derbij, het is toch kei leuk om tesamen me u maten een pint te pakken en tegelijkertijd een goei feesje te bouwen?

Nuja, das mijn mening maar eh :)

Volledig mee eens.

aXl_

Legacy Member
een feestje zonder rum-cola is geen feestje :p

niet dat ik me volzuip op een fuif maar een beetje aangeschoten op een feestje vind ik gewoon leuk :unsure:

Shyheim

Legacy Member
Bwa, helemaal geen misschien niet...

Eentje waarop ten minste de meeste mensen hun limieten zouden kennen én er een leeftijdsminimum geldt wel. :]
En daarom ga ik niet meer naar fuiven, maar alleen naar boites. :-)

Heb geen enkel probleem met een glas drinken, integendeel, is niet veel ontspannenders dan dat... :p
Mijn probleem zijn 16-jarige huppeltrutten die scheilezat in 't rond staan te springen en roepen en zo'n zaken.

Hellrabbit

Legacy Member
grey-turtle zei:
Zo ontwijk je mooi de vraag en heb je intussen alcohol binnen.
Toen ik in het middelbaar zat, had ik ooit eens een heleboel reacties gehoord van medeleerlingen die uitgingen om dronken te worden.
Maar ik denk dat deze vraag ook leeftijdsgebonden is. De oudere mensen hier zullen vlugger nee zeggen.

ja sorry, maar khad gestemd voor ik de beginpost gelezen had :p

maar anders had ik nee gestemd, als ik een avondje uitga wil ik gerust een aantal pinten degusteren

had de vraag nu geweest of ik nog naar fuiven zou gaan waar je niet als een enorm zatte kloot mag rondlopen had ik wel nog ja gestemd, maar volledig niets drinken vind ik er persoonlijk wel wat over gaan

Peephole zei:
Sjeus, waarom anders naar een fuif gaan?


sociaal contact?

Fighting Hobbit

Legacy Member
Hellrabbit zei:
ik heb ja gestemd, maar wss om de verkeerde redenen

(ik koop mijn drank meestal op voorhand :p)
Slechterik :p

Ik heb ja gestemd omdat ik niet persé alcohol moet drinken om mij te amuseren, ben al wel eens naar een fuif geweest dat ik gewoon water gedronken heb (last van de maag...)

Dirty_Col

Legacy Member
mij maakt het niet uit, zolang er maar iets te beleven valt :p

Hmgrwngd

Legacy Member
Alhoewel; stel je eens voor dat iedereen opeens nuchter doorheeft net hoe slecht de muziek op de doorgaanse boerefuif wel nie is.

Der zou nooit geen volk meer afkomen. :D

Tom!

Legacy Member
Fighting Hobbit zei:
ben al wel eens naar een fuif geweest dat ik gewoon water gedronken heb (last van de maag...)
Toch maar even uitleggen voordat we online uitgelachen worden? ;)

Tenzij je van cocktails houdt, is het op fuiven meestal toch nogal magertjes gesteld met de alcohol. Gewoon bier om bier te drinken zegt me niet veel, vandaar liever een café met wat meer kwaliteit en minder kwantiteit :woohoo:

Margeitje

Legacy Member
bwahjaat, kheb geen alcohol nodig om er iets leuks van te maken ^-^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan