Kurobu
Legacy Member
Margeitje zei:bwahjaat, kheb geen alcohol nodig om er iets leuks van te maken ^-^
²nd...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Margeitje zei:bwahjaat, kheb geen alcohol nodig om er iets leuks van te maken ^-^
maar aangezien dat er niet tussen staat zal ik niet stemmen 


zarathustra zei:nee, ik ga niet naar fuiven alcohol of niet.
Mr.Anderson zei:Verklaar u nader...
Ge gaat dus nooit naar fuiven of ... ?

)zarathustra zei:dat zeg ik toch ?
die dingen draaien om 3 dingen: muziek ==> I couldn't care less, alcohol ==> meh, sociaal contact ==> niet direct mijn beste kant. (prolly wegens de 2 voorgaande punten)
kvond da gewoon raar dat ge nooit eens naar een fuif ging 

Ik denk er zowat hetzelfde over.Genious zei:dan zou ik het gewoonweg eens deftig beginnen te overwegen zelfs.
want al die mensen die eerst hun halve liter drugsopl nodig hebben 'om los te komen'
Ge zijt wie ge zijt, dat klinkt zo verkeerd dat ge bepaalde grenzen (die uiteindelijk aspecten zijn van uw persoon) moet doorbreken door alcohol te gaan drinken.
Nu, het is die mensen hun leven he, maar mij niet gezien.
Project Loony zei:Dus al die personen die nu 'nee' gestemd hebben zouden niet eens naar een feestje van een makker die verjaart gaan, of iets dergelijks, als er geen alcohol te krijgen valt? Hoe zielig is me dat...
)
)

Project Loony zei:Dus al die personen die nu 'nee' gestemd hebben zouden niet eens naar een feestje van een makker die verjaart gaan, of iets dergelijks, als er geen alcohol te krijgen valt? Hoe zielig is me dat...

Die volgende dag in een aula/klas zitten?Cyclone zei:NEEN! goed zot om daar naartoe te gaan
wa is er leuker als u bezatten en de volgenden dag van niks nimmer weten.
hitman47 zei:het gaat ier wel degelijk om een fuif waarop staat : no alcohol
dus niet om een 'feestje' voor iemands verjaardag waar niet mag gedronken worden omdat de ouders thuiszijn (in sommige gevallen volgt er daarachter toch nog een drinkfestijn)
jaja kbegin oud te worden... 
Cyclone zei:NEEN! goed zot om daar naartoe te gaan
wa is er leuker als u bezatten en de volgenden dag van niks nimmer weten.
kheb nog geen een feestjen bij kammeraden geweten zonder alcohol ze![]()