Bram
Legacy Member
couldn't agree more...HTrance zei:Pff, ik denk dat die drank niet echt uitmaakt zolang je met toffe mensen opstap bent. En dat is bij mij meestal het geval dus ik heb ja gestemd.
Kpeins dat alcohol wel kan bijdragen tot een fuif. Iedereen komt wat losser, men "smijt" zich sneller op de dansvloer etc.
En een chocomelk of een fristi... daar vallen de dames voor !![]()
wij hebben met onze chiro nu zelf toch wel al redelijk wa fuiven en cocktail parties georganiseerd en ikzelf vervloek de alcohol toch altijd meer dan dak hem prijs...
als ge met de juiste compagnie weggaat dan hebt ge geen drank nodig om u te amuseren...
)


veel succes int leven zou ik zeggen 
