Archief - Alcohol op fuiven

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zou je naar een fuif waar geen alcohol geserveerd wordt?


  • Totaal aantal stemmers
    513
  • Opiniepeiling gesloten.

Bram

Legacy Member
HTrance zei:
Pff, ik denk dat die drank niet echt uitmaakt zolang je met toffe mensen opstap bent. En dat is bij mij meestal het geval dus ik heb ja gestemd.
Kpeins dat alcohol wel kan bijdragen tot een fuif. Iedereen komt wat losser, men "smijt" zich sneller op de dansvloer etc.

En een chocomelk of een fristi... daar vallen de dames voor ! :unsure:
couldn't agree more...

wij hebben met onze chiro nu zelf toch wel al redelijk wa fuiven en cocktail parties georganiseerd en ikzelf vervloek de alcohol toch altijd meer dan dak hem prijs...

als ge met de juiste compagnie weggaat dan hebt ge geen drank nodig om u te amuseren...

lttuvix

Legacy Member
bwoa wel, int jeugdhuis bij ons is woensdag namiddag alcoholvrij
en vrijdagavond met alcohol

ge merkt wel wa verschil qua consumpties (ksta achter de toog dus ik merk da wel :p)
ma qua sfeer, de kameraden zitten nog steeds bijeen te kickeren kaarten spellekes te spelen.
Wa ik dan wel weer merk is da de mannekes die toch iets willen drinken voor een uurke na een andere café gaan en dan terugkomen.

maja een fuif is ook weer geen jeugdhuis fcours...

Defkes

Legacy Member
HighWire zei:
Een fuif zonder alcohol? Neen...

Ni zozeer om totaal dronken te worden (heb zelf iets tegen straal bezopen mensen...) maar omdat alcohol je wel losser maakt...

En derbij, het is toch kei leuk om tesamen me u maten een pint te pakken en tegelijkertijd een goei feesje te bouwen?

Nuja, das mijn mening maar eh :)

Voila. :)

En anders de voordrinktactiek e...

Bram

Legacy Member
Hiapoe zei:
Ik ben onlangs nog met een hoop maten weggeweest...
Wat hebben we gedaan:
- Terraske gedaan
- Op restaurant gegaan
- Nog een terraske gedaan
Niemand is zat, de meesten drinken een paar glazekes wijn en ne leffe of iets da ze graag drinken... maar den avond wordt gevuld met babbelen en plezier maken...
Overdreven drinken is voor pubers en mensen me problemen die ze willen wegdrinken.
tijd dat ik ouder wordt :sop:

khem ooit eens met m'n "vrienden" de discussie gehad over zat zijn en drinken...
bah...

m'n beste fuif tot nu toe was nog altijd een van een speelplein in de buurt mee wa vrienden en vriendinnen waar iedereen bloednuchter was maar waar we indertijd wel een podium kapotgesprongen hebben tijdens het dansen

coap

Legacy Member
Hiapoe zei:
Overdreven drinken is voor pubers en mensen me problemen die ze willen wegdrinken.

Tis ni omda ge u eigen ni vertrouwd met alcohol da ge da op de andere mensen moet weerspiegelen... .
Ik vind drinken fuif is dik oké. Zolang da ge maar houd aan een aantal voorwaarden 1. zie dat in de juiste sfeer is 2. Doe geen dinge waar ge later spijt van ga hebbe 3. En neemt u zelf ni te serieus als ge zat zijt. En voila ge zijt klaar voor ne geweldigen avond waar ge kunt feesten in een roes met toffe mensen.

TekkaBlade

Legacy Member
Mr.Anderson zei:
Mja :p kvond da gewoon raar dat ge nooit eens naar een fuif ging ;)

Wat is daar vreemd aan?

Muziek is tegenwoordig 10 procent talent dat aangelengd wordt met commerciële brol. Daarvoor moet je het al niet doen...
Ze proberen zogezegd een zo breed mogelijk publiek aan te spreken.
Bovendien staat die dan nog eens loeihard waardoor je je oor zowat in de mond van je gesprekspartertner moet forceren waarna je een dosis speeksel en bierlucht te verwerken krijgt.

Alcohol is ok als je je grenzen kent... Op zo'n fuiven mooi niet dus. Heel wat johngeren voelen de nood zich te bewijzen aan hun vrienden en de omringenden.
Meisjes die dan de hoerige toer opgaan om te tonen "he kijk, ik kan een jongen binnendraaien" en jongens die daarop ingaan:"he kijk, ik heb er al 3 binnengedraaid"...
vaak ontstaat dan nog een of andere scenario dat evengoed gebruikt kon worden in een of andere soap op de vtm omdat "ene met z'n poten aan m'n mokke is gekomen".

Niet alle fuiven zijn zo, maar er is altijd een rotte appel in de mand...
Geef mij maar een rustig cafe waar m'n drankjes verzorgd zijn en iedereen sociaal wenselijk gedrag vertoont met af en toe de vettige lach ertussen van een tafeltje verderop!

GMotha

Legacy Member
Depends. Ik lust wel gaarne een pint hier en daar.
Als't een goei fuif is zou'k wel gaan, ongeacht de afwezigheid van alcohol. Muziek speelt daar deels in mee. Maar RnB en van die dance-rommel zijn het niet waard nuchter aan te horen.

Bram

Legacy Member
alexii zei:
Hoe amuseer je je anders op een fuif? :|

Serieus.
dansen, lachen, onnozel doen, lachen met de plaatselijke johns die proberen te jumpen en dan keihard op hun gezicht gaan...

_Wicked_

Legacy Member
Cyclone zei:
NEEN! goed zot om daar naartoe te gaan :p
wa is er leuker als u bezatten en de volgenden dag van niks nimmer weten.
Wauw, stoer, u bezatten en niks meer weten, dan kijkte in u portemenee, geen geld meer op zak en ge weet niet wat ge er mee gedaan hebt buiten u zat te drinken. gg :doh:
Drink ook wel op fuiven/festivals, maar nog nooit zo zat geweest dak het niet meer weet ze. :rofl:

HTrance

Legacy Member
TekkaBlade zei:
Wat is daar vreemd aan?

Muziek is tegenwoordig 10 procent talent dat aangelengd wordt met commerciële brol. Daarvoor moet je het al niet doen...
Ze proberen zogezegd een zo breed mogelijk publiek aan te spreken.
Bovendien staat die dan nog eens loeihard waardoor je je oor zowat in de mond van je gesprekspartertner moet forceren waarna je een dosis speeksel en bierlucht te verwerken krijgt.

Alcohol is ok als je je grenzen kent... Op zo'n fuiven mooi niet dus. Heel wat johngeren voelen de nood zich te bewijzen aan hun vrienden en de omringenden.
Meisjes die dan de hoerige toer opgaan om te tonen "he kijk, ik kan een jongen binnendraaien" en jongens die daarop ingaan:"he kijk, ik heb er al 3 binnengedraaid"...
vaak ontstaat dan nog een of andere scenario dat evengoed gebruikt kon worden in een of andere soap op de vtm omdat "ene met z'n poten aan m'n mokke is gekomen".
so true :rofl:

joyraider

Legacy Member
Wat blijft er nog over als er geen alcohol is? Crappy muziek, 14-jarige dellen en een hoop zatte kinderen?

Hiapoe

Legacy Member
alexii zei:
Hoe amuseer je je anders op een fuif? :|

Serieus.

Ik was es me mijn zus op ne fuif, en ze vroegen aan mijn zus of ik zat was omda ik zo zot deed. Ik drink geen alcohol, dusja... figure it out :p

Als gij u zonder alcohol nie kunt amuseren... :s veel succes int leven zou ik zeggen :p

_Wicked_

Legacy Member
joyraider zei:
Wat blijft er nog over als er geen alcohol is? Crappy muziek, 14-jarige dellen en een hoop zatte kinderen?
Als er geen alcohol is, hoe kunnen er dan zatte kinderen zijn ? :wtf:

Edit: u vrienden mss of je moet alleen gaan. :D

Hiapoe

Legacy Member
coap zei:
Tis ni omda ge u eigen ni vertrouwd met alcohol da ge da op de andere mensen moet weerspiegelen... .
Ik vind drinken fuif is dik oké. Zolang da ge maar houd aan een aantal voorwaarden 1. zie dat in de juiste sfeer is 2. Doe geen dinge waar ge later spijt van ga hebbe 3. En neemt u zelf ni te serieus als ge zat zijt. En voila ge zijt klaar voor ne geweldigen avond waar ge kunt feesten in een roes met toffe mensen.

Exact, daarom da ik zei: "OVERDREVEN alcohol drinken is voor pubers en mensen die hun problemen willen wegdrinken"
Ik zei niet: "alcohol drinken is voor pubers en mensen met problemen"

Dus, gelieve eerst iemands post goed te lezen en dan commentaar te geven, dank hiervoor.

En tgaat nie om mezelf vertrouwen met alcohol of niet want ik zou het begot niet weten of ik betrouwbaar ben ermee... kheb nog nooit een druppel alcohol gedronken (behalve misschien in een sauske op restaurant ;))

MaDDie

Legacy Member
Ik zou niet binnengaan, ik dans en fuif enorm graag, maar zo een lekker pintje mag er wel bijzijn voor me.

En ja ik zuip me ook is graag te pletter. Maar ik ken mezelf wel, als ik dronken ben, val ik geen mensen lastig, begin niet te vechten, begin niet te roepen...
IK ben gewoon ne plezierige zatlap :p

russian

Legacy Member
Neen... De mensen zijn zoveeel droger zonder een pintje in hun lijf.

MaDDie

Legacy Member
Hiapoe zei:
Exact, daarom da ik zei: "OVERDREVEN alcohol drinken is voor pubers en mensen die hun problemen willen wegdrinken"
Ik zei niet: "alcohol drinken is voor pubers en mensen met problemen"

Dus, gelieve eerst iemands post goed te lezen en dan commentaar te geven, dank hiervoor.

En tgaat nie om mezelf vertrouwen met alcohol of niet want ik zou het begot niet weten of ik betrouwbaar ben ermee... kheb nog nooit een druppel alcohol gedronken (behalve misschien in een sauske op restaurant ;))

pff als je nog nooit is alcohol gedronken hebt, dan kunde niet oordelen over een fuif met alcohol vind ik.

killgore

Legacy Member
MaDDie zei:
pff als je nog nooit is alcohol gedronken hebt, dan kunde niet oordelen over een fuif met alcohol vind ik.
en waarom niet?

Hij ziet toch evengoed hoe andere mensen zich gedragen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan