Archief - Alcohol op fuiven

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zou je naar een fuif waar geen alcohol geserveerd wordt?


  • Totaal aantal stemmers
    513
  • Opiniepeiling gesloten.

Cyclone

Legacy Member
Ara. zei:
so true

ik erger me altijd dood aan die studentenfeestjes in Leuven met kutslechte muziek en nen hoop lallende studenten die zichzelf wijsmaken dat het een beestig feestje is.

volgens mij is da gewoon leuven ze :x ik ken er een paar die vroeger door iedereen gepest werden en nu in leuven zijn de feestjes veel beestiger...
yeah right (leuven = nerdstad)

Hmgrwngd

Legacy Member
Ara. zei:
so true

ik erger me altijd dood aan die studentenfeestjes in Leuven met kutslechte muziek en nen hoop lallende studenten die zichzelf wijsmaken dat het een beestig feestje is.

Achja, de toekomst van ons land zeker?
Dezelfde idioten als in het verleden é. :)

nixie

Legacy Member
alcohol is nergens voor nodig, als ge u al ni kunt amuzeren zonder alcohol


betale nvoor zo een fuif? nee dank u

^^pathfinder^^

Legacy Member
Cyclone zei:
volgens mij is da gewoon leuven ze :x ik ken er een paar die vroeger door iedereen gepest werden en nu in leuven zijn de feestjes veel beestiger...
yeah right (leuven = nerdstad)
Ja, ik moest van mijn ouders naar leuven, ma eigenlijk wou ik nie omdat ze daar geen jump draaien :s:s:s en da daar vol nerds zit!

FLT

Legacy Member
Ik moest vorige week medicatie nemen voor mijn wijsheidstanden te laten trekken. Vrijdag redelijk veel gedronken => zaterdag kotsslecht, hele dag in bed gelegen. Maar tegen de avond ben ik dan toch nog naar een plaatselijk fuifke (2000 man) geweest... mijn eerste fuif nuchter. Om 02.30u stak het me toch al wat tegen. Niet om te zeggen dat ik mij niet geamuseerd heb maar toch liever alcohol erbij!

[TFT]Poky

Legacy Member
Idd in Leuven zijn er sommige feestjes en dan vooral in fak bars waar iedereen doet alsof.

Nu gelle zegt nooit tegen ulle eigen, hmmm dorpsfuifke vanavond ik ga mij is goed bezatten :).
Sma raar zenne imo.

Idd in Leuven geen jump :(

Ara.

Legacy Member
Ja oke heel af en toe een dorpsfuifke, ma ne keer ge ne bepaalde leeftijd hebt bereikt, zijt ge da echt kots kots beu.

Liever 1 keer de maand naar de fuse dan 8 dorpsfuifkes/studenten-TD's !

Kurobu

Legacy Member
NiXiE zei:
alcohol is nergens voor nodig, als ge u al ni kunt amuzeren zonder alcohol


betale nvoor zo een fuif? nee dank u

er is wel een verschil tussen drinken en zuipen he ;)

en tis niet omda hij zonder alcohol kunt feesten ( ik kan da ook daar nie van )
da andere mensen geen pint mogen drinken zeker ?

zaffah

Legacy Member
Mja, ik kan perfect zonder alcohol. Ben dan ook zo goed als altijd bob :)
Iedereen vind het dan raar dat ik meedans en gek doe zoals iedereen van de groep die dan toch wel vrij goed beschonken zijn :p

maja, als de omstandigheden het toelaten drink ik dan toch een pintje of 5 - 8. Ik overdrijf nooit (nu toch niet meer) :)

inkei

Legacy Member
Ara. zei:
ja in Leuven is er godzijdank nergens, maar dan ook nergens JUMP.

Zalig, als dat maar voortgaat.
In mijn stad is er nergens maar dan ook nergens een plaats zonder jump.

zaffah

Legacy Member
inkei zei:
Zalig, als dat maar voortgaat.
In mijn stad is er nergens maar dan ook nergens een plaats zonder jump.

Mja, jump zal dan ook ver uitsterven zeker? Iedereen kan tegenwoordig al jumpen.

Kwestie van iets origineels te doen zeker?

Furiax

Legacy Member
gaat volgens mij maar een saai fuifke zijn zonder alcohol.
Ge moet maar rondzien op een fuif, in begin van den avond staat iedereen der maar wa te staan op een paar enkelingen na. Naarmate de avond vorderd en ze wa alcohol gedronken hebben komen de mensen wa losser en beginnen ze ook te dansen.

[TFT]Poky

Legacy Member
Ik vind het eigelijk vrij frustrerend, ik luister graag naar jump ( SMAAK !) ma dan wel deftige dus geen felix projects Bs. Maar in leuven is het altijd van diene schrale muziek imo (Clouseau,....) .

EN anders ist altijd stomme ultratop 40 yeah yeah mean nigga muziek.
Sommige plaatsen dnb maja daar luister ik ni graag naar.

Met gevolg dat ik een paar pinten moet ophebben om mij te amuseren omdat ik de muziek niet goed vind.
Als ik naar de Complex ga drink ik nooit alcohol gewoon omdat da mijne muziek is :)

Bontus

Legacy Member
inkei zei:
Zalig, als dat maar voortgaat.
In mijn stad is er nergens maar dan ook nergens een plaats zonder jump.
Waasmunster is echt nie ver ;)
de oplossing voor uw probleem
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan