Archief - Alcohol op fuiven

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zou je naar een fuif waar geen alcohol geserveerd wordt?


  • Totaal aantal stemmers
    513
  • Opiniepeiling gesloten.

zaffah

Legacy Member
Piejie zei:

ok buiten de anti-jumpers weliswaar :)
Des gewoon de bikkembergs-wannabees ofzo, die jumprage zal wel overgaan zeker?

Wat stoempen op de grond is nu ook niet van hoogstaand niveau he. Evenmin het langlaufen dat ze beoefenen.

Destroyer

Legacy Member
nee, veel sfeer zal ver te zoeken zijn, zijt er maar zeker van

inkei

Legacy Member
reteiP zei:
Waasmunster is echt nie ver ;)
de oplossing voor uw probleem

Ik kom genoeg in Waasmunster, geloof mij, daar emmek ook al genoeg erge dingen gehoord :doh:

Kurobu

Legacy Member
neen he.. iedereen moet een ingestudeerde dans doen, op de muziek die jij graag hoort he :unsure:

ge hebt , wannebe punk rockers, gabbers, jumpers, skaters, hiphoperdehopers...

maja.. zelfs al in uitgaan moet er niveau zijn he.. want ontspaning mag enkel maar op intelectule manier zeker :ironic:

en jump heeft nieks te maken met lacoste, of bikkenbergs, of deputemadre of andere.

tis nie omda ge lonsdale draagt da ge gabber zijt.
en ook nie omda ge een wijde broek draagt da ge skater zijt.

iedreen draagt wat hem graag ziet en hij makkelijk inzit.
en mensen moeten eens leren niet altijd iemand in een hokje te drukken.

maja cartoon in mijn sig zegt genoeg wat ik daarover denk ;)

zelfde met drugs en drinken.
tis niet omdat iemand dit doet dat het krapul is of slechte mensen zijn.

white modder

Legacy Member
Hiapoe zei:
Ik was es me mijn zus op ne fuif, en ze vroegen aan mijn zus of ik zat was omda ik zo zot deed. Ik drink geen alcohol, dusja... figure it out :p

Als gij u zonder alcohol nie kunt amuseren... :s veel succes int leven zou ik zeggen :p

jah en neen, kben nogal verlegen, en ik begin pas te dansen als ik wat op heb enz ;)

drink wel niets meer , binnenin geniet ik enorm veel van een fuif, maar ge ziet het aan de buitekant niet :)

aXl_

Legacy Member
cuda zei:
GMotha zei:
Bier, 2 cola's, bier, 2 cola's, bier, 2 cola's...

Beste manier om katers te voorkomen, heel den tijd door te kunnen drinken zonder teveel alcohol en heel geleidelijk aan zattekes te worden. Ge zult niet eens half zo bezopen zijn als degenen die pinten achtereen kappen, maar zult lekker tipsy zijn^^ Da's perfect voor de mensen die niet goed tegen alcohol kunnen, maar toch wat binnen willen hebben. (cola kan vervangen worden door een andere frisdrank of gewoon water)

Trouwens om u den dag later niks meer te herinneren moet ge serieus wat sterken drank hebben zitten mixen. Of een stuk of 50 pintjes binnen hebben gekapt.

Ik hou het bij pintjes, minder (of geen) katers, ge onthoudt alles de volgende dag, goedkoper, lekker(!) en fris.

als ge telksens bier en 2colas drinkt kan het toch niet goedkoop zijn :)
gewoon je grens kennen of wanneer je last van je maag begint te krijgen ermee stoppen

het gaat erom dat ge op een hele avond 3à4 pinten doseert en als je dorst krijgt tussenin wat anders drinkt. Das de beste manier om zoals gezegd "gelijdelijk aan zattekes" wordt en dus de hele avond een "tipsy" roes hebt (wat imo leuker is dan nuchter en leuker is dan strontzat).

Bontus

Legacy Member
inkei zei:
Ik kom genoeg in Waasmunster, geloof mij, daar emmek ook al genoeg erge dingen gehoord :doh:
kheb hier tbh nog geen jumpers gezien, behalve diegene die uit Hamme overwaaien :doh:
(en een 5 tal diehards die alle Thunderdomes ook nog boven hun bed staan hebben)

[TFT]Poky

Legacy Member
Thunderdome =/= Jump
Gabbers =/= Jump
Skinheads =/= Jump

Ik heb niets tegen mensen die ander muziek luisteren.
Waar ik het wel van krijg is mensen die iedereen in kottekes verdelen en zich beter voelen omdat ze bv. niet naar jump luisteren.

Jumpen =/= Langlaufen
Jumpen=/= Makkelijk

Ik wil ier al die jump bashers is zien jumpen en wil ook wel is weten wat zij onder jump muziek verstaan. Ik durf 9/10 wedden dat jullie jump zien als Dj Kicken, Felix Project, andere loze jump verneukers.
Luister eerst is wat echte deftige jump ga eerst naar jump discotheken en vel dan een oordeel. Ipv oordelen te vellen op basis van wat jullie zien op dorp fuifkes

Hmgrwngd

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
Thunderdome =/= Jump
Gabbers =/= Jump
Skinheads =/= Jump

Ik heb niets tegen mensen die ander muziek luisteren.
Waar ik het wel van krijg is mensen die iedereen in kottekes verdelen en zich beter voelen omdat ze bv. niet naar jump luisteren.

Jumpen =/= Langlaufen
Jumpen=/= Makkelijk

Ik wil ier al die jump bashers is zien jumpen en wil ook wel is weten wat zij onder jump muziek verstaan. Ik durf 9/10 wedden dat jullie jump zien als Dj Kicken, Felix Project, andere loze jump verneukers.
Luister eerst is wat echte deftige jump ga eerst naar jump discotheken en vel dan een oordeel. Ipv oordelen te vellen op basis van wat jullie zien op dorp fuifkes

Er moeten absoluut jumpers blijven !!

Waarmee ga ik anders kunnen lachen op fuiven? :p

Hail Priest!

Legacy Member
Kurobu zei:
neen he.. iedereen moet een ingestudeerde dans doen, op de muziek die jij graag hoort he :unsure:

ge hebt , wannebe punk rockers, gabbers, jumpers, skaters, hiphoperdehopers...

maja.. zelfs al in uitgaan moet er niveau zijn he.. want ontspaning mag enkel maar op intelectule manier zeker :ironic:

en jump heeft nieks te maken met lacoste, of bikkenbergs, of deputemadre of andere.

tis nie omda ge lonsdale draagt da ge gabber zijt.
en ook nie omda ge een wijde broek draagt da ge skater zijt.

iedreen draagt wat hem graag ziet en hij makkelijk inzit.
en mensen moeten eens leren niet altijd iemand in een hokje te drukken.

maja cartoon in mijn sig zegt genoeg wat ik daarover denk ;)

zelfde met drugs en drinken.
tis niet omdat iemand dit doet dat het krapul is of slechte mensen zijn.


Eerste post van u waarmee ik volmondig akkoord ben :)

Al moet ge wel toegeven dat een heel groot percentage van de Londsdale-dragers gabbers zijn.

@ Axl: 3/4 pinten? Dan ben ik bloednuchter ... En nee dat is nu niet om te stoefen.
Probleem met alcohol is vaak dat ge ineens uwe 'klop' krijgt :)

Project Loony

Legacy Member
hitman47 zei:
het gaat ier wel degelijk om een fuif waarop staat : no alcohol

dus niet om een 'feestje' voor iemands verjaardag waar niet mag gedronken worden omdat de ouders thuiszijn (in sommige gevallen volgt er daarachter toch nog een drinkfestijn :D)
...

Is het zo moeilijk je een feestje van een vriend in te beelden waar nu eens géén alcohol geschonken wordt? En ja, een feestje. Geen huiselijke rommel.

Wat doe je dan?

Kurobu

Legacy Member
Project Loony zei:
...

Is het zo moeilijk je een feestje van een vriend in te beelden waar nu eens géén alcohol geschonken wordt? En ja, een feestje. Geen huiselijke rommel.

Wat doe je dan?

ik drink zelden alcohol dus ik zou gaan.
en de meeste drinkers zouden gaan uit vriendelijkheid

Destroyer

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Er moeten absoluut jumpers blijven !!

Waarmee ga ik anders kunnen lachen op fuiven? :p


idd das wel een feit :lol: ma nie teveel, en jump hoort eigenlijk totaal niet thuis op fuiven maarja...

het beste is eigenlijk als ze jumpen op andere muziek dan jump :applause: :rofl:

^^pathfinder^^

Legacy Member
Als ik naar een feestje ga, dan is het in de eerste plaats puur voor de muziek.
Is de muziek slecht, dan ga ik om wat bij te babbelen met vrienden en wat te lachen, en dan komen de pintjes vanzelf.

Alcohol is niet noodzakelijk voor een feest, maar kan de ervaring wel leuker maken .

Destroyer

Legacy Member
bij ons is de muziek altijd slecht, dusja, altijd goe bezopen en altijd nog lol, ook al ist op vlaamse slagers of dergelijke:p

en dan nog als de muziek goe is en tis zat, dan hebde een topavond.

Kurobu

Legacy Member
Destroyer zei:
idd das wel een feit :lol: ma nie teveel, en jump hoort eigenlijk totaal niet thuis op fuiven maarja...

het beste is eigenlijk als ze jumpen op andere muziek dan jump :applause: :rofl:

en over welke muziek heb je het dan..
want op sommige dance nummers kan je jumpen hoor ^^

Hmgrwngd

Legacy Member
Destroyer zei:
idd das wel een feit :lol: ma nie teveel, en jump hoort eigenlijk totaal niet thuis op fuiven maarja...

het beste is eigenlijk als ze jumpen op andere muziek dan jump :applause: :rofl:

Echt é; als idioten staan springen, en er dan nog trots op zijn.

I love this world. :p

alfa5

Legacy Member
Fuiven zonder alcohol, goja ik zou wel gaan ik amuseer me ook nog wel hoor als ik bob ben.
Ik drink natuurlijk ook wel af en toe eens graag een pintje

Project Loony

Legacy Member
Cyclone zei:
volgens mij is da gewoon leuven ze :x ik ken er een paar die vroeger door iedereen gepest werden en nu in leuven zijn de feestjes veel beestiger...
yeah right (leuven = nerdstad)
Wat ben jij voor een randdebiel?

Je bent vast die stoere jumper met het scheve petje die elk weekend gaat 'deurebokn' in de Oh!.

Ara. zei:
so true

ik erger me altijd dood aan die studentenfeestjes in Leuven met kutslechte muziek en nen hoop lallende studenten die zichzelf wijsmaken dat het een beestig feestje is.

[TFT]Poky zei:
Idd in Leuven zijn er sommige feestjes en dan vooral in fak bars waar iedereen doet alsof.

Nu gelle zegt nooit tegen ulle eigen, hmmm dorpsfuifke vanavond ik ga mij is goed bezatten :).
Sma raar zenne imo.

Idd in Leuven geen jump :(
Jullie zijn vast al zo vaak naar fakbars geweest dat je kan besluiten dat al die feestjes rommel zijn. Ik zou zo honderden mensen kunnen aanhalen om het tegendeel te bewijzen, maar aangezien ik zo'n stomme studentennerd ben, zal ik maar zwijgen zeker?

Hmgrwngd zei:
Achja, de toekomst van ons land zeker?
Dezelfde idioten als in het verleden é. :)
Hey, die idioten bereiken in hun leven doorgaans veel meer dan jij, dus misschien moet je je mond maar houden?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan