neen he.. iedereen moet een ingestudeerde dans doen, op de muziek die jij graag hoort he
ge hebt , wannebe punk rockers, gabbers, jumpers, skaters, hiphoperdehopers...
maja.. zelfs al in uitgaan moet er niveau zijn he.. want ontspaning mag enkel maar op intelectule manier zeker :ironic:
en jump heeft nieks te maken met lacoste, of bikkenbergs, of deputemadre of andere.
tis nie omda ge lonsdale draagt da ge gabber zijt.
en ook nie omda ge een wijde broek draagt da ge skater zijt.
iedreen draagt wat hem graag ziet en hij makkelijk inzit.
en mensen moeten eens leren niet altijd iemand in een hokje te drukken.
maja cartoon in mijn sig zegt genoeg wat ik daarover denk
zelfde met drugs en drinken.
tis niet omdat iemand dit doet dat het krapul is of slechte mensen zijn.