ec8or
Legacy Member
als echte muziekliefhebber (dus niet gewoon wat groepjes goedvinden maar echt het diepere in muziek zoeken/vinden) kan ik jou heel goed begrjipen, ik heb dat ook.. als mensen dan 'vragen' wat ik voor heb zeg ik gewoon 'ik beeld uit wat jij hoort'Hmgrwngd zei:Jep ; ooit al eens mensen geprobeerd te overtuigen daje niks gepakt hebt, maar toch gewoon compleet vrij kunt bewegen?
Praktisch onmogelijk .
Mensen kunnen dat niet meer vatten, dat je je lichaam compleet kunt beheersen, en dat lichaamsbeweging een kunst kan zijn.![]()

cure suckt idd, en de rest is wss omdat je je leeftijd (niet) mee hebtIk ken sisters of mercy niet, robert smith ken ik ook niet, en The Cure suckt.![]()

hehe, idd der besta nix schraler dan de WINA bar (die manne krege op hun laaste fuif in de rumba amper 1 vat leeg
:doh: ), stel u voor da der vanaf volgend jaar daar gejumpd wordt 