Archief - Alcohol op fuiven

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zou je naar een fuif waar geen alcohol geserveerd wordt?


  • Totaal aantal stemmers
    513
  • Opiniepeiling gesloten.

ec8or

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Jep ; ooit al eens mensen geprobeerd te overtuigen daje niks gepakt hebt, maar toch gewoon compleet vrij kunt bewegen?

Praktisch onmogelijk .

Mensen kunnen dat niet meer vatten, dat je je lichaam compleet kunt beheersen, en dat lichaamsbeweging een kunst kan zijn. :)
als echte muziekliefhebber (dus niet gewoon wat groepjes goedvinden maar echt het diepere in muziek zoeken/vinden) kan ik jou heel goed begrjipen, ik heb dat ook.. als mensen dan 'vragen' wat ik voor heb zeg ik gewoon 'ik beeld uit wat jij hoort' ;)


Ik ken sisters of mercy niet, robert smith ken ik ook niet, en The Cure suckt. :p
cure suckt idd, en de rest is wss omdat je je leeftijd (niet) mee hebt :p

^^pathfinder^^

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Those who want respect , give respect . ;)
another senseless reply by hmgrwngd.

Hé, het is echt cooler als je in het Engels vette oneliners typt!

Project Loony

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
Kom maar is naar mijn schrale fakbar nl. Doc's
Werkelijk, ik ben nog nooit in Doc's geweest hoor!

...

Al de keren dat ik er geweest ben heb ik me geamuseerd, en mijn beste vriendin is er enorm vaak te vinden. Wij zijn dus idioten volgens jouw visie?

Man, ik denk dat jij met je jumpgedoe eerder een buitenbeentje bent in de studentenwereld.

ec8or

Legacy Member
Kurobu zei:
ge zijt erg ze jong..
respect krijgde nie van iedereen..
als jij maar respect gaat geven aan de mensen die respect terug geven.
dan zulde er nie veel moeten geven ze..
ooit al gehoord van verdraagzaamheid ofzo ?
verdraagzaamheid /= respect - ik denk dat jij beter eens wat woordjes opzoekt voor je ermee in het rond begint te gooien.

SilentSpring

Legacy Member
exploder zei:
Je moet dan maar vragen "ik wil ne versgetapten" :p
ik? nooit aan gedacht feitelijk:crazy:
En dan nog, alsof ze da gaan doen. (Sommige miss, ma zeker nie iedereen)

Project Loony

Legacy Member
Kurobu zei:
@ loony : ge zijt weer grof he vandaag ( n/o he ;) )
Oh noes.

Ik krijg het van mensen die denken dat ze de waarheid over studenten in pacht hebben terwijl ze er ofwel geen zijn, ofwel nooit buitenkomen.

Hmgrwngd

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
another senseless reply by hmgrwngd.

Hé, het is echt cooler als je in het Engels vette oneliners typt!

Je bent een idioot. ;)
Eens int Nederlands.

denkimi

Legacy Member
wat moet ge anders doen op een fuif? meestal staat de muziek toch te luid om deftig te kunnen klappen

ec8or

Legacy Member
Project Loony zei:
Oh noes.

Ik krijg het van mensen die denken dat ze de waarheid over studenten in pacht hebben terwijl ze er ofwel geen zijn, ofwel nooit buitenkomen.
wil je mijn mening eens hebben over de doorsnee student? ik ben het geweest en kwam toen veel en nu nog steeds veel buiten ;)

Hmgrwngd

Legacy Member
ec8or zei:
als echte muziekliefhebber (dus niet gewoon wat groepjes goedvinden maar echt het diepere in muziek zoeken/vinden) kan ik jou heel goed begrjipen, ik heb dat ook.. als mensen dan 'vragen' wat ik voor heb zeg ik gewoon 'ik beeld uit wat jij hoort' ;)

Ik hou van jazz, klassiek, ambient, metal, rock, goa, psychedelic rock, tis nie alsof ik weinig stijlen ken;
maar new wave ? :p Nope.

Hmgrwngd

Legacy Member
den-kimi zei:
wat moet ge anders doen op een fuif? meestal staat de muziek toch te luid om deftig te kunnen klappen

Heb gehoord dat dat is om mensen meer alcohol te doen drinken. :doh:

Hail Priest!

Legacy Member
[offtopic]Duidelijk veel mensen met een slechte muzieksmaak. The Cure is een cult-groep en terecht. Maarja als je enkel "A Forest" en "Boys don't cry" kent ... Mijn mening![offtopic/]

OT: de poll is wel spannend :)

>P> Stigy

Legacy Member
den-kimi zei:
wat moet ge anders doen op een fuif? meestal staat de muziek toch te luid om deftig te kunnen klappen

porroke smore, beter dan alcool, hebde nie zoene kater den dag derna :p

Kurobu

Legacy Member
ec8or zei:
verdraagzaamheid /= respect - ik denk dat jij beter eens wat woordjes opzoekt voor je ermee in het rond begint te gooien.


res·pect (het ~)
1 eerbied uit hoogachting of angst

res·pec·te·ren (ov.ww.)
1 blijk geven van respect (voor) => iem. au sérieux nemen, iem. in zijn waarde laten, iem. voor vol aanzien
2 (een zaak) met eerbied behandelen => eerbiedigen
3 (voorschriften) eerbiedigen => naleven
4 (een wissel) aannemen en betalen

___________

ver·draag·zaam (bn.)
1 gezind tot het verdragen van zaken die ergernis of onenigheid zouden kunnen veroorzaken => lankmoedig, tolerant; <=> onverdraagzaam


kdenk nie dak zo mis ben ze..

ec8or

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Ik hou van jazz, klassiek, ambient, metal, rock, goa, psychedelic rock, tis nie alsof ik weinig stijlen ken;
maar new wave ? :p Nope.
niet-weinig is relatief, vooral in de wereld van muziek ;)

ik luister in electronische muziek alleen al naar een tiental 'stijlen/substijlen'. en dan heb ik het nog neit over het gebeuren gehad met de so called 'echte' instrumenten.

exploder

Legacy Member
Den Freddie zei:
ik? nooit aan gedacht feitelijk:crazy:
En dan nog, alsof ze da gaan doen. (Sommige miss, ma zeker nie iedereen)
Als ze het niet doen, ga je 2 meter verder staan en vraag je het aan een ander :p

Ofwel koop je er zoveel tot der geen voorgetapte meer staan, geef je ze allemaal weg als "traktatie" en krijg je der allemaal nieuwe terug ;)

Hmgrwngd

Legacy Member
ec8or zei:
niet-weinig is relatief, vooral in de wereld van muziek ;)

ik luister in electronische muziek alleen al naar een tiental 'stijlen/substijlen'. en dan heb ik het nog neit over het gebeuren gehad met de so called 'echte' instrumenten.

1 iets wa ik wel kan be-amen; met veel alcohol in je bloed is het een stuk makkelijker om echt agressief en beestig te worden op metal/rock.

maar bij dance lukt da bij mij echt niet. Om nog maar te zwijgen van alle R&B-vehikels ... :p

ec8or

Legacy Member
Hail Priest! zei:
[offtopic]Duidelijk veel mensen met een slechte muzieksmaak. The Cure is een cult-groep en terecht. Maarja als je enkel "A Forest" en "Boys don't cry" kent ... Mijn mening![offtopic/]

OT: de poll is wel spannend :)
idd, jouw mening, nu ik ben van 'de tijd' van the cure en ik heb er vanaf de eerste noot die ik ervan hoorde genoeg van gekregen. ik kan dat huilerige hoge gebleir van smith niet aanhoren gewoon.
en zo cult vind ik ze helemaal niet, ik vind het eerder een wat overroepen gemijmer naar vervlogen tijden.

ec8or

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
1 iets wa ik wel kan be-amen; met veel alcohol in je bloed is het een stuk makkelijker om echt agressief en beestig te worden op metal/rock.

maar bij dance lukt da bij mij echt niet. Om nog maar te zwijgen van alle R&B-vehikels ... :p
hoe agressiever de muziek hoe minder intoxicatie ik nodig heb om helemaal op te gaan in het gebeuren, vooral dus bij (digitale) punk en strakke metalgenres.

KULeest

Legacy Member
DesorteD zei:
schraler dan de winabar? :p

:D hehe, idd der besta nix schraler dan de WINA bar (die manne krege op hun laaste fuif in de rumba amper 1 vat leeg :D :lol: :doh: ), stel u voor da der vanaf volgend jaar daar gejumpd wordt :rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan