Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
proficiat, nu ben je zelf zo bezigKurobu zei:cartoon in mijn nick, das het enige da fe goed in zijt hier
Kurobu zei:mutns ...
mensen zoals ik
tsss
ec8or zei:weemoedig is idd een mooi woord om het wat te beschrijven![]()

waarom zou het jammer zijn dat je daar 'alcohol voor nodig hebt' - sommige diepen emoties komen nu eenmaal beter tot hun recht als je in of na een roes bent.Hmgrwngd zei:Het liefst kijk ik dan naar een biografie van een interessant persoon; die door niemand begrepen werd ofzo.
Dan kun je je opeens enorm inleven, en als het ware al je emoties er gewoon laten uitkomen.
Is het jammer dat ik daar alcohol voor nodig heb ? - waarschijnlijk .
Is het goed dat dit gebeurt ? - zeer zeker .
Ik voel me altijd enorm verfrist na een stevige melancholische bui (die soms meerdere dagen kan duren) , en dat is voor mij een stuk leuker dan de zoveelste fuif waarop je wat hebt zitten zweten en roepen.![]()
Decay zei:NeenHet is gewoon minder leuk zonder alcohol. Er zijn altijd mensen die zeggen: "je moet je kunnen amuseren zonder alcohol", wel dat lukt me niet. De wereld is naar de haaien...

Hmgrwngd zei:Welnee, de wereld is niet naar de haaien,
ze is gewoon nodeloos gecompliceerd en vol onnodige regels en angsten.![]()

Myst!Q zei:DE wereld is idd niet naar de haaien, maar zijn wereld dan wel![]()

Hmgrwngd zei:Very true...
Een mens maakt z'n eigen gevangenissen.![]()
ec8or zei:de 'overheid/wetgever' kan er anders ook wat van, om je gevangen te nemen in een wereld van regeltjes en wetjes die geen steek houden.
(De vlaamse cultuur erend! )ongeschreven regels volg ik d'office niet als het me niet uitkomt, net zo min als tura en andere vlaamse muziekgoden.Hmgrwngd zei:Achja, geld, bezit, rechten, plichten, normen, ongeschreven regels...
Dat is allemaal zo belangrijk niet ; als ik maar in de weekends mij kan amuseren met een pint, een sigaret, en een goei deuntje van Will Tura.(De vlaamse cultuur erend! )


shhht stillekes, ik hoor een vlaamse gaai fluiten;Myst!Q zei:ec8or en hmgrwngd, jullie discussie mag dan misschien wel interessant zijn, ze is totaal niet relevant aan de thread so quit it ^^
ec8or zei:shhht stillekes, ik hoor een vlaamse gaai fluiten;
wij hebben een discussie binnen een discussie, als dat geen hoger niveau is van forum gebruik dan weet ik het niet.
we beginnen er zelfs geen nieuwe topic voor.
Hmgrwngd zei:En onze discussie is relevant!
Tging heel de tijd over alcohol.
