Archief - Alcohol op fuiven

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zou je naar een fuif waar geen alcohol geserveerd wordt?


  • Totaal aantal stemmers
    513
  • Opiniepeiling gesloten.

Hmgrwngd

Legacy Member
Kurobu zei:
mutns ...

mensen zoals ik :wtf:
tsss

Nuja, kga eens proberen: Melancholie is een heel weemoedig gevoel die je kan krijgen over je eigen leven, en het bestaan in het algemeen.
Het is niet volledig depressief, ook niet volledig triestig, het is gewoon een merkwaardig gevoel.
Alsof je pijn hebt, het eigenlijk niet voelt; maar toch weet wat het is.

Iedereen die het gevoel al eens gehad heeft, weet precies wat ik bedoel;
en mensen die het niet weten, zullen zeggen da ik uit m'n nek zit te lullen.

Ik vind het een zeer aangenaam gevoel omdat ik zo me enorm kan inleven in mensen (bijv. in films) , tot het huilen toe.

Myst!Q

Legacy Member
Het antwoord is heel simpel namelijk : Ja en Nee !

Ja omdat het een groot deel van de miserie oplost bij sommige mensen : /
En nee omdat de sfeer bijna gelijk aan 0 zal zijn :)

Hmgrwngd

Legacy Member
ec8or zei:
weemoedig is idd een mooi woord om het wat te beschrijven ;)

Het liefst kijk ik dan naar een biografie van een interessant persoon; die door niemand begrepen werd ofzo.

Dan kun je je opeens enorm inleven, en als het ware al je emoties er gewoon laten uitkomen.
Is het jammer dat ik daar alcohol voor nodig heb ? - waarschijnlijk .
Is het goed dat dit gebeurt ? - zeer zeker .

Ik voel me altijd enorm verfrist na een stevige melancholische bui (die soms meerdere dagen kan duren) , en dat is voor mij een stuk leuker dan de zoveelste fuif waarop je wat hebt zitten zweten en roepen. :)

Decay

Legacy Member
Neen :) Het is gewoon minder leuk zonder alcohol. Er zijn altijd mensen die zeggen: "je moet je kunnen amuseren zonder alcohol", wel dat lukt me niet. De wereld is naar de haaien...

ec8or

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Het liefst kijk ik dan naar een biografie van een interessant persoon; die door niemand begrepen werd ofzo.

Dan kun je je opeens enorm inleven, en als het ware al je emoties er gewoon laten uitkomen.
Is het jammer dat ik daar alcohol voor nodig heb ? - waarschijnlijk .
Is het goed dat dit gebeurt ? - zeer zeker .

Ik voel me altijd enorm verfrist na een stevige melancholische bui (die soms meerdere dagen kan duren) , en dat is voor mij een stuk leuker dan de zoveelste fuif waarop je wat hebt zitten zweten en roepen. :)
waarom zou het jammer zijn dat je daar 'alcohol voor nodig hebt' - sommige diepen emoties komen nu eenmaal beter tot hun recht als je in of na een roes bent.

Hmgrwngd

Legacy Member
Decay zei:
Neen :) Het is gewoon minder leuk zonder alcohol. Er zijn altijd mensen die zeggen: "je moet je kunnen amuseren zonder alcohol", wel dat lukt me niet. De wereld is naar de haaien...

Welnee, de wereld is niet naar de haaien,
ze is gewoon nodeloos gecompliceerd en vol onnodige regels en angsten. ;)

Myst!Q

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Welnee, de wereld is niet naar de haaien,
ze is gewoon nodeloos gecompliceerd en vol onnodige regels en angsten. ;)

DE wereld is idd niet naar de haaien, maar zijn wereld dan wel ;)

ec8or

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Very true...

Een mens maakt z'n eigen gevangenissen. :)

de 'overheid/wetgever' kan er anders ook wat van, om je gevangen te nemen in een wereld van regeltjes en wetjes die geen steek houden.

Huasheng

Legacy Member
Ik ga niet naar fuiven.
Ik drink geen alcohol.
Dus heb ik 'ja' gestemd, alhoewel ik in feite toch niet zou gaan, maar de poll ging nu eenmaal niet om het al of niet gaan naar fuiven :)

Hmgrwngd

Legacy Member
ec8or zei:
de 'overheid/wetgever' kan er anders ook wat van, om je gevangen te nemen in een wereld van regeltjes en wetjes die geen steek houden.

Achja, geld, bezit, rechten, plichten, normen, ongeschreven regels...

Dat is allemaal zo belangrijk niet ; als ik maar in de weekends mij kan amuseren met een pint, een sigaret, en een goei deuntje van Will Tura. :p (De vlaamse cultuur erend! )

ec8or

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Achja, geld, bezit, rechten, plichten, normen, ongeschreven regels...

Dat is allemaal zo belangrijk niet ; als ik maar in de weekends mij kan amuseren met een pint, een sigaret, en een goei deuntje van Will Tura. :p (De vlaamse cultuur erend! )
ongeschreven regels volg ik d'office niet als het me niet uitkomt, net zo min als tura en andere vlaamse muziekgoden. ;)

Myst!Q

Legacy Member
ec8or en hmgrwngd, jullie discussie mag dan misschien wel interessant zijn, ze is totaal niet relevant aan de thread so quit it ^^

FuLcRuM

Legacy Member
ha!

Een fuif zonder alcohol; het is hier jaarlijkse kost:

De Tropiclean party :)

*edit*

En de jeugd komt daar ook op af hoor... Het is maar te zien hoe je het aankleed.

"ER ZAL GEEN ALCOHOL WORDEN GESERVEERD" of "Fruitige niet alcoholische coctails!"
Het maakt niet echt uit wat je verkoopt; maar hoe je het verkoopt....

ec8or

Legacy Member
Myst!Q zei:
ec8or en hmgrwngd, jullie discussie mag dan misschien wel interessant zijn, ze is totaal niet relevant aan de thread so quit it ^^
shhht stillekes, ik hoor een vlaamse gaai fluiten;

wij hebben een discussie binnen een discussie, als dat geen hoger niveau is van forum gebruik dan weet ik het niet.
we beginnen er zelfs geen nieuwe topic voor.

Hmgrwngd

Legacy Member
ec8or zei:
shhht stillekes, ik hoor een vlaamse gaai fluiten;

wij hebben een discussie binnen een discussie, als dat geen hoger niveau is van forum gebruik dan weet ik het niet.
we beginnen er zelfs geen nieuwe topic voor.

En onze discussie is relevant!

Tging heel de tijd over alcohol.

Myst!Q

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
En onze discussie is relevant!

Tging heel de tijd over alcohol.

Irrelevant want jouw discussie gaat dan wel over alchohol, deze discussie gaat over 'alchohol op fuiven' soms moet je alles eens van dichtbij bekijken :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan