Archief - Alcohol op fuiven

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zou je naar een fuif waar geen alcohol geserveerd wordt?


  • Totaal aantal stemmers
    513
  • Opiniepeiling gesloten.

SilentSpring

Legacy Member
Suphafly zei:
er zijn irritantere dingen op een fuif dan zatte mensen
jup. de fucking rook bijvoorbeeld. kunde u kleren eerst heel openhangen totdat dien stank eruit is. tot hier de :offtopic:

DX2

Legacy Member
Als ge zelf de fuif organiseert, is het beter om wel alcohol te verkopen. 10 pinten drinken is gemakkelijker dan 10 cola's bvb. Uw maag ontploft gewoon en ge moet om de 5 minuten gaan zeiken.
Maar het MOET er niet zijn voor mij. Toch nee gestemd. Voor de sfeer.

enZiiime

Legacy Member
Aan bier gaan ze ook vele meer volk trekken die blijft hangen en blijft kopen.

Als je zelf iets opricht zonder alcohol gaat er veel minder volk zijn dan er wel alcohol is.

+ met bier moet je om de 2 minuten gaan zeiken x50cent elke keer (op veel fuiven :D)

MAARJA, tis te gezellig voor klapke te doen me mate en pintje vast te hebbe.

Ben in men leven nog maar 1x straalbezope geweest dat ik moest kotste (herinner ik zo goed als niet meer), en 1x dat ik "bijna" moest kosten (herinner ik nog elemaal), en voor derest is het gewoon dipsy zijn, en dat is genoeg voor mij :)

(toen ik kotste was het wel op 6 urekes een rekening van 50 euro alleen aan bier dusja.)

En toen ik bijna kotste was het wel 3/4 fles witte porto 1/4 passoa en 2/4 rode porto.

metaphore

Legacy Member
GMotha zei:
Even goedkoop als heel den tijd pinten te drinken^^
Als ge iets non-alcoholisch tussendoor drinkt voorkomt ge katers. Kwestie van niet uit te drogen.
lol
kwestie van niet uit te drogen

daarom juist dak zeg dat cola's geen goed idee zijn :)

GMotha

Legacy Member
metaphore zei:
daarom juist dak zeg dat cola's geen goed idee zijn :)
Weet'k ondertussen ook al^^
Ik gebruikte het gewoon als een voorbeeld (gezien in een café cola wel degelijk de meest verkochte non-alcoholische drank is), zelf moet'k geen cola hebben.

Makwaak

Legacy Member
ik drink niet en amuseer mij altijd :D
je moet niet perse dronke zijn om je te amuseren he?
ale bij mij toch ni

grtz

gieltjegitaar

Legacy Member
Ik denk er niet aan. Persoonlijk krijg ik het van mensen die neerbuigend kijken op anderen die wel alcohol nodig hebben om zich op fuiven te amuseren.

Hekje#

Legacy Member
Kheb nee gestemd , ik drink graag bier , alcoholische dranken , eender wat , maar nooit strontzat , aangeschoten wel en ik ben nu eenmaal iemand die zich veel beter amuseerd op fuiven als hij wat alcohol binnen heeft :)

ma n/o aan de mensen die geen alcohol drinken he :D

DBK

Legacy Member
ik heb zo periodes da ik niks alcohol aanraak, soms enkele maanden lang dus voor mij is het ni echt een probleem :p

Babs

Legacy Member
Ik heb aan de lijve ondervonden dat alcohol niet goed is als je de nacht wilt doorgaan.

Tijdens de Gentse feesten was mijn klierkoorts juist gedaan en was ik dus nog moe door bepaalde dingen te doen. Eén avond wou ik redelijk lang doorsteken en dus had ik om te beginnen een pintje gedronken, en derachter nog 2 redbulls om wakker te blijven. Kwas dan slecht in mijn maag en toen maar overgeschakeld op water, en ik was 's ochtends nog goe wakker eigenlijk, maar toch blij dak in mijn bed lag :p

Dusja, soms met, soms zonder, maar ik kan het laten

nixie

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Aan bier gaan ze ook vele meer volk trekken die blijft hangen en blijft kopen.

Als je zelf iets opricht zonder alcohol gaat er veel minder volk zijn dan er wel alcohol is.

+ met bier moet je om de 2 minuten gaan zeiken x50cent elke keer (op veel fuiven :D)

MAARJA, tis te gezellig voor klapke te doen me mate en pintje vast te hebbe.

Ben in men leven nog maar 1x straalbezope geweest dat ik moest kotste (herinner ik zo goed als niet meer), en 1x dat ik "bijna" moest kosten (herinner ik nog elemaal), en voor derest is het gewoon dipsy zijn, en dat is genoeg voor mij :)

(toen ik kotste was het wel op 6 urekes een rekening van 50 euro alleen aan bier dusja.)

En toen ik bijna kotste was het wel 3/4 fles witte porto 1/4 passoa en 2/4 rode porto.


kdenk da ge tipsy bedoelt en ik kots enkel op familiefeestjes..

voor de rest ben ik gewoon ver genoeg heen om dinge te doen die ik anders niet doe :) en om heel hard te zeveren

en een pint, da gaat direct naar de blaas :)

Sir.Killalot

Legacy Member
Ik heb geen alcohol nodig om mij te amuseren op fuiven...
Als de muziek en de sfeer goed is, dans en beweeg ik evenveel (en op den duur zelfs meer) als mensen die alcohol drinken.

Ik drink nooit alcohol eigenlijk, lust het niet :p

GhO$T

Legacy Member
Waarom zou ik betalen voor een fuif waar ik verplicht wordt om cola of water te drinken terwijl ik meer zin heb in een pint of een cocktail?

Er zijn ook nog mensen die graag iets drinken voor de smaak, niet voor het effect van het drankje. Waarom zou ik geen 2 pinten mogen drinken als ik uitga met de auto? En waarom zou ik geen cocktails mogen drinken als ik niet moet rijden?

Een fuif met verbod op alcohol zou ik persoonlijk redelijk dom vinden, als je gaat beginnen met alles afschaffen omdat enkele mensen er niet verstandig mee kunnen omgaan... wordt leuk.

Ik zou dus niet gaan naar zo'n fuif denk ik, uit principe :p

Hellrabbit

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Ik drink nooit alcohol eigenlijk, lust het niet :p


ik lust ook geen alcohol, maar gelukkig wel veel drankjes waar het in zit *flauwe mop*

Crashtestdummy

Legacy Member
alcool zonder fuivn, da go nie, anders zouk vanaavnd niegezoo^^n eine .punt

democracy02

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Ik zou er direct naartoe gaan.

In mijn ervaring zijn fuiven waar alcohol geserveerd wordt altijd rumoeriger, gewelddadiger en saaier. (gevechten tussen dronken mensen, als je er 1 gezien hebt, heb je ze allemaal gezien)

Maw, ja ik zou gaan.
²

alcohol is een zeer schadelijke geestdodende harddrug, illegalize please :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan