SilentSpring
Legacy Member
jup. de fucking rook bijvoorbeeld. kunde u kleren eerst heel openhangen totdat dien stank eruit is. tot hier deSuphafly zei:er zijn irritantere dingen op een fuif dan zatte mensen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jup. de fucking rook bijvoorbeeld. kunde u kleren eerst heel openhangen totdat dien stank eruit is. tot hier deSuphafly zei:er zijn irritantere dingen op een fuif dan zatte mensen

)
lolGMotha zei:Even goedkoop als heel den tijd pinten te drinken^^
Als ge iets non-alcoholisch tussendoor drinkt voorkomt ge katers. Kwestie van niet uit te drogen.

Weet'k ondertussen ook al^^metaphore zei:daarom juist dak zeg dat cola's geen goed idee zijn![]()

Mr_Anderson zei:Aan bier gaan ze ook vele meer volk trekken die blijft hangen en blijft kopen.
Als je zelf iets opricht zonder alcohol gaat er veel minder volk zijn dan er wel alcohol is.
+ met bier moet je om de 2 minuten gaan zeiken x50cent elke keer (op veel fuiven)
MAARJA, tis te gezellig voor klapke te doen me mate en pintje vast te hebbe.
Ben in men leven nog maar 1x straalbezope geweest dat ik moest kotste (herinner ik zo goed als niet meer), en 1x dat ik "bijna" moest kosten (herinner ik nog elemaal), en voor derest is het gewoon dipsy zijn, en dat is genoeg voor mij
(toen ik kotste was het wel op 6 urekes een rekening van 50 euro alleen aan bier dusja.)
En toen ik bijna kotste was het wel 3/4 fles witte porto 1/4 passoa en 2/4 rode porto.
en om heel hard te zeveren

Sir.Killalot zei:Ik drink nooit alcohol eigenlijk, lust het niet![]()
bijna ²zarathustra zei:nee, ik ga niet naar fuiven alcohol of niet.
²Hmgrwngd zei:Ik zou er direct naartoe gaan.
In mijn ervaring zijn fuiven waar alcohol geserveerd wordt altijd rumoeriger, gewelddadiger en saaier. (gevechten tussen dronken mensen, als je er 1 gezien hebt, heb je ze allemaal gezien)
Maw, ja ik zou gaan.
