Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FuLcRuM zei:Deze discussie over de irrelevante discussie is irrelevant![]()

Myst!Q zei:Deze post daarintegen is echter heel relevant tot de irrelevante discussie![]()

wa wil da zeggen melancholishe ? ( kunde hunder nie babbelen gelijk iedereen, zo dak ook kan volgen )
Je vraagt aan mensen die in normaal standaard nederlands spreken, om normaal te praten, terwijl jij hier allerhande weet-ik-veel-wat aan het rondstrooien bent :doh:Kurobu zei:mutns ...
mensen zoals ik
tsss

Kurobu zei:als ik nu eens zou zeggen dat ik dat woord niet begrijp.
als hij zo een opmerking heeft, alsof dak te min ben voor meneer, dan hoef ik niet normaal te antwoorden.
ipv mensen die om uitleg vraagen gewoon de uitleg te geven.. maar nee hoor, daar moet men nog een vriendelijke scheld zin erbij werpen.
niet iedereen kent de vandale vanbuiten he![]()

Kurobu zei:als ik nu eens zou zeggen dat ik dat woord niet begrijp.
als hij zo een opmerking heeft, alsof dak te min ben voor meneer, dan hoef ik niet normaal te antwoorden.
ipv mensen die om uitleg vraagen gewoon de uitleg te geven.. maar nee hoor, daar moet men nog een vriendelijke scheld zin erbij werpen.
niet iedereen kent de vandale vanbuiten he![]()


Project Loony zei:Werkelijk, ik ben nog nooit in Doc's geweest hoor!
...
Al de keren dat ik er geweest ben heb ik me geamuseerd, en mijn beste vriendin is er enorm vaak te vinden. Wij zijn dus idioten volgens jouw visie?
Man, ik denk dat jij met je jumpgedoe eerder een buitenbeentje bent in de studentenwereld.
Ara. zei:Iedereen amuseert zich op zijn muziek. Wat ik eig redelijk irritant vind in leuven is dat TD's gelijk staat aan slechte muziek (platte commerciele schijven). Alsof er niemand bij de studenten rondloopt met deftige muzieksmaak.
In leuven zitten we met om en bij de 30000 studenten. Het is toch onvoorstelbaar dat er amper techno-feestjes zijn. Op zo'n grote groep hebt ge toch echt wel genoeg mensen die techno apprecieren, toch zeker genoeg om een deftig feesje te bouwen. En dit geldt dus voor techno, maar ook over zowat al zen onderverdeling. Zelfs electro, het toch wel next big thing (kijk maar naar lineup ILT /Groove City, is bijna nergens te bespeuren. Tis echt schandalig dat al de studenten die eenheidsworst blijven slikken.
my 2 cents
een gefrustreerde ara

Ara. zei:Iedereen amuseert zich op zijn muziek. Wat ik eig redelijk irritant vind in leuven is dat TD's gelijk staat aan slechte muziek (platte commerciele schijven). Alsof er niemand bij de studenten rondloopt met deftige muzieksmaak.
In leuven zitten we met om en bij de 30000 studenten. Het is toch onvoorstelbaar dat er amper techno-feestjes zijn. Op zo'n grote groep hebt ge toch echt wel genoeg mensen die techno apprecieren, toch zeker genoeg om een deftig feesje te bouwen. En dit geldt dus voor techno, maar ook over zowat al zen onderverdeling. Zelfs electro, het toch wel next big thing (kijk maar naar lineup ILT /Groove City, is bijna nergens te bespeuren. Tis echt schandalig dat al de studenten die eenheidsworst blijven slikken.

FuLcRuM zei:Hou je niet in en organiseer zo'n feestje
Het is niet zo moeilijk hoor ^^

Ara. zei:Iedereen amuseert zich op zijn muziek. Wat ik eig redelijk irritant vind in leuven is dat TD's gelijk staat aan slechte muziek (platte commerciele schijven). Alsof er niemand bij de studenten rondloopt met deftige muzieksmaak.
In leuven zitten we met om en bij de 30000 studenten. Het is toch onvoorstelbaar dat er amper techno-feestjes zijn. Op zo'n grote groep hebt ge toch echt wel genoeg mensen die techno apprecieren, toch zeker genoeg om een deftig feesje te bouwen. En dit geldt dus voor techno, maar ook over zowat al zen onderverdeling. Zelfs electro, het toch wel next big thing (kijk maar naar lineup ILT /Groove City, is bijna nergens te bespeuren. Tis echt schandalig dat al de studenten die eenheidsworst blijven slikken.
my 2 cents
een gefrustreerde ara

Iedereen amuseert zich op zijn muziek. Wat ik eig redelijk irritant vind in leuven is dat TD's gelijk staat aan slechte muziek (platte commerciele schijven). Alsof er niemand bij de studenten rondloopt met deftige muzieksmaak.
In leuven zitten we met om en bij de 30000 studenten. Het is toch onvoorstelbaar dat er amper techno-feestjes zijn. Op zo'n grote groep hebt ge toch echt wel genoeg mensen die techno apprecieren, toch zeker genoeg om een deftig feesje te bouwen. En dit geldt dus voor techno, maar ook over zowat al zen onderverdeling. Zelfs electro, het toch wel next big thing (kijk maar naar lineup ILT /Groove City, is bijna nergens te bespeuren. Tis echt schandalig dat al de studenten die eenheidsworst blijven slikken.
my 2 cents
een gefrustreerde ara

Kurobu zei:fuiven = muziek = alcohol .. ( voor somige hier he)
dus muziek heeft onbewust iets te maken met dees topic![]()
nieuwe thread over muziek stijlen = een thread vor muggezifters![]()
