Archief - Alcohol op fuiven

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zou je naar een fuif waar geen alcohol geserveerd wordt?


  • Totaal aantal stemmers
    513
  • Opiniepeiling gesloten.

MyDyingBride

Legacy Member
wa wil da zeggen melancholishe ? ( kunde hunder nie babbelen gelijk iedereen, zo dak ook kan volgen )

Kurobu zei:
mutns ...

mensen zoals ik :wtf:
tsss
Je vraagt aan mensen die in normaal standaard nederlands spreken, om normaal te praten, terwijl jij hier allerhande weet-ik-veel-wat aan het rondstrooien bent :doh:

Kurobu

Legacy Member
als ik nu eens zou zeggen dat ik dat woord niet begrijp.
als hij zo een opmerking heeft, alsof dak te min ben voor meneer, dan hoef ik niet normaal te antwoorden.

ipv mensen die om uitleg vraagen gewoon de uitleg te geven.. maar nee hoor, daar moet men nog een vriendelijke scheld zin erbij werpen.

niet iedereen kent de vandale vanbuiten he ;)

Hmgrwngd

Legacy Member
Kurobu zei:
als ik nu eens zou zeggen dat ik dat woord niet begrijp.
als hij zo een opmerking heeft, alsof dak te min ben voor meneer, dan hoef ik niet normaal te antwoorden.

ipv mensen die om uitleg vraagen gewoon de uitleg te geven.. maar nee hoor, daar moet men nog een vriendelijke scheld zin erbij werpen.

niet iedereen kent de vandale vanbuiten he ;)

Ik heb het gevoel netjes beschreven é .

Een persoonlijke definitie zelfs. :)

ng

Legacy Member
Kurobu zei:
als ik nu eens zou zeggen dat ik dat woord niet begrijp.
als hij zo een opmerking heeft, alsof dak te min ben voor meneer, dan hoef ik niet normaal te antwoorden.

ipv mensen die om uitleg vraagen gewoon de uitleg te geven.. maar nee hoor, daar moet men nog een vriendelijke scheld zin erbij werpen.

niet iedereen kent de vandale vanbuiten he ;)

Hij bedoelt gewoon dat jij vraagt om een taal te gebruiken die iedereen kent, maar zelf ben je in 't west-vlaams bezig.

En niet iedereen kan dat lezen, voor mij lukt het nog redelijk. Kmoet et dan wel twee keer lezen, meestal, eer ik u begrijp :p

Kurobu

Legacy Member
ahzo.. sorry

Ik zal proberen er op te letten dat ik in het vervolg wat meer algemeen nederlands gebruik.

maar ik moet eerlijk toegeven dat ik van veel woorden niet weet goe ze geschreven zijn en het daarom maar in het West-Vlaams typ :$

en ik wilde eigenlijk gewoon vragen wat dat woord betekende, met als bedoeling, gebruik een taal die iedereen begrijpt.
begrijpt u ?

ng

Legacy Member
Ik begrijp :p

Maja, sommige hebben hier inderdaad wel een nogal moeilijke woordenschat.
Maar hoe meer ge et leest, hoe beter het gaat.

JackM

Legacy Member
denk wel dak zou betalen :)
kdrink anders toch ook al geen alcool, dus of ze der serveren of nie ...
enigste voordeel is dak dan mss men maten nie moe helpen naar huis gaan :p

tis in de eerste plaats voor de muziek dak gaan ze, dan maten en drank komt nog ergens derachter :)

Ara.

Legacy Member
Project Loony zei:
Werkelijk, ik ben nog nooit in Doc's geweest hoor!

...

Al de keren dat ik er geweest ben heb ik me geamuseerd, en mijn beste vriendin is er enorm vaak te vinden. Wij zijn dus idioten volgens jouw visie?

Man, ik denk dat jij met je jumpgedoe eerder een buitenbeentje bent in de studentenwereld.


Iedereen amuseert zich op zijn muziek. Wat ik eig redelijk irritant vind in leuven is dat TD's gelijk staat aan slechte muziek (platte commerciele schijven). Alsof er niemand bij de studenten rondloopt met deftige muzieksmaak.
In leuven zitten we met om en bij de 30000 studenten. Het is toch onvoorstelbaar dat er amper techno-feestjes zijn. Op zo'n grote groep hebt ge toch echt wel genoeg mensen die techno apprecieren, toch zeker genoeg om een deftig feesje te bouwen. En dit geldt dus voor techno, maar ook over zowat al zen onderverdeling. Zelfs electro, het toch wel next big thing (kijk maar naar lineup ILT /Groove City, is bijna nergens te bespeuren. Tis echt schandalig dat al de studenten die eenheidsworst blijven slikken.

my 2 cents

een gefrustreerde ara

FuLcRuM

Legacy Member
Ara. zei:
Iedereen amuseert zich op zijn muziek. Wat ik eig redelijk irritant vind in leuven is dat TD's gelijk staat aan slechte muziek (platte commerciele schijven). Alsof er niemand bij de studenten rondloopt met deftige muzieksmaak.
In leuven zitten we met om en bij de 30000 studenten. Het is toch onvoorstelbaar dat er amper techno-feestjes zijn. Op zo'n grote groep hebt ge toch echt wel genoeg mensen die techno apprecieren, toch zeker genoeg om een deftig feesje te bouwen. En dit geldt dus voor techno, maar ook over zowat al zen onderverdeling. Zelfs electro, het toch wel next big thing (kijk maar naar lineup ILT /Groove City, is bijna nergens te bespeuren. Tis echt schandalig dat al de studenten die eenheidsworst blijven slikken.

my 2 cents

een gefrustreerde ara

Hou je niet in en organiseer zo'n feestje :)
Het is niet zo moeilijk hoor ^^

Shibby

Legacy Member
Ara. zei:
Iedereen amuseert zich op zijn muziek. Wat ik eig redelijk irritant vind in leuven is dat TD's gelijk staat aan slechte muziek (platte commerciele schijven). Alsof er niemand bij de studenten rondloopt met deftige muzieksmaak.
In leuven zitten we met om en bij de 30000 studenten. Het is toch onvoorstelbaar dat er amper techno-feestjes zijn. Op zo'n grote groep hebt ge toch echt wel genoeg mensen die techno apprecieren, toch zeker genoeg om een deftig feesje te bouwen. En dit geldt dus voor techno, maar ook over zowat al zen onderverdeling. Zelfs electro, het toch wel next big thing (kijk maar naar lineup ILT /Groove City, is bijna nergens te bespeuren. Tis echt schandalig dat al de studenten die eenheidsworst blijven slikken.

Oké, als er een plaats en een markt voor zo'n fuif is dan moet je er gewoon een organiseren. Het zal zeker wel aardig wat geld opbrengen.
Toch vraag ik mij af of dit iets te maken heeft met de topic 'Alcohol op fuiven'.
Lang leve Gent zou ik zeggen, daar heb je allerhande fuiven, zowel met als zonder alcohol, om het toch maar bij deze topic te houden ;)

Kurobu

Legacy Member
fuiven = muziek = alcohol .. ( voor somige hier he :p )
dus muziek heeft onbewust iets te maken met dees topic :p
nieuwe thread over muziek stijlen = een thread vor muggezifters ;)

Destroyer

Legacy Member
Ara. zei:
Iedereen amuseert zich op zijn muziek. Wat ik eig redelijk irritant vind in leuven is dat TD's gelijk staat aan slechte muziek (platte commerciele schijven). Alsof er niemand bij de studenten rondloopt met deftige muzieksmaak.
In leuven zitten we met om en bij de 30000 studenten. Het is toch onvoorstelbaar dat er amper techno-feestjes zijn. Op zo'n grote groep hebt ge toch echt wel genoeg mensen die techno apprecieren, toch zeker genoeg om een deftig feesje te bouwen. En dit geldt dus voor techno, maar ook over zowat al zen onderverdeling. Zelfs electro, het toch wel next big thing (kijk maar naar lineup ILT /Groove City, is bijna nergens te bespeuren. Tis echt schandalig dat al de studenten die eenheidsworst blijven slikken.

my 2 cents

een gefrustreerde ara


kom naar gent :lol:

wizz

Legacy Member
Iedereen amuseert zich op zijn muziek. Wat ik eig redelijk irritant vind in leuven is dat TD's gelijk staat aan slechte muziek (platte commerciele schijven). Alsof er niemand bij de studenten rondloopt met deftige muzieksmaak.
In leuven zitten we met om en bij de 30000 studenten. Het is toch onvoorstelbaar dat er amper techno-feestjes zijn. Op zo'n grote groep hebt ge toch echt wel genoeg mensen die techno apprecieren, toch zeker genoeg om een deftig feesje te bouwen. En dit geldt dus voor techno, maar ook over zowat al zen onderverdeling. Zelfs electro, het toch wel next big thing (kijk maar naar lineup ILT /Groove City, is bijna nergens te bespeuren. Tis echt schandalig dat al de studenten die eenheidsworst blijven slikken.

my 2 cents

een gefrustreerde ara

Zoals iemand zei: als je niet tevreden bent met de bestaande feestjes, organiseer er dan zelf. Vorige week heb ik met enkele maten een eerste feestje georganiseerd. Het was een klein bescheiden, maar retehard en gezellig feest en bovendien hebben we er allemaal nog een mooi bedrag aan overgehouden ook. :)

Hellrabbit

Legacy Member
Kurobu zei:
fuiven = muziek = alcohol .. ( voor somige hier he :p )
dus muziek heeft onbewust iets te maken met dees topic :p
nieuwe thread over muziek stijlen = een thread vor muggezifters ;)


ugh, voor mij helemaal niet

muziek <-> alcohol = fuiven

als ik naar een concert ga zien of ik loop over de weide van een festival dan ben ik altijd broodnuchter

no way dat ik mijn concentratie en mijn geheugen ga om zeep helpen door in een roes te zitten :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan