ec8or zei:
idd, dat is wel zo, en die overmoedigheid die je dan ff gewaar wordt betaal je dubbel met 'kapot' te zijn na een inspanning.
Iets wat wel helpt is zelfbeheersing natuurlijk.
Stel je hebt echt stevig wat op , op een doorgaanse irritante boerenfuif; en je voelt opeens alles ronddraaien,
dan is het het beste voor mij om gewoon naar buiten te gaan, ergens stil te zitten, en rustig te ademhalen.
het effect gewoon ondergaan; want als je dat niet doet; gaat je lichaam echt freaken: kotsen, koppijn, verwarring, etc.
@second_account: nee, sorry, geen aanvallende reply voor u.

Spijt me da ik u irriteer, dat was zeker nooit de bedoeling.
Of jumpt u ook ?

(this really isn't getting old.)