Archief - Alcohol op fuiven

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zou je naar een fuif waar geen alcohol geserveerd wordt?


  • Totaal aantal stemmers
    513
  • Opiniepeiling gesloten.

Hmgrwngd

Legacy Member
ec8or zei:
hoe agressiever de muziek hoe minder intoxicatie ik nodig heb om helemaal op te gaan in het gebeuren, vooral dus bij (digitale) punk en strakke metalgenres.

Ik heb het wel over optredens ofzo; niet over thuis.

Want de energie daje van alcohol krijgt, vind ik eigenlijk geen energie. :p

Plut0r

Legacy Member
Als ik weg ga dan drink wel graag "een" moet daarom nie veel zijn maar helemaal niets?

nee bedankt

overmatig gebruik is voor morgen achter het school ;)

Feignasse

Legacy Member
DBK zei:
als ge na 20 pintjes al blackouts hebt klopt er toch iets ni ze :s

Inderdaad, wie kan er nu geen bak bier op zonder te flashen :ironic:

On-topic: fuiven interesseren me niet en ik ga er ook niet meer heen sinds m'n 17de ofzo. Maar in een café zonder bier zou je me toch ook niet vaak zien.

ec8or

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Ik heb het wel over optredens ofzo; niet over thuis.
idd ik ook ;)

Want de energie daje van alcohol krijgt, vind ik eigenlijk geen energie. :p
idd, dat is wel zo, en die overmoedigheid die je dan ff gewaar wordt betaal je dubbel met 'kapot' te zijn na een inspanning.

SecondAccount

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
another senseless reply by hmgrwngd.

Hé, het is echt cooler als je in het Engels vette oneliners typt!
geeft op jong, dine mens zou beter terug in zijn hoekske kruipen waar em vroeger zat, in elken thread moet em kome zage/kritiek geven (en neh gene opbouwende.. )
ffs kheb da altij probere negeren ma da lukt dus nie eh :doh:

maja nu kan em weer een beke fier zijn want der is weer iet over hem gezegd op het tng forum :eek:

alé en replyd ma me nen oneliner (ge moogt zelf kiezen in wa taal zelfs)

ps. vergeet ook nie om nog iemand uit te lachen eh want tis al weer e paar posts geleden :ironic:

Hmgrwngd

Legacy Member
ec8or zei:
idd, dat is wel zo, en die overmoedigheid die je dan ff gewaar wordt betaal je dubbel met 'kapot' te zijn na een inspanning.

Iets wat wel helpt is zelfbeheersing natuurlijk.

Stel je hebt echt stevig wat op , op een doorgaanse irritante boerenfuif; en je voelt opeens alles ronddraaien,
dan is het het beste voor mij om gewoon naar buiten te gaan, ergens stil te zitten, en rustig te ademhalen.

het effect gewoon ondergaan; want als je dat niet doet; gaat je lichaam echt freaken: kotsen, koppijn, verwarring, etc.

@second_account: nee, sorry, geen aanvallende reply voor u. :) Spijt me da ik u irriteer, dat was zeker nooit de bedoeling.
Of jumpt u ook ? :D (this really isn't getting old.)

Feignasse

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
Die van rechten is eigelijk nog cva als ik erbij nadenk.

Van een stinkend zweterig hol gesproken. Qua onfrisse geurtjes kennen ze er in Doc's bar trouwens ook wat van :p

De meeste fabars vind ik ronduit goor. Ik ga dan ook enkel naar echte cafés, genre waar ze een frisse Rodenbach of Guinness van't vat serveren :cool:

ec8or

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Iets wat wel helpt is zelfbeheersing natuurlijk.

Stel je hebt echt stevig wat op , op een doorgaanse irritante boerenfuif; en je voelt opeens alles ronddraaien,
dan is het het beste voor mij om gewoon naar buiten te gaan, ergens stil te zitten, en rustig te ademhalen.

het effect gewoon ondergaan; want als je dat niet doet; gaat je lichaam echt freaken: kotsen, koppijn, verwarring, etc.
de beste remedie, die ik zelf toepas, is niet naar boerenfuiven gaan maar enkel naar uitgezochte feestjes/concerten/happenings - waar je zeker weet dat de mzuiek je zal liggen en waar je dus uren aan een stuk een soort eargasme zult beleven ;)

Hmgrwngd

Legacy Member
ec8or zei:
de beste remedie, die ik zelf toepas, is niet naar boerenfuiven gaan maar enkel naar uitgezochte feestjes/concerten/happenings - waar je zeker weet dat de mzuiek je zal liggen en waar je dus uren aan een stuk een soort eargasme zult beleven ;)

Welja, als ik dan naar zo'n leuke feestjes ga, ga ik me alleszins nie zatdrinken en het moment niet verpesten. (voor beide mezelf en anderen) :p

Alcohol is echt zo'n lapmiddel om iets wat heel slecht is, relatief aangenaam te maken. :p
Zoals boerenfuiven.

ec8or

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Welja, als ik dan naar zo'n leuke feestjes ga, ga ik me alleszins nie zatdrinken en het moment niet verpesten. (voor beide mezelf en anderen) :p

Alcohol is echt zo'n lapmiddel om iets wat heel slecht is, relatief aangenaam te maken. :p
Zoals boerenfuiven.
owkeej als je het zo bekijkt heb je een punt, nu, ik drink me quasi nooit zat op een muzikaal event, ik ivnd zat zijn gewoon een kutgevoel, zowel lichamelijk als geestelijk.

Hmgrwngd

Legacy Member
ec8or zei:
owkeej als je het zo bekijkt heb je een punt, nu, ik drink me quasi nooit zat op een muzikaal event, ik ivnd zat zijn gewoon een kutgevoel, zowel lichamelijk als geestelijk.

Ah, ik vind een alcoholroes leuk als je een melancholische film bekijkt. Bij voorkeur met goeie, rustige muziek.
Dan is zat zijn echt leuk; maar een feestdrug vind ik het niet. :D

ec8or

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Ah, ik vind een alcoholroes leuk als je een melancholische film bekijkt. Bij voorkeur met goeie, rustige muziek.
Dan is zat zijn echt leuk; maar een feestdrug vind ik het niet. :D
mja, zou kunnen, ik ben ook niet zo voor melancholische toestanden enzo, en een alcoholroes is niet echt 'mijn ding' alhoewel ik retegraag bier drink.

TETTENMAN

Legacy Member
een fuif is altijd leuker met een pint !
maar dat is helemaal niet de essentie van fuiven
de essentie is: dansen (evt. :D) en met vriendjes 'dolle pret' beleven

stefaantje

Legacy Member
Waarom vindt de meerderheid hier "boerenfuiven" per office slecht? (kveronderstel dat 100-dagenfuiven hier ook onder vallen?) Op grotere fuiven/discotheken/etc hangt imo meer drinken-om-te-drinken-volk rond dan op de boerenfuiven.. Ok, het volk zal er wat jonger zijn, maar als 17-jarige vertoef ik liever tussen 16-20 jarigen dan 25+

Kurobu

Legacy Member
wa wil da zeggen melancholishe ? ( kunde hunder nie babbelen gelijk iedereen, zo dak ook kan volgen :lol:)

deyoeri

Legacy Member
Gwn nee gestemd omdat ik alcohol niet bepaald een vereiste vind, maar wel iets wat bij mijn sociaal - uitgaansleven (voor zover ik uitga) hoort. En op een paar keer goed dronken na, kom ik altijd 'nuchter' thuis.

Hmgrwngd

Legacy Member
Kurobu zei:
wa wil da zeggen melancholishe ? ( kunde hunder nie babbelen gelijk iedereen, zo dak ook kan volgen :lol:)

Ik dacht dat je graag woordjes opzocht via de website van Van Dale ? :p

ec8or

Legacy Member
Kurobu zei:
wa wil da zeggen melancholishe ? ( kunde hunder nie babbelen gelijk iedereen, zo dak ook kan volgen :lol:)
dat is het net, wij babbelen eignelijk 'normaal', maar voor mensen zoals jij hebben ze dacht ik het zwamforum in dienst genomen. daar kun je in je eigen ronde-klanken-taal wat heen en weer bassen.

ec8or

Legacy Member
Kurobu zei:
mutns ...

mensen zoals ik :wtf:
tsss
uhu - en jullie zijn met velen heb ik de indruk.

/edit : hangt het mss in rechtevenredigheid samen met de 'spijbelen' topic in het 'actualiteitsforum'? en dan blijven ze maar bezig dat ik niet mag veralgemenen en niet clichématig mag denken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan