Archief - Alcohol op fuiven

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zou je naar een fuif waar geen alcohol geserveerd wordt?


  • Totaal aantal stemmers
    513
  • Opiniepeiling gesloten.

Hmgrwngd

Legacy Member
Project Loony zei:
Hey, die idioten bereiken in hun leven doorgaans veel meer dan jij, dus misschien moet je je mond maar houden?

Ze zien er als idioten uit; en als je dat niet durft toegeven, dan is het maar erg gesteld.

Mensen die staan springen zonder gevoel van ritme en daar nog trots op zijn ook; die zien eruit als idioten,
en ik kan lachen. ;)

Project Loony

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Ze zien er als idioten uit; en als je dat niet durft toegeven, dan is het maar erg gesteld.

Mensen die staan springen zonder gevoel van ritme en daar nog trots op zijn ook; die zien eruit als idioten,
en ik kan lachen. ;)
Trots? Wijs mij eens een student aan die 'trots' is op zijn 'danskunsten'... >_>

Hmgrwngd

Legacy Member
Project Loony zei:
Trots? Wijs mij eens een student aan die 'trots' is op zijn 'danskunsten'... >_>

Ik ben trots op de mijne ; omdat ik mij enorm kan laten leiden door de muziek, zonder me druk hoeven te maken om ingestudeerde danspasjes, en zonder geremd te zijn door wat de anderen eventueel van mij denken.

Maar jump ?
Komaan é -> :rofl:

exploder

Legacy Member
Hiapoe zei:
40 pinten in een weekend...
*1,5 euro = 60 euro per weekend aan pinten... = 240 euro per maand...

maw: als ge geen alcohol drinkt kunt ge om de 2 maanden een nieuwe processor kopen van het high-end gamma :p

denk daar es over na ;)
In uw geval zou ik alleen de goedkoopste cola, het goedkoopste water, het goedkoopste eten,... enz kopen. :niceone:

Project Loony

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Ik ben trots op de mijne ; omdat ik mij enorm kan laten leiden door de muziek, zonder me druk hoeven te maken om ingestudeerde danspasjes, en zonder geremd te zijn door wat de anderen eventueel van mij denken.

Maar jump ?
Komaan é -> :rofl:
Over wat had je het nu, studenten of jumpers. >_>

Daarbij, volgens je eigen criterium zie je jezelf als een idioot...

[TFT]Poky

Legacy Member
loony :)
Ik zit in Leuven :)
Kom maar is naar mijn schrale fakbar nl. Doc's

Die van rechten is eigelijk nog cva als ik erbij nadenk.


@ Hmgrwngd, mensen die kunnen jumpen jumpen wel degelijk op het ritme. Waart gij ni de persoon die nooit buitenkwam? Hoe kunt gij dan in godsnaam dan weten hoe mensen jumpen. Let me gues ge zult zoals al die andere onnozelaars jump kennen van Google videos ... go figure

Ga is naar de Complex, Oh, Cobra (is al toe denk ik) daar zitte meestal mannen die wa kunnen jumpen. Ik denk dat ge dan u mening is gaat moeten herzien

Hmgrwngd

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
@ Hmgrwngd, mensen die kunnen jumpen jumpen wel degelijk op het ritme. Waart gij ni de persoon die nooit buitenkwam? Hoe kunt gij dan in godsnaam dan weten hoe mensen jumpen. Let me gues ge zult zoals al die andere onnozelaars jump kennen van Google videos ... go figure
Kortzichtigheid blabla woefwoef

[TFT]Poky zei:
Ga is naar de Complex, Oh, Cobra (is al toe denk ik) daar zitte meestal mannen die wa kunnen jumpen. Ik denk dat ge dan u mening is gaat moeten herzien
Jezus christus, ik zou niemeer bijkomen van het lachen denkik. :p

Ik heb er laatst eens zien jumpen op reggae.
Op reggae, versta je me goe ? :p

Nuja, ik zie je politiek correcte mening, en ik verhoog de inzet met 2 extra chips olie-op-het-vuur. :p

ec8or zei:
old skool new wave'rs? :p

WTF zijn me da voor beestjes ? :D

ec8or

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Ik ben trots op de mijne ; omdat ik mij enorm kan laten leiden door de muziek, zonder me druk hoeven te maken om ingestudeerde danspasjes, en zonder geremd te zijn door wat de anderen eventueel van mij denken.
helemaal nuchter?

SilentSpring

Legacy Member
tuurlijk zounek gaan. Tis nie alsof ge geen fun kunt maken zonder bier (of andere alcoholische dranken) te drinken.

+ m'n 'ervaring' leert me dat bier op fuiven op nul de botten trekt. In plek van te tappen als ge bestelt tappen ze hier altijd 20tal bekers die daar dan staan. Als dus ne pint vraagt kan die daar makkelijk 20-30minuten staan. Tzit dan altijd ne rare smaak aan uw pint.
Ge meot er maar eens opletten, ga naar ne café en raag ne pint, dan krijgde ne fris, lekker schuimend exemplaar. Op fuiven is't meer schotelwater.
da's de hoofdreden dak amper nog bier drink op fuiven. Eerste keren dak weg ging was da gewoon zuipen om te zuipen en namek nooit genoegen met minder dan 7pintjes om dan ladderzat thuis te komen. Nu zijn't er hoogstens 2 en dan nog. Leve de Cola:) spijtig genoeg staan die daar ook al ne tijdje waardoor het nog altijd niet zo goed smaakt als ne cola die ge in ne café bestelt

ec8or

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
WTF zijn me da voor beestjes ? :D
mensen die nog steeds dweepen met 'sisters of mercy' en die vinden dat robert smith dé man is (aka frontman van winer-formatie the cure) ;)

voor alle duidelijkheid, ik heb schijt aan new wave.

Hmgrwngd

Legacy Member
ec8or zei:
helemaal nuchter?

Jep ; ooit al eens mensen geprobeerd te overtuigen daje niks gepakt hebt, maar toch gewoon compleet vrij kunt bewegen?

Praktisch onmogelijk .

Mensen kunnen dat niet meer vatten, dat je je lichaam compleet kunt beheersen, en dat lichaamsbeweging een kunst kan zijn. :)


Ik ken sisters of mercy niet, robert smith ken ik ook niet, en The Cure suckt. :p

Kurobu

Legacy Member
@ loony : ge zijt weer grof he vandaag ( n/o he ;) )

@ de jump discutie : iedereen amuzeert zich op zijn manier he.
leer eens jumpen .. je zal zien dat het niet enkel springen is..

@ hmgrmwd : was jij niet dehene die niet tegen mensen kon die andere mensen om hun uiterlijk beoordelen en zo. en dansen is een expressie van u persoonelijkheid. en tis niet omdat ge in u ogen dom danst, dat ge daarom dom zijt ofzo.

.das hier zo erg.. ge zit gvd te zagen dat geen naam heeft in andere threads dat mensen u met de vingers zouden wijzen omda ge lelijk zou zijn in hun ogen.. maar gij zit hier wel andere mensen uit te lachen ? :s
kdacht da ge problemen had met mensen in hokjes duwen.. maar ge zijt imo niet veel beter dan de mensen waar ge kretiek over heeft

Hmgrwngd

Legacy Member
Kurobu zei:
@ loony : ge zijt weer grof he vandaag ( n/o he ;) )

@ de jump discutie : iedereen amuzeert zich op zijn manier he.
leer eens jumpen .. je zal zien dat het niet enkel springen is..

@ hmgrmwd : was jij niet dehene die niet tegen mensen kon die andere mensen om hun uiterlijk beoordelen en zo. en dansen is een expressie van u persoonelijkheid. en tis niet omdat ge in u ogen dom danst, dat ge daarom dom zijt ofzo.

wacht cartoon in sig.
das hier zo erg.. ge zit gvd te zagen dat geen naam heeft in andere threads dat mensen u met de vingers zouden wijzen omda ge lelijk zou zijn in hun ogen.. maar gij zit hier wel andere mensen uit te lachen ? :s

Those who want respect , give respect . ;)

EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=6Rxjh-LCj18
Als ik hiermee nie meer zou mogen lachen, dan zou ik je in principe moeten neerschieten, want dit is hilarisch! :p

Tis net alsof er iemand die gastjes met touwtjes doet bewegen. Puppeteering. :D

Kurobu

Legacy Member
ge zijt erg ze jong..
respect krijgde nie van iedereen..
als jij maar respect gaat geven aan de mensen die respect terug geven.
dan zulde er nie veel moeten geven ze..
ooit al gehoord van verdraagzaamheid ofzo ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan