Kurobu
Legacy Member
ComputerVISTA zei:giggedie giggedie?
omg ik kom al 5 min niet meer bij
echt strijk gaan

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ComputerVISTA zei:giggedie giggedie?

metaphore zei:lol
kwestie van niet uit te drogen
daarom juist dak zeg dat cola's geen goed idee zijn![]()
)Kurobu zei:![]()
![]()
![]()
omg ik kom al 5 min niet meer bij![]()
echt strijk gaan![]()
(als ik zat ben durf ik da wel is IRL zeggen
)TekkaBlade zei:Wat is daar vreemd aan?
Muziek is tegenwoordig 10 procent talent dat aangelengd wordt met commerciële brol. Daarvoor moet je het al niet doen...
Ze proberen zogezegd een zo breed mogelijk publiek aan te spreken.
Bovendien staat die dan nog eens loeihard waardoor je je oor zowat in de mond van je gesprekspartertner moet forceren waarna je een dosis speeksel en bierlucht te verwerken krijgt.
Alcohol is ok als je je grenzen kent... Op zo'n fuiven mooi niet dus. Heel wat johngeren voelen de nood zich te bewijzen aan hun vrienden en de omringenden.
Meisjes die dan de hoerige toer opgaan om te tonen "he kijk, ik kan een jongen binnendraaien" en jongens die daarop ingaan:"he kijk, ik heb er al 3 binnengedraaid"...
vaak ontstaat dan nog een of andere scenario dat evengoed gebruikt kon worden in een of andere soap op de vtm omdat "ene met z'n poten aan m'n mokke is gekomen".
Niet alle fuiven zijn zo, maar er is altijd een rotte appel in de mand...
Geef mij maar een rustig cafe waar m'n drankjes verzorgd zijn en iedereen sociaal wenselijk gedrag vertoont met af en toe de vettige lach ertussen van een tafeltje verderop!

TekkaBlade zei:Bovendien staat die dan nog eens loeihard waardoor je je oor zowat in de mond van je gesprekspartertner moet forceren waarna je een dosis speeksel en bierlucht te verwerken krijgt.
soms onder vanalle substanties die ooit in die bepaalde fuifgangers hun maag gezeten hebben 
Zelf ga ik er enkel naartoe als ik meegvraagd wordt en dan nog trap ik het dan snel af om naar deftigere keten te gaan, en vroeger was het wekelijkse kost als ik nog klank en licht materiaal verhuurde.ComputerVISTA zei:Mij? En over wat hebt ge het![]()

aXl_ zei:volgens mij wilt em een offerte voor de nodige drank om u dronken te krijgen![]()

Kurobu zei:ja u ..
maar om u in irl dronken te zien![]()
u gezicht alleen al nuchter ( die foto met u bruintje in u hand is imo geld waard)


ComputerVISTA zei:LOL , men msn staat in men profiel he als ge het zonodig wilt zien
Ik ben nogal nen bourgondier en hou van veel en goed eten en drinken (wat ik wel niet zou mogen maar bon)
Ah eten en drinken = mijn leven![]()



Kurobu zei:drinken en eten
dus we maken een date![]()