Archief - Alcohol op fuiven

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zou je naar een fuif waar geen alcohol geserveerd wordt?


  • Totaal aantal stemmers
    513
  • Opiniepeiling gesloten.

aXl_

Legacy Member
metaphore zei:
lol
kwestie van niet uit te drogen

daarom juist dak zeg dat cola's geen goed idee zijn :)

gelle kunt dat nu wel zeggen, maar als ik, voor dak ga slapen, een kwart van de fles cola uit m'n koelkast achterover sla heb ik de volgende morgend zelfs geen droge keel. (ook geen kater maar die heb ik zonder die cola doorgaans ook niet :))

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Ik wel alcohol nodig om los te komen. Ben namelijk niet zo'n vlot persoon.

Dat ik het nodig had merkte ik wel rond de dubieuze leeftijd van 15 -16. De een geeft al alcohol fuiven, de ander niet enz. Dan merkte ik het verschil bij mezelf en om heen erg goed.

Dus nee. Party zonder alcohol is no go.

Phoen!x

Legacy Member
TekkaBlade zei:
Wat is daar vreemd aan?

Muziek is tegenwoordig 10 procent talent dat aangelengd wordt met commerciële brol. Daarvoor moet je het al niet doen...
Ze proberen zogezegd een zo breed mogelijk publiek aan te spreken.
Bovendien staat die dan nog eens loeihard waardoor je je oor zowat in de mond van je gesprekspartertner moet forceren waarna je een dosis speeksel en bierlucht te verwerken krijgt.

Alcohol is ok als je je grenzen kent... Op zo'n fuiven mooi niet dus. Heel wat johngeren voelen de nood zich te bewijzen aan hun vrienden en de omringenden.
Meisjes die dan de hoerige toer opgaan om te tonen "he kijk, ik kan een jongen binnendraaien" en jongens die daarop ingaan:"he kijk, ik heb er al 3 binnengedraaid"...
vaak ontstaat dan nog een of andere scenario dat evengoed gebruikt kon worden in een of andere soap op de vtm omdat "ene met z'n poten aan m'n mokke is gekomen".

Niet alle fuiven zijn zo, maar er is altijd een rotte appel in de mand...
Geef mij maar een rustig cafe waar m'n drankjes verzorgd zijn en iedereen sociaal wenselijk gedrag vertoont met af en toe de vettige lach ertussen van een tafeltje verderop!

Damnit... gebt gelijk =( Maart blijft fun :rofl:

ComputerVISTA

Legacy Member
TekkaBlade zei:
Bovendien staat die dan nog eens loeihard waardoor je je oor zowat in de mond van je gesprekspartertner moet forceren waarna je een dosis speeksel en bierlucht te verwerken krijgt.


Meestal de fout van de organisatie en pruts dj'kes die ze daar dan neer planten.

1) De organisaties hebben meestal een zo danig laag budget dat je moet gaan schappen in dingen waar je net niet moet op gaan bezuinigen

2) Dj's die denken dat die rode lampjes op hun gehuurde mengtafels er staan voor de show of het hun doel is zo veel mogelijk en over een zo lang mogelijke tijd ze te doen branden, neven effect is dat je dan een overstuurd signaal naar de crossovers/processors stuurt die dan op hun beurt een overstuurd signaal moeten sturen naar budget speakers...

3) Dj's die denken dat zei het beter weten dan de klanktechnieker die alles heeft opgesteld en zelf het lef hebben aan de cossovers/processors en limieters te prutsen om zodoende het geluid nog meer op te fucken.

4) zo krijg je het effect dat de oudere mensen met hersenen dan denken: "dit trekt op niks, laten we gaan" en de jongeren soms hersenloze mensen: "dit kan nog wel wat luider, laten we onze kop in de subs steken tot we niks meer horen" en dus blijvende gehoorschade op lopen en het nog niet eens beseffen.

Overstuurde klank kennen ze niet eens dus er kan altijd wel nog een tandje bij. Ik ken verschillende bedrijven waaronder ik vroeger ook niet meer wou verhuren aan van die klote verenigingen a la scouts en comsoorten... Waarom? Omdat er niks aan te verdienen valt en het materiaal geregeld in erbarmelijke staat terug keert naar de bedrijven :x soms onder vanalle substanties die ooit in die bepaalde fuifgangers hun maag gezeten hebben :x

En als goede bedrijven hun terug trekken krijgen we dus de "hobby bobs" die het roer overnemen van die dingen en zodoende komen te staan met nog grotere crap en het nog op veel minder trekt...

En dan zwijg ik nog over de alcoholische dranken die verkocht worden (deel dankzij het fantastische ding dat "zuipkaarten" noemt) aan gastjes van 15 en jonger die er op hun beurt geen blijf mee weten als ze 2 pinten op hebben en dan de boel nog een extra opfleuren met ongewenste intimiteiten, vergiftigingen (al een paar keer gezien) etc etc etc... Ik vraag me al af wat een gastje van 15 op een fuif doet laat staan zich zelf onnozel drinken met bier en of van die verschrikkelijke breezer achtige toestanden... Ze smaken naar limonades maar er zit evenveel alcohol in als een pint maar dan zonder die zure/bittere smaak van het bier ('t is te zien welke ze tappen)

Tja... Leuk zo een fuif :sop: Zelf ga ik er enkel naartoe als ik meegvraagd wordt en dan nog trap ik het dan snel af om naar deftigere keten te gaan, en vroeger was het wekelijkse kost als ik nog klank en licht materiaal verhuurde.

Bah...

aXl_

Legacy Member
ik heb precies nx gemist op al die scoutsfuiven waar ik nooit heen geweest ben :)

Kurobu

Legacy Member
kzou u dan toch wel eens dronken in irl willen mee maken..
hoeveel kost da ?

Kurobu

Legacy Member
ja u ..
maar om u in irl dronken te zien :p
u gezicht alleen al nuchter ( die foto met u bruintje in u hand is imo geld waard :lol: )

ComputerVISTA

Legacy Member
Kurobu zei:
ja u ..
maar om u in irl dronken te zien :p
u gezicht alleen al nuchter ( die foto met u bruintje in u hand is imo geld waard :lol: )


LOL , men msn staat in men profiel he als ge het zonodig wilt zien :p

Ik ben nogal nen bourgondier en hou van veel en goed eten en drinken (wat ik wel niet zou mogen maar bon)

Ah eten en drinken = mijn leven :p

Kurobu

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
LOL , men msn staat in men profiel he als ge het zonodig wilt zien :p

Ik ben nogal nen bourgondier en hou van veel en goed eten en drinken (wat ik wel niet zou mogen maar bon)

Ah eten en drinken = mijn leven :p

drinken en eten :bow:

dus we maken een date :love:

ps : iemand tips om mij beter te amuzeren straks op dat dom familiefeestje van mijn vriendin haar tante :x

Kurobu

Legacy Member
@glor: ty

@ vista : kweet , kzal blauw aandoen ipv roze , cva ? :p

nog iemand tips.. tis voor binnen 3 kwartier al :( :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan