Archief - Alcohol op fuiven

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zou je naar een fuif waar geen alcohol geserveerd wordt?


  • Totaal aantal stemmers
    513
  • Opiniepeiling gesloten.

Hellrabbit

Legacy Member
als ge meer dan 20 pinten drinkt op nen avond klopt er ook al iets nie ze

_Wicked_

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
Tis misschien schraal maar meestal ga ik naar gewoon fuifkes met in mijn achterhoofd nekeer goed zat te zijn.

Beste keren dat ik mij al heb geamuseerd was in beschonken toestand.
Ik amuseer mij ook zonder te drinken daar niet van maar alles word imo zoveel beter als iedereen wa begint te zuipen.

Dus ik heb neen gestemd, imo zou het ma ne saaien boel zijn.
Yes, vanavond fuif, tijd om me es zat te drinken, wat voor een redenering is dat ? Ieder zijn ding zeker. :wtf:

Kepa

Legacy Member
bweh, ik zou mijn eigen drugs meenemen dan peins ik :p
een fuif zonder (of amper) alcohol (met uiteraard genoeg gare mensen) is in mijn mening veel leuker dan stronzat rond te lopen en door iedereen lastig gevallen worden (die ook zat zijn). Mja, een zat "sletje" tegenkomen is dan weer een van de voordelen...

PS: zoals de gezegde zegt, "ik heb geen drugs nodig om mij te amuseren" -> is waar, maar met drugs amuseer je je gewoon meer en sneller (ook een van de redenen waarom een fuif eerst "op gang" moet komen.. onafhankelijk van hoe goed de muziek en show is in begin, eens de drugs komen opdagen begint de fuif pas).. dus waarom niet dan?

KULeest

Legacy Member
bier op een fuif hoort er gewoon bij. nie dage u daarom moet zat zuipe tot ge der van moet van gaan spaaven ;) maar een pintje met een paar mate op een fuif drinke is toch aangenaam vertoeven :p

en as ge geen bier lust, dan drinkte cola hè :lol:

Hail Priest!

Legacy Member
Hiapoe zei:
Exact, daarom da ik zei: "OVERDREVEN alcohol drinken is voor pubers en mensen die hun problemen willen wegdrinken"
Ik zei niet: "alcohol drinken is voor pubers en mensen met problemen"

Dus, gelieve eerst iemands post goed te lezen en dan commentaar te geven, dank hiervoor.

En tgaat nie om mezelf vertrouwen met alcohol of niet want ik zou het begot niet weten of ik betrouwbaar ben ermee... kheb nog nooit een druppel alcohol gedronken (behalve misschien in een sauske op restaurant ;))

Dan weet je helemaal niet waar je over praat :ironic:

En zou je je dus in mijn mening ook beter onthouden van commentaar in dit topic!

Kurobu

Legacy Member
wa is da spaaven ?

zoalsek in een andere thread al zij.. alles met een TE voor is niet goed :)

Hiapoe

Legacy Member
Hail Priest! zei:
Dan weet je helemaal niet waar je over praat :ironic:

En zou je je dus in mijn mening ook beter onthouden van commentaar in dit topic!

Die opmerking heb ik (ook in deze thread) al meermaals gehoord en slaat op niks. Ik ga niet NOGmaals uitleggen waarom...

Cyclone

Legacy Member
Hellrabbit zei:
als ge meer dan 20 pinten drinkt op nen avond klopt er ook al iets nie ze

damn ik drink er rond de 20 op nen avond en ik ga vrijdag & zaterdag weg en ik ben gewoon normaal. Als gij nooit hebt leren drinken kan ik er ook ni aan doen ze...

als ge van 10u savonds tot 8u smorgens weggaat vind ik da maar normaal :$

Margeitje

Legacy Member
Kurobu zei:
wa is da spaaven ?

zoalsek in een andere thread al zij.. alles met een TE voor is niet goed :)
spaaven= kotsen ^-^


*edit* kben weer te laat zie'k... dan wou ne mens een nuttige bijdrage leveren.. weer mislukt :sop: ^^

Kurobu

Legacy Member
kzal enkel rekening houden met u bijdrage.. , danku wel margeitje ..
maar ook enkel en allen om dat je uit de bergen komt he ;)

Hmgrwngd

Legacy Member
Hiapoe zei:
Die opmerking heb ik (ook in deze thread) al meermaals gehoord en slaat op niks. Ik ga niet NOGmaals uitleggen waarom...

En het is niet alsof je veel mist hoor !!! :doc:

Alcoholroes is naar mijn bescheiden mening 1 van de minst aangename roes die er bestaat. :)

Hiapoe

Legacy Member
40 pinten in een weekend...
*1,5 euro = 60 euro per weekend aan pinten... = 240 euro per maand...

maw: als ge geen alcohol drinkt kunt ge om de 2 maanden een nieuwe processor kopen van het high-end gamma :p

denk daar es over na ;)

Hiapoe

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
En het is niet alsof je veel mist hoor !!! :doc:

Alcoholroes is naar mijn bescheiden mening 1 van de minst aangename roes die er bestaat. :)

Ik zit er nie mee in zenne :)
Geen enkele van mijn vrienden zijn zware drinkers. Soort zoekt soort é...

Hellrabbit

Legacy Member
Cyclone zei:
damn ik drink er rond de 20 op nen avond en ik ga vrijdag & zaterdag weg en ik ben gewoon normaal. Als gij nooit hebt leren drinken kan ik er ook ni aan doen ze...

als ge van 10u savonds tot 8u smorgens weggaat vind ik da maar normaal :$


was ik maar zo cool dat ik genoeg leer drinken om elken avond 20 pinten te verzetten :ironic:

ik ken mensen die dat kunnen en die neigen eerder naar alcoholiekers ... dus no thank you

Ara.

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Alhoewel; stel je eens voor dat iedereen opeens nuchter doorheeft net hoe slecht de muziek op de doorgaanse boerefuif wel nie is.

Der zou nooit geen volk meer afkomen. :D


so true

ik erger me altijd dood aan die studentenfeestjes in Leuven met kutslechte muziek en nen hoop lallende studenten die zichzelf wijsmaken dat het een beestig feestje is.

Hiapoe

Legacy Member
Hellrabbit zei:
was ik maar zo cool dat ik genoeg leer drinken om elken avond 20 pinten te verzetten :ironic:

ik ken mensen die dat kunnen en die neigen eerder naar alcoholiekers ... dus no thank you

idd ² :)
Maja, er zijn nu eenmaal mensen die dat stoer vinden é :p
Tot ze 40 jaar oud zijn en dan gade ze zien: "Ghoh ik was toch mis zenne, ge moet daar nooit aan beginnen aan dienen brol (alcohol)". :D

Ara.

Legacy Member
Hiapoe zei:
40 pinten in een weekend...
*1,5 euro = 60 euro per weekend aan pinten... = 240 euro per maand...

maw: als ge geen alcohol drinkt kunt ge om de 2 maanden een nieuwe processor kopen van het high-end gamma :p

denk daar es over na ;)


100 keer liever feesten en geen nieuwe pc dan een nieuwe pc maar niet kunnen feesten omdat u geld op is.

nuja .. ieder zijn ding.

Hail Priest!

Legacy Member
Hiapoe zei:
Die opmerking heb ik (ook in deze thread) al meermaals gehoord en slaat op niks. Ik ga niet NOGmaals uitleggen waarom...

Ja, dat heb ik inmiddels gelezen.

Het zal dan ook niet verbazen dat ik er niet mee akkoord ben.
"Mensen die alcohol misbruiken zijn geen leuke individuen en hebben psychische problemen".

Is gewoon onzin. In mijn vriendenkring zitten zeker 3 mensen die ge gerust alcohol verslaafd kunt noemen (als in + 50 pils/week). Bij sommigen is het ondertussen door allerlei omstandigheden al wel wat geminderd.

Maar dat zijn zeer aangename mensen om mee te vertoeven. Ok, het kan wel eens gebeuren dat ze moeten kotsen. Water'ke drinken en that's it ...

En van hun eventuele psychische problemen, heb ik ook nog niet veel gemerkt.

Natuurlijk klopt jouw stelling wel voor sommigen mensen, maar je mag niet veralgemenen vind ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan