Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whutever, frisdranken dan.Quilombo zei:cola is zelf ook vochtafdrijvend, ge kunt het dus beter op water houden
Yes, vanavond fuif, tijd om me es zat te drinken, wat voor een redenering is dat ? Ieder zijn ding zeker.[TFT]Poky zei:Tis misschien schraal maar meestal ga ik naar gewoon fuifkes met in mijn achterhoofd nekeer goed zat te zijn.
Beste keren dat ik mij al heb geamuseerd was in beschonken toestand.
Ik amuseer mij ook zonder te drinken daar niet van maar alles word imo zoveel beter als iedereen wa begint te zuipen.
Dus ik heb neen gestemd, imo zou het ma ne saaien boel zijn.


Hiapoe zei:Exact, daarom da ik zei: "OVERDREVEN alcohol drinken is voor pubers en mensen die hun problemen willen wegdrinken"
Ik zei niet: "alcohol drinken is voor pubers en mensen met problemen"
Dus, gelieve eerst iemands post goed te lezen en dan commentaar te geven, dank hiervoor.
En tgaat nie om mezelf vertrouwen met alcohol of niet want ik zou het begot niet weten of ik betrouwbaar ben ermee... kheb nog nooit een druppel alcohol gedronken (behalve misschien in een sauske op restaurant)
Hail Priest! zei:Dan weet je helemaal niet waar je over praat :ironic:
En zou je je dus in mijn mening ook beter onthouden van commentaar in dit topic!
Hellrabbit zei:als ge meer dan 20 pinten drinkt op nen avond klopt er ook al iets nie ze

spaaven= kotsen ^-^Kurobu zei:wa is da spaaven ?
zoalsek in een andere thread al zij.. alles met een TE voor is niet goed![]()
^^Hiapoe zei:Die opmerking heb ik (ook in deze thread) al meermaals gehoord en slaat op niks. Ik ga niet NOGmaals uitleggen waarom...

Hmgrwngd zei:En het is niet alsof je veel mist hoor !!! :doc:
Alcoholroes is naar mijn bescheiden mening 1 van de minst aangename roes die er bestaat.![]()

Cyclone zei:damn ik drink er rond de 20 op nen avond en ik ga vrijdag & zaterdag weg en ik ben gewoon normaal. Als gij nooit hebt leren drinken kan ik er ook ni aan doen ze...
als ge van 10u savonds tot 8u smorgens weggaat vind ik da maar normaal![]()
Hmgrwngd zei:Alhoewel; stel je eens voor dat iedereen opeens nuchter doorheeft net hoe slecht de muziek op de doorgaanse boerefuif wel nie is.
Der zou nooit geen volk meer afkomen.![]()
Hellrabbit zei:was ik maar zo cool dat ik genoeg leer drinken om elken avond 20 pinten te verzetten :ironic:
ik ken mensen die dat kunnen en die neigen eerder naar alcoholiekers ... dus no thank you



Hiapoe zei:40 pinten in een weekend...
*1,5 euro = 60 euro per weekend aan pinten... = 240 euro per maand...
maw: als ge geen alcohol drinkt kunt ge om de 2 maanden een nieuwe processor kopen van het high-end gamma
denk daar es over na![]()
Hiapoe zei:Die opmerking heb ik (ook in deze thread) al meermaals gehoord en slaat op niks. Ik ga niet NOGmaals uitleggen waarom...