Vakbonden, zijn dat die irritante kereltjes die je niet late ngaan werken als je deadline van je project vandaag is omdat zij met kweetnimeer welke ontslagen inzitten? Ik zit in de eerste plaats in met mijn ontslag dus laat mij aub door!
EN dan aggressief worden als je ze uitlacht als de rechter uiteindelijk beslist dat ze je moeten doorlaten, haha...
Zoals hier al gezegd is: als je een goeie werknemer bent, moet je geen bang hebben voor onterecht ontslag. Indien toch, waarom zou je nog voor hem willen werken... Mensen met zeer weinig job-zekerheid, daarvoor is een vakbond misschien goed, maar voor al de rest zijn vakbonden een pest!