Myst!Q
Legacy Member
Hiapoe zei:Halucinant gewoon, deze discussie... ik vind het grappig en schrikwekkend tegelijk...
Het is inderdaad schrikwekkend dat er mensen bestaan die nog altijd in dit soort systemen en maatschappijen gelooft hoewel het al genoeg bewezen is dat het niet gewerkt heeft.
Ik laat hem liever verder leven in zijn eigen roes want zolang hij er alleen in gelooft zal ik er me verder geen zorgen over maken.
.