Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Binnen 6 maand terugkeren? Betalen zij dan ook de contractbreuk voor jouw aangezien je bij elke provider in het begin vast zit aan een 1-jarig contractZeroTolerance zei:want naar het schijnt kunde ze nog gebruiken in de 6 maand die telenet ze behoudt.Dit doen ze als 'dienst' indien dat ge nog zou terugkeren.
.
(kunnen we eindelijk eens terug een demo downloaden zonder te aarzelen).fred_3202 zei:Ben ook geïntereseerd in het overschakelen naar Dommel voor ADSL.
Als je reeds een Belgacom ADSL abbonement hebt, ben je dan zeker dat je kan overschakelen naar Dommel?
Want als ik mijn telefoon nummer invul op dommel krijg ik te zijn dat ADSL niet mogelijk is voor mij. Raar niet?
Is er iemand die ook telefoneert met dommel? Das alleen VOip als ik het goed begrijp? Anders met je gewoon je belgacom abbonement behouden toch?
tmagus zei:heb net gezien dat een statisch/vast ip adres mogelijk is bij dommel, nu vroeg ik mij af of het dan ook effectief heel de tijd het zelfde blijft...ook vb als ge dan reconnect dat je dat het zelfe terug krijgt? of is het een ander "vast ip" dat je terug krijgt?
en is het toegelaten bij dommel om een server draaiede te houden? (kweet nu ook wel da de upload nie echt super gaan zijn, ma zo'n ma een simple serverke zijn om te testen...)

Burny zei:Vast ip is vast ip, je krijgt dan je 'eigen persoonlijk ip' toegewezen. Dat zal nooit veranderen. Anders was het een dynamisch ip.
Met 320 of 512 kbits zal je idd geen snelle server hosten, maar upload telt niet mee, das dan wel een pluspunt![]()
op te beginnen te "prutsen"
tmagus zei:ja, snap ik ook wel, tis gewoon om te testen dus eigenlijk configuratie van webserver ess te leren...altijd wel gemakkelijk als ge dan een vast ip hebt...en da server ne meter van u staatop te beginnen te "prutsen"
4 Mbits = 400 kb/sec zeker?
Insaniacx zei:Ik bel met Dommel VOIP en werkt perfect naar mijn mening. Hebben een supersimpel Belgacom abbonement van 6€/mnd dachtek.
Burny zei:4Mbit is in theorie 512 kb/s zoals Davion al zei, ikzelf haal met een vrij goeie lijn zo'n 410 kb/s.
Je kan een dyndns.com, no-ip.com of opendns.be account aanmaken. Dan hoef je geen duurder abbo met statisch ip te nemen.
En een webserver hoeft niet persé bij u in de buurt te staan, je kan alles remote doen hé, met bv extern bureaublad of remotly anywhere.
tmagus zei:ja, weet ook wel dat een webserver met remote alles kunt doen, ma zoals ik al zei is dat mss de eerste keer dat je zoiets instelt ook nie direct het handigste...dat je ook direct remote moet doen...
mss wel nog intersant zo'n opendns.be account, ess naar zien...
duurder account = more datalimiet en 320 kbps max uploadsnelheid grote upload...vast ip...heeft zijn voordelen en nadelen...
ik heb nu adsl go van belgacom dusja, ma zit wel redelijk ver van de centrale i gues op de +- rand van 5 km (was toch zo als ik het enkele jaren geleden bestelde), zo dommel hier even prefect gaan?
The Answer zei:Binnen 6 maand terugkeren? Betalen zij dan ook de contractbreuk voor jouw aangezien je bij elke provider in het begin vast zit aan een 1-jarig contract.
Ik heb ook Dommel Netconnect en ben er zeer tevreden over. Wat ik hier nog niet heb gelezen is dat er bij Dommel geen upload limiet is. Dus die 50GB is puur en alleen voor download
(kunnen we eindelijk eens terug een demo downloaden zonder te aarzelen).
kan je zoiets zelf doen en waar plaats je die en wat kost zo'n ding?
Keep on dreamingLian-Li zei:de start van geen limieten in belgie ? xD
, er bestaan al jaren véél interessanter formules dan Belgacom of Telenet, maar 99% van de consumenten is er nog altijd van overtuigd dat er naast Belgacom of Telenet geen enkele betrouwbare provider bestaat, dus moeten die 2 helemaal geen rekening houden met wat die kleintjes doen.Snelheid wordt bepaald door afstand tot adsl centrale, alles beneden de 4km afstand is goed genoeg. Staat hier toch al uitgelegd, inclusief een link waar je de afstand tot u huis kunt bepalen.wardkennes zei:Vraagje, ik sta op het punt over te schakelen waarmee moet ik nu juist rekeningen houden voor een snelle snelheid?
Server of zo iets dat ik hier hoorde?
Ik heb contract dat in februari wss vervalt dus is het goed dat ik nu overstap?