Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


wardkennes zei:Zijn dat die kasten waarover ze spreken bij telenet?
ps, .. iemand nog iets op te merken over dommel anders schakel ik nu of binnen enkele dagen over.

mediumband is met FUP:zrox8 zei:@wardkennes: kzou da van 50gb pakke, eens ge over de 50gb zit hebde nog mediumband (100KBps) tot 100gb...

((((((- ik zie nergens op de site van dommel ook maar één Nederlands adres, zowel e-mail als gewone adressen. dommel.nl is ook duidelijk niet van hencoebeest zei:Mijn pa had da op zijn werk gevraagd en daar zei iemand dat da van Holland was en daarom misschien niet echt te vertrouwen? I was like: wtf.
Ik lees alleen maar goeie dingen over dommel. Ik ga nog wa proberen hem te vertrouwen want zit voor de moment weer op smallband((((((

coebeest zei:Mijn pa had da op zijn werk gevraagd en daar zei iemand dat da van Holland was en daarom misschien niet echt te vertrouwen? I was like: wtf.
Ik lees alleen maar goeie dingen over dommel. Ik ga nog wa proberen hem te vertrouwen want zit voor de moment weer op smallband((((((
wardkennes zei:ah, nog een vraag, als ik NU DEZE avond nog overstap, moet ik februari dan nog betalen?
Regards.
), enkel de telefoonlijn en huur van het toestel betaal ik, verder niks.wardkennes zei:Dus feitelijk kani k 2 keer moete betalen?