mega_stihl
Legacy Member
MAXXUR zei:na ewa rondgezocht te hebbe denk ik dus hier men antwoord te vinden op men vraag: het is dus nog steeds vereist een actieve telefoonlijn te hebben van dommel om ADSL te kunnen krijgen van dommel? En zoals gij het aangeeft zou dan het goedkoopste tarief zijn ?![]()
ge moet idd een belgacom telefoonlijn hebben. Dan pak je gewoon Dommel ADSL ipv Skynet (belgacom) ADSL.
Dommel is echt goed. Heb ondervonden dat het af en toe wat trager gaat, maar voor slechts €33 en een download limiet van 75GB (ja 75!! omhooggetrokken vanaf 50) ga ik daarom niet reclammeren
