schumi2003
Legacy Member
schumi2003 zei:Is er eingelijk een tool ofzo of een site waar je teweten kan komen hoever je van een node zit?
schaamloze quote

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
schumi2003 zei:Is er eingelijk een tool ofzo of een site waar je teweten kan komen hoever je van een node zit?

schumi2003 zei:schaamloze quote![]()
Mithrandix zei:gaat dommel ook adsl2+ aanbieden (zoals edpnet?)




Davion zei:50€ extra voor een lijn ?
Kdenk dat gij eens dringend tegoei met u ouders moet praten hoor![]()

Careless zei:Ze staan niet eens open voor een deftige discussie, ze boren mijn bronnen gewoon de grond in met:
-Ik wil het niet zien
-Ge moogt nog blij zijn dat we nog zo veel doen voor u
-De meesten hebben toch Telenet, ik ken maar 2 mensen persoonlijk die Telenet hebben. De rest hebben ADSL. Wel van Belgacom maar dat doet er niet echt aan toe want het principe van ADSL is hetzelfde.
Ik zelfs al gezegd dat ik die Telefoonlijn wil betalen, meer dan 9 Euro de maand is dat toch niet zeker? Dan betalen ze nog altijd even veel, zij zitten er maar amper op. Mijn ma speelt alleen een Zuma like spelleke op de PC dus die zit al niet op het internet en mijn pa wijzigt enkel iedere dag iets op Kapaza en Tweedehands. WTF is hun probleem, ik zit hier het meest op en ik kan niet eens meer deftig doen wat ik wil want ik moet altijd oppassen met mijn 12 GB downloadlimietje...![]()
RealRoot zei:ga gewoon iedere keer over uw limiet en zeg dan => ziet wat ervan komt omdat we niet op dommel zitten! op dommel zouden we nog niet op smallband zitten..
ToasT zei:Welke modem is aan te raden voor nieuwe klanten??
joriske18 zei:Bij mij deden ze eerst ook moeilijk, maar ik ben blijven zagen en hen er vaak op gewezen dat het goedkoper is! Na een tijd kwam mijne pa er zelf me af. 'hoe werkt da juist?'![]()
Macdude zei:Discovery lijn kost maar 6,85€ per maand inclusief BTW + de 32,95€ voor netconnect abo.
Totaal 39,8€ per maand inclusief BTW
Hogere limiet, MEDIUMBAND
Dinsdag zou het bij mij geactiveerd moeten worden. Ik ben benieuwd naar de snelheid aangezien ik redelijk ver van de centrale zit.
