Archief - dommel.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bludgeoned

Legacy Member
Dat is idd waar. Om te gamen is BC een droom qua ping (maar ik game niet meer).
Toen ik enkele jaren terug gamede was het altijd met een ping rond de 20.

SideShow

Legacy Member
Ik heb de indruk dat mn nachtelijke downloads toch voor 100% tellen voorlopig in de plaats van 60% ... kan da ? Of beeld ik me dat in ..

Kheb nen dvd gedownload, een demo van een gieg, en dan nog een halve dvd ... tmeeste snachts dus .. en ik zit aan 8gieg op mn account :s

Metalhead

Legacy Member
Kan het zijn dat dit afhangt wanneer je de PC aanzet en verbinding maakt met het internet?
Mij is ook al opgevallen dat mij 100% wordt aangerekend indien ik mijn PC s'morgens (of na 01.00 uur s'nachts aanzet).
Indien ik hem voor 01.00 uur aanzet en iets download, rekent ie voor 60% aan.

joriske18

Legacy Member
Dat is vreemd, je maakt verbinding tijdens de daluren en toch krijg je geen voordeliger tarief :s.
Misschien eerst eens goed controlleren en dan de helpdesk contacteren.

SpoBo

Legacy Member
Als dat zo zou zijn zou iedereen gewoon snachts zijn router laten resetten en dan kan je 24/7 aan nachtarief downloaden .. I highly doubt it.

Yank

Legacy Member
@Metalhead: hangt daar niet van af, enkel van moment wanneer je downloadt.

bij mij werkt nachttarief zeker, 'k probeer m'n meeste download tussen 1 & 13u te doen en op dommel staat zo'n 65% van wat net limiter aangeeft voor deze maand

RealFlub

Legacy Member
Metalhead zei:
Kan het zijn dat dit afhangt wanneer je de PC aanzet en verbinding maakt met het internet?
Mij is ook al opgevallen dat mij 100% wordt aangerekend indien ik mijn PC s'morgens (of na 01.00 uur s'nachts aanzet).
Indien ik hem voor 01.00 uur aanzet en iets download, rekent ie voor 60% aan.
niet echt, m'n pc staat al heel de week op, en als ik om 0.05u begint downloaden dan telt het me voor 50%

Robinvv

Legacy Member
Davion zei:
Dat werkt alleen via Skynet....

Ik vraag me af hoelang men dat nog gaat volhouden... Net hetzelfde voor ADSL zonder actieve telefoonlijn van Belgacom :angry:

Belgacom kan dit zelf aanbieden, maar concurrenten niet ...

stvw

Legacy Member
Robinvv zei:
Ik vraag me af hoelang men dat nog gaat volhouden... Net hetzelfde voor ADSL zonder actieve telefoonlijn van Belgacom :angry:

Belgacom kan dit zelf aanbieden, maar concurrenten niet ...

Ik vraag mij al 10jaar af waarom het voor mij niet mogelijk is om ADSL te nemen (zit op 5.9km van centrale) ... denkt gij dat ze er iets aan doen? :p

Dus hoe 'slecht' telenet ook is ik heb geen andere keuze :ironic:

Insaniacx

Legacy Member
stvw zei:
Ik vraag mij al 10jaar af waarom het voor mij niet mogelijk is om ADSL te nemen (zit op 5.9km van centrale) ... denkt gij dat ze er iets aan doen? :p

Dus hoe 'slecht' telenet ook is ik heb geen andere keuze :ironic:

Idd op mijn bouw zit ik op 6500m :'(. Mailtje naar Belgacom gestuurd en wat zielig gedaan dat ik geen BelgacomTV zou kunne nemen :doc:. Antwoord was dat ze bezig zijn met plaatsen van extra centrales en dat tegen dat ik er in zit het wss geen probleem zou zijn ^^.

FLT

Legacy Member
BGC is volop bezig met ROP's te zetten zodat iedereen VDSL2 zou kunnen nemen.

Yasutoko

Legacy Member
Waarom denk je dat concurrenten dat niet kunnen doen? ADSL zonder actieve telefoonlijn?? :ironic:

ZoDiaK

Legacy Member
Dat gaat wel maar Belgacom rekent daarvoor €11/maand aan aan de ISPs :ironic:

[EZ]

Legacy Member
Waar op de EDPnet site kan'k eiglijk zien hoe ver'k van een centrale zit? :x
'k Kijk er ier wrs weer vollenbak over :doh:

Insaniacx

Legacy Member
[EZ];8839490 zei:
Waar op de EDPnet site kan'k eiglijk zien hoe ver'k van een centrale zit? :x
'k Kijk er ier wrs weer vollenbak over :doh:

ze hebben dat er af gehaald best een mailtje sturen naar Dommel/edpnet dan weet je het direct.

BlackForce

Legacy Member
Ik ben zelf aangesloten bij dommel (netconnect) zeer tevreden van enzovoort,
maar nu had ik een vraagje & ik wist dat hier al een post over bestond dus ben ik even gaan terugbladeren :)
nu de vraag: ik zit met een probleempje, ik probeer hier thuis een 5de pc op internet te krijgen, maar da lukt lijk ni, heeft da te maken mee da max aantal toegestane pc's, allé kvind da raar want in den tijd dak adsl had bij belgacom wast max 1 pc en zattek er ook mee meer op en nja kweet ni hoe het komt, maar ik krijg die verdoemde pc ni op internet...
als iemand me kan helpen, tell me :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan