Archief - dommel.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AnD

Legacy Member
The Answer zei:
Je zal waarschijnlijk al vandaag of morgen op het dommel-account kunnen surfen. Zoveel mogelijk downloaden dan, want op 11 juni is er dan normaal een teller-reset (was zo toch bij mij) :D.

En vanaf juli is het trouwens nacht+ochtend surfen aan 50% :).
Je teller wordt pas gereset vanaf de datum dat je dommel account actief werd. Als je begint te surfen op de 15de dan wordt je teller automatisch elke 15de van de maand gereset.

Pegas

Legacy Member
Dat is wat ik zeg (buiten dat van de volgende maanden)... SideShow z'n verbinding wordt "officïeel" pas actief van 11 juni, vandaar dat ik die datum gebruik.

Deefees

Legacy Member
Hmm, ik heb 2 telefoon nummers op dommel ingegeven. 1 van een restaurant en 1 van een snack-ding. (omdat ik zelf dus geen telefoon hier heb)
Bij de een kan het niet, en bij de ander wel.. ze liggen rechtover elkaar op een groot kruispunt :s
Die waarvan het wel lukt ligt wel aan mijn kant :p dus dicht bij mij.. Hoe kan dit nu?

Robinvv

Legacy Member
Waarschijnlijk is er één van die lijnen een Telenet-telefoonlijn, die via de tv-kabel loopt ?!

tekker

Legacy Member
Voila se, nog ff wachten en ben ook weg van die uitzuigers van telenet, een xbox-er en actieve internetter kan niks meer doen tegenwoordig "zonder" (zal het er maar bijzetten lol) nog divx, mp3 of warez te downen.

Dommel was mijn keuze. Net-Connect abbo past net in mijn noden. EN het is nog goedkoper roflmao, een paar maandjes en mijn dsl modem is terug betaald, woot !
En eigenlijk hoop ik dat nog minstens 25% van de actieve interneters van telenet dit doen, zodat ze eens gaan stoppen met die belachelijke hoge prijzen en onnozele lage services aan te bieden en een beetje met hun tijd mee te gaan, 'k bedoel pfff, ziek werd ik van die telemeter en constant bijbetalen en niet te kunnen doen waar ik zin in had.

En oya, van die uitzuigers van de integan is mijn oplossing binnenkort ook binnen se, schotel TV all the way, HD (High Definition) en al voor een prikje.

Nu nog iets voor die dure GSM rekeningen te betalen en we kunnen weer vlees tussen onze boterham leggen :evil:

TIIMM

Legacy Member
Kzou graag veranderen naar Dommel want telenet met hun krappe downloadlimieten dat steekt mij tegen..

Wat moet ik allemaal kopen voor dommel ?

En hoe zit dat dan met onze telenet digital tv/Telefoon?



Alvast bedankt :-)

Robinvv

Legacy Member
Timmeke154 zei:
Kzou graag veranderen naar Dommel want telenet met hun krappe downloadlimieten dat steekt mij tegen..

Wat moet ik allemaal kopen voor dommel ?

En hoe zit dat dan met onze telenet digital tv/Telefoon?



Alvast bedankt :-)

Je kan Telenet telefonie en digital tv behouden,

Je hebt enkel een actieve adsl-lijn nodig van Belgacom €7 per maand.


Een ADSL-modem-Router kopen.

AnD

Legacy Member
sudden_striker zei:
Hmm, ik heb 2 telefoon nummers op dommel ingegeven. 1 van een restaurant en 1 van een snack-ding. (omdat ik zelf dus geen telefoon hier heb)
Bij de een kan het niet, en bij de ander wel.. ze liggen rechtover elkaar op een groot kruispunt :s
Die waarvan het wel lukt ligt wel aan mijn kant :p dus dicht bij mij.. Hoe kan dit nu?
Ze zullen niet op hetzelfde koperpaar liggen, dat is hier in de straat ook het geval.

zaffah

Legacy Member
Robinvv zei:
Je kan Telenet telefonie en digital tv behouden,

Je hebt enkel een actieve adsl-lijn nodig van Belgacom €7 per maand.


Een ADSL-modem-Router kopen.

Mja, komt het dan wel nog goedkoper uit?

Die telenetpacks zijn best wel goedkoop :)

17,34€ telefonie + 7€ D. lijn + 32,95€ dommel = 57.29€


€ 50/maand voor expressnet en freephone ...
€ 65/maand en je hebt turbonet en freephone ...

Pegas

Legacy Member
Maar voor die prijs heb je wel een dubbel zo grote (vanaf juli dan toch) downloadlimiet, unlimited upload en mediumband.
(en een "5" keer zo trage verbinding :p)

Insaniacx

Legacy Member
zaffah zei:
Mja, komt het dan wel nog goedkoper uit?

Die telenetpacks zijn best wel goedkoop :)

17,34€ telefonie + 7€ D. lijn + 32,95€ dommel = 57.29€


€ 50/maand voor expressnet en freephone ...
€ 65/maand en je hebt turbonet en freephone ...

Kan je beter een lijn van 7€/mnd pakken + dommel netconnect 32.95€/mnd en dommel telefonie 0€/mnd :). Wij hadden vroeger ook zo'n telenet abbo waar je na 5u dachtek gratis kon bellen. Wel ons gemiddelde factuur bij telenet:

17€ (ong) telefoonabbo
42€ internet
10€ aan volumeblokken
8€ telefoonkosten (naar gsm, andere nrs)
----
77€

Dommel:
0€ telefoonabbo
33€ internet
11€ telefoon
7€ belgacomlijn
----
51€

zaffah

Legacy Member
mja, maak maar eens aan je ouders wijs wat volume is enzo ...

Die zien alleen maar de standaardprijzen en dat is het. Specificaties kennen ze ook niet hoor :p

De paps was eens naar youtube aan het zien enzo, ik zei pa ni gans den dag op youtube e das download. Hij zei, kben maar aant surfen ze das genen download.

ochja, binnekort edpnet adsl2+ :p

donderz

Legacy Member
weet iemand hier hoe het zit met je oud @skynet.be of @belgacom.net email-adres, mijn ouders hebben namelijk zon adres en zouden dit willen behouden, is dit mogelijk indien je overstapt naar dommel ?

FLT

Legacy Member
donderz zei:
weet iemand hier hoe het zit met je oud @skynet.be of @belgacom.net email-adres, mijn ouders hebben namelijk zon adres en zouden dit willen behouden, is dit mogelijk indien je overstapt naar dommel ?

Nee

(bericht is te kort blablabla)

Burny

Legacy Member
donderz zei:
weet iemand hier hoe het zit met je oud @skynet.be of @belgacom.net email-adres, mijn ouders hebben namelijk zon adres en zouden dit willen behouden, is dit mogelijk indien je overstapt naar dommel ?

Belgacom normaal wel, als je dat vroeger eens gekregen hebt via zo'n 'gratis internet cd'. Mijn BGC adres werkt na +/-10 jaar nog steeds.
Een Skynet adres niet, aangezien dat samenhangt met je ADSL.

(kijk op userbase in de faq van dommel hoe dit via een omweg toch kan)

zaffah

Legacy Member
donderz zei:
weet iemand hier hoe het zit met je oud @skynet.be of @belgacom.net email-adres, mijn ouders hebben namelijk zon adres en zouden dit willen behouden, is dit mogelijk indien je overstapt naar dommel ?

Je email stopzetten, en dan opnieuw dat email aanvragen bij een vriend/familie die skynet hebben.

Dat is de enige manier.

staat idd in de faq van dommel. credits voor diegene die dit gevonden heeft. :)

Yank

Legacy Member
ge kunt wel al uw mails van skynet naar een ander adres laten forwarden, mijn pa heeft dat laten doen en ik stuur nog altijd mails naar z'n skynet adres en 'k krijg nog altijd antwoord :)
zo ben je niet afhankelijk van andere skynet gebruikers, maar da's natuurlijk ook goeie oplossing

bludgeoned

Legacy Member
Hopelijk komt er daar snel een wet op die net zoals bij gsmproviders het overzetten met nummerbehoud toelaat.
Het de grootste reden dat de markt niet verder openbreekt.

Davion

Legacy Member
Imo is da nie meer als normaal, als je een gebruiker bent en je betaalt voor je internet bij Belgacom is het niet meer dan normaal dat je op die server een e-mailadres hebt, als jij dan overstapt naar een andere is het ook niet meer dan normaal dat je dat niet kan behouden, immers heeft de provider er geen enkele baat meer bij dat dat emailadres er van u nog is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan