Archief - dommel.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yank

Legacy Member
en als je hun server nog gebruikt, kost het hen nog geld ook.

daarom: gebruik gratis mail, er zijn er genoeg en zeker goeie

zaffah

Legacy Member
Yankee zei:
en als je hun server nog gebruikt, kost het hen nog geld ook.

daarom: gebruik gratis mail, er zijn er genoeg en zeker goeie

Idd, ik ben echt heel tevreden met mijn gmail. Die zoekfunctie is echt handig :)

bludgeoned

Legacy Member
Davion zei:
Imo is da nie meer als normaal, als je een gebruiker bent en je betaalt voor je internet bij Belgacom is het niet meer dan normaal dat je op die server een e-mailadres hebt, als jij dan overstapt naar een andere is het ook niet meer dan normaal dat je dat niet kan behouden, immers heeft de provider er geen enkele baat meer bij dat dat emailadres er van u nog is.
Weet ik ook wel, maar toch zou er ergens een regeling moeten kunnen.
Wat is het meest gehoorde argument bij ouderen (30+). "Ik wil koste wat het kost mijn e-mail behouden".
Voor mij niet gelaten, want heb al enkele jaren een gmail account.

zaffah

Legacy Member
bludgeoned zei:
"Ik wil koste wat het kost mijn e-mail behouden".

Dan betalen ze de 'kost' maar he :)

Moeten ze maar niet komen zagen over het te dure abonnement met te armzielige limieten.

Testaankoop heeft belgacom trouwens het slechtste abonnement van de 8 omliggende landen genoemd :p

Davion

Legacy Member
TestAankoop zijn dan toch dikke zeveraars, want op gebied van ping enzo is Skynet toch wel het beste, het enige wat beter kan is de downloadlimiet en de prijs bij Belgacom.

Insaniacx

Legacy Member
Davion zei:
TestAankoop zijn dan toch dikke zeveraars, want op gebied van ping enzo is Skynet toch wel het beste, het enige wat beter kan is de downloadlimiet en de prijs bij Belgacom.

Hij zegt dan toch ook het slechtste abbo niet provider ... Wat ben je met een goeie ping als het reteduur is, te weinig limiet heeft, mss nog wat traffiek filtert,...

Davion

Legacy Member
nuja, duur is relatief hé, te weinig limiet geld niet voor iedereen, hier bvb kom ik altijd toe :)

Exorcister

Legacy Member
ben ook mss van plan om over te schakelen op dommel (nu momenteel bij belgacom)
maar hoe gaat die overschakeling in zijn werk?
maakt dommel zijn account eerst actief en belt dommel derna naar belgacom met de melding da et contract met klant x wordt opgezegd, behalve dan die telefoonlijn da blijft behoude worden, of moet ik zelf telefoontje gaan maken naar belgacom voor opzegging van mijn internetabonnement bij belgacom nadat dommel me bericht heeft gegeven dat het dommel-internetaccount actief is :p ?

Yank

Legacy Member
ge moet helemaal niets doen, gewoon uw nieuwe log-in gebruiken van dommel als je bericht gekregen hebt dat die actief is. ze zullen wel zorgen dat je paar dagen overbrugging hebt

zaffah

Legacy Member
Davion zei:
TestAankoop zijn dan toch dikke zeveraars, want op gebied van ping enzo is Skynet toch wel het beste, het enige wat beter kan is de downloadlimiet en de prijs bij Belgacom.

mhm, ping is iets wat je moeilijk kan vergelijken vind ik.
Op wat baseer jij je feiten? Op een amerikaan die op een belgische server speelt? dal zal jij natuurlijk de beste ping hebben he.

Maar idd, als jij liever een ping van 30 hebt in plaats van een ping van 80. Betaal dan 25€ teveel he :)

Zijn tegenwoordig de games niet zo gemaakt dat je met een ping van 100 nog goed kunt gamen?

Techie

Legacy Member
Davion zei:
nuja, duur is relatief hé, te weinig limiet geld niet voor iedereen, hier bvb kom ik altijd toe :)

10 gigabyte de maand is nimeer van deze tijd..

zaffah zei:
Zijn tegenwoordig de games niet zo gemaakt dat je met een ping van 100 nog goed kunt gamen?

Meestal wordt ge automatisch gekicked. maar met een ping van 80 zal dit niet snel gebeuren (deze ping zal ook al niet snel voorkomen als je op europese servers speelt).

Ik ben trouwens een tevreden freedomnet klant (na belgacom gehad te hebben).

zaffah

Legacy Member
Techie zei:
Meestal wordt ge automatisch gekicked. maar met een ping van 80 zal dit niet snel gebeuren (deze ping zal ook al niet snel voorkomen als je op europese servers speelt).

Kzou het niet weten, kheb in nog geen jaren online gegamed. Ben er beetje uitgegroeid. Maar ik denk niet dat de ping van skynet/telenet zoveel beter is als bij onze buurlanden. Daar waar het wel limietloos kan en veel goedkoper en meestal nog eens sneller ook.

Thallyos

Legacy Member
zaffah zei:
Kzou het niet weten, kheb in nog geen jaren online gegamed. Ben er beetje uitgegroeid. Maar ik denk niet dat de ping van skynet/telenet zoveel beter is als bij onze buurlanden. Daar waar het wel limietloos kan en veel goedkoper en meestal nog eens sneller ook.

Ping bij Dommel is niet slecht hoor, ik heb op alle Europese servers goeie pings (onder 50), perfect dus om te gamen. Skynet is zeker niet stabieler dan Dommel hoor.

AnD

Legacy Member
Ik zie als ik naar mijn server kijk dat de mensen van telenet altijd een veel hogere ping hebben dan de mensen van een andere provider...

Japser

Legacy Member
Thallyos zei:
Ping bij Dommel is niet slecht hoor, ik heb op alle Europese servers goeie pings (onder 50), perfect dus om te gamen. Skynet is zeker niet stabieler dan Dommel hoor.

omda dommel op het skynet netwerk zit :)

Davion

Legacy Member
Belgacom en Dommel = beiden Turboline netwerk (in handen van Belgacom).

@zaffah: ping 80 of ping 40 is in een snelle shooter als UT een wereld van verschil :)

zaffah

Legacy Member
Davion zei:
Belgacom en Dommel = beiden Turboline netwerk (in handen van Belgacom).

@zaffah: ping 80 of ping 40 is in een snelle shooter als UT een wereld van verschil :)

Ik denk toch dat je ping met packetloss verwisselt hoor?

Dat beetje ping kan het toch niet maken?

Davion

Legacy Member
Tzal nog al es niet, da merkte dus zeker hoor :)
Maar ook de packetloss, das nog veel erger natuurlijk, maar ping zeker ook.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan