Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yankee zei:en als je hun server nog gebruikt, kost het hen nog geld ook.
daarom: gebruik gratis mail, er zijn er genoeg en zeker goeie

Weet ik ook wel, maar toch zou er ergens een regeling moeten kunnen.Davion zei:Imo is da nie meer als normaal, als je een gebruiker bent en je betaalt voor je internet bij Belgacom is het niet meer dan normaal dat je op die server een e-mailadres hebt, als jij dan overstapt naar een andere is het ook niet meer dan normaal dat je dat niet kan behouden, immers heeft de provider er geen enkele baat meer bij dat dat emailadres er van u nog is.
bludgeoned zei:"Ik wil koste wat het kost mijn e-mail behouden".


Davion zei:TestAankoop zijn dan toch dikke zeveraars, want op gebied van ping enzo is Skynet toch wel het beste, het enige wat beter kan is de downloadlimiet en de prijs bij Belgacom.
?Davion zei:TestAankoop zijn dan toch dikke zeveraars, want op gebied van ping enzo is Skynet toch wel het beste, het enige wat beter kan is de downloadlimiet en de prijs bij Belgacom.

Davion zei:nuja, duur is relatief hé, te weinig limiet geld niet voor iedereen, hier bvb kom ik altijd toe![]()
zaffah zei:Zijn tegenwoordig de games niet zo gemaakt dat je met een ping van 100 nog goed kunt gamen?
Techie zei:Meestal wordt ge automatisch gekicked. maar met een ping van 80 zal dit niet snel gebeuren (deze ping zal ook al niet snel voorkomen als je op europese servers speelt).
zaffah zei:Kzou het niet weten, kheb in nog geen jaren online gegamed. Ben er beetje uitgegroeid. Maar ik denk niet dat de ping van skynet/telenet zoveel beter is als bij onze buurlanden. Daar waar het wel limietloos kan en veel goedkoper en meestal nog eens sneller ook.
Thallyos zei:Ping bij Dommel is niet slecht hoor, ik heb op alle Europese servers goeie pings (onder 50), perfect dus om te gamen. Skynet is zeker niet stabieler dan Dommel hoor.

pentiumz zei:omda dommel op het skynet netwerk zit![]()
Davion zei:Belgacom en Dommel = beiden Turboline netwerk (in handen van Belgacom).
@zaffah: ping 80 of ping 40 is in een snelle shooter als UT een wereld van verschil![]()