AnD
Legacy Member
RaGeR zei:lig op zo'n 2100m v/d centrale.
Das normaal wel goed he?
Dat is inderdaad goed.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RaGeR zei:lig op zo'n 2100m v/d centrale.
Das normaal wel goed he?

stvw zei:
Xer0x zei:das idd goedkoop maar dan blijf je met 10Gb limiet zitten. en net daar is dommel zo aantrekkenlijk.
stvw zei:
Insaniacx zei:Goedkoopste dommel 4Mbp/10Gb is maar 28€ ...
sudden_striker zei:hebk ook nog die discovery line daarvoor nodig?
Is da voor meerdere pc's? Want kheb vergeten te vermelden dat voor meerdere pc's zal moeten zijn.
