Archief - dommel.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Deefees

Legacy Member
Wat is discovery line? Sry kheb dr nog nooit van gehoord. Is dat iets daj per maand moet betalen?

Davion

Legacy Member
Das gewoon de lijn, zonder abbonementskosten voor telefonie/internet.

Deefees

Legacy Member
Onee das wel ferm k*t. Als ik dus dommel zou willen, moet ik die discovery line (7 euro in e maand ofzo) + het abonnement van dommel betalen?
pff

Deefees

Legacy Member
Ja, kben student é, kschijt ik geen geld :)
Zouden der nog betere formules/providers zijn? Ik heb momenteel enkel distributie en een telefoonstekker, dus gwn tv, maar op die telefoonstekker is niets aangesloten.
Ik hoef niet te telefoneren, een echt grote limiet hoef ik eigenlijk ook niet (alléja tis altijd mooi mee genomen) kwil gwn een stabiel snel internet.

Groeten

Burny

Legacy Member
Xer0x zei:
das idd goedkoop maar dan blijf je met 10Gb limiet zitten. en net daar is dommel zo aantrekkenlijk.

je kan niet alles hebben. Dommel is zeer scherp geprijsd, als dat te duur is moet je je dadelijk tevreden stellen met véél minder (10 gig bv) voor maar een kleine afname in prijs.

Davion

Legacy Member
Ja, idd, hebde daarvoor ook nodig :)

@Yankee: Ik bedoelde zonder abbonementskosten voor internet of telefonie, uiteraard hebde die 6.75€ voor de lijn zelf.

RaGeR

Legacy Member
Ge hangt daar toch gewoon een routerke tussen en dan kunt ge met ne hoop pc's op internet hoor. Daar hoeft ge nie echt naar te kijken (denk'k)

Deefees

Legacy Member
Ja da moetk wel zeker zijn natuurlijk ^^
kheb wel al een draadloze router.

Insaniacx

Legacy Member
sudden_striker zei:
hebk ook nog die discovery line daarvoor nodig?



Is da voor meerdere pc's? Want kheb vergeten te vermelden dat voor meerdere pc's zal moeten zijn.

1)Voor alle ADSL heb je een belgacomlijn nodig bij mijn weten.

2) als je er een router aan hangt hang je er zoveel pc's aan dan je wil :)

Deefees

Legacy Member
oké maarja, bij die van dommel staat op hun site "maximum 1 pc toegestaan", maar da kunnen ze dus nie achterhalen?

Pegas

Legacy Member
Nope :). Alle pc's achter een router hebben van buiten af gezien hetzelfde ip.

SideShow

Legacy Member
Voila, ik ben nu nieuwe klant bij Dommel :)
Op mn profiel staat dat adsl actief zal zijn op 11 juni :)
Voorlopig goeie ervaringen met hun website, administratie en helpdesk, hopelijk blijft het zo

Zal wel leuk zijn met onbeperkt uploaden, en de nacht+ochtend aan 60% surfen :woohoo:

Pegas

Legacy Member
Je zal waarschijnlijk al vandaag of morgen op het dommel-account kunnen surfen. Zoveel mogelijk downloaden dan, want op 11 juni is er dan normaal een teller-reset (was zo toch bij mij) :D.

En vanaf juli is het trouwens nacht+ochtend surfen aan 50% :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan