zrox8 zei:
Mooi onderbouw antwoord.. Nogal gemakkelijk om te zeggen dat belgacom gewoon correct moet zijn?
nogmaals:
1) het is niet om mijn ergernissen te uiten maar om de mensen te waarschuwen dat de service er niet is, en voor mensen die staan op service is dit heel belangrijk.
2)zeg ik ergens dat dommel volledig te mijden is? neen, beter: ik ben zélf nog bij dommel.
Dit is gewoon een open deur intrappen. Als je een heel goeie service verwacht ga je toch zowiezo niet bij een kleine (relatief) nieuwe provider? Wil je een service waar je op kan rekenen moet je in principe bij BGC of TN zijn, daar zij zowat de enige providers zijn die hun netwerk volledig in eigen handen hebben.
Ook je vorige post (die van 'betere voorwaarden bij BGC afdwingen') is gewoon onzin. Denk je dat ze overeen zijn gekomen dat Dommel klanten (niet jij in dit geval) soms 2 tot 3 weken moeten wachten op BGC?
Als internet levensbelangrijk (bv als uw inkomen ervanaf hangt) voor u is moet je een professioneel abo nemen, zoals die van Dommel al zei. Dat is 1 van de redenen waarom een Discovery line alleen aan particulieren wordt aangeboden.
Als slot: Ik ben ook Dommel klant, en heb nooit te klagen gehad van hun service.
MAAR: volgens mij is het de laatste maanden inderdaad bergaf gegaan/ant gaan met hun service, omdat ze de toeloop van klanten niet kunnen bijbenen Getuige hiervan toch zo'n 10tal gevallen op userbase. En ja, het is volgens mij een goed idee dat iedereen dat weet vóór hij overschakelt, zodat situaties als deze vermeden kunnen worden. Maar daarvoor bestaan er dus fora als userbase.
Dit gezegd zijnde hoop ik nooit in uw situatie verzeild te raken, bij geen enkele provider, want ik zou ook ferm gefrustreerd raken. Op dat punt begrijp ik u dan ook en heb je 100% gelijk.