Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BlackForce zei:Ik ben zelf aangesloten bij dommel (netconnect) zeer tevreden van enzovoort,
maar nu had ik een vraagje & ik wist dat hier al een post over bestond dus ben ik even gaan terugbladeren
nu de vraag: ik zit met een probleempje, ik probeer hier thuis een 5de pc op internet te krijgen, maar da lukt lijk ni, heeft da te maken mee da max aantal toegestane pc's, allé kvind da raar want in den tijd dak adsl had bij belgacom wast max 1 pc en zattek er ook mee meer op en nja kweet ni hoe het komt, maar ik krijg die verdoemde pc ni op internet...
als iemand me kan helpen, tell me![]()
daar mag zeker een switch achter zitten, dat doet er niet toeBlackForce zei:ma ik heb eigenlijk ne router ne 4 poorts
en achter dien router zitter ne switch (8 of 10 poorts, gigabit) en keb die laatste pc al proberen aansluiten op beide, ent och baat het niet
BlackForce zei:ma ik heb eigenlijk ne router ne 4 poorts
en achter dien router zitter ne switch (8 of 10 poorts, gigabit) en keb die laatste pc al proberen aansluiten op beide, ent och baat het niet
tis zo'n netopia routerke, standaard van in den tijd van belgacom adsl... ff linkske zoeke (srry vr late reactie)Burny zei:Dan is het goed mogelijk dat die router qua firewall en DHCP maar voorzien is voor 4 clients. Check dat eerst even.
Merk/type router?

IP staat op automatisch kiezen,Burny zei:Wat voor IP krijg je op die 5de pc? (dus de client waarmee je niet online kan)
BlackForce zei:tis raar die DHCP settings staan normaal
er staat zelfs starten bij : 192.168.1.2
stoppen bij : 192.168.1.254
dusja das een hoopke ip's é
ik versta het niet, want veel meer staat er niet bij die settings..
Steekt die 5de pc ook gewoon via UTP in je router, op een LAN poort?thx tis intss geluktBurny zei:Ipadressen genoegSteekt die 5de pc ook gewoon via UTP in je router, op een LAN poort?
Doe eens een ipconfig /release en dan een ipconfig/renew in cmd.
en ij zit nu gwn ook op de gigabit switch, gemakkelijk om snel over te zetten, dus ik ben content 