Archief - dommel.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dendaak

Legacy Member
excuseer ik moest ff dringendgaan ete :p merci voor post
en sorry nogmaals.

ozl

Legacy Member
Ik zeg niet dat het onbetrouwbaar is, mijn pa had dat ergens horen vallen.

dendaak

Legacy Member
btw gaat het op deze router?

>>
Philips
ADSL Modem Multiservices PSTN Black
Model: SNA6500/18
Annex A


Greetz !

dendaak

Legacy Member
ok dan ga ik het wagen :p is 1 mb aanvaarbaar allez is dat normaal om goe te surfe ?

dendaak

Legacy Member
1 mbps down en 256 kbps up, u kan aan deze 1,00 mbps zeer comfortabel verder surfen en e-mails ophalen.

Wat zeide best dat ge doe
JAar abonne ,
half jaarlijks ?

maandelijks 20,00 euro 32,95 euro
3 maandelijks 20,00 euro 98,84 euro
6 maandelijks 20,00 euro 197,69 euro
jaarlijks 20,00 euro 395,38 euro
2 jaarlijks 20,00 euro 790,76 euro

zrox8

Legacy Member
geen schaalvoordele dus da is puur eige voorkeur.

(enkel als ge (3)maandelijks doe dan moete 1,5€ betale per OVERSCHRIJVING-dus nie bij domiciliering, en da ander)

van da laatste ben ik nie 100% zker maar het was iets in die aard.

RealFlub

Legacy Member
ik zou ook die speeds hebben, maar ik heb nee gezegd, want aan 1mbit wil ik liever nie.das 125kb/s, in realiteit 100kb/s
probeer daarmee eens te downloaden en te surfen tegelijk, zal nooit goe gaan.

Yank

Legacy Member
die 1mbit is hun mediumband, enkel als je over limiet gaat. is zoals ze zeggen nog goed genoeg voor te surfen, chatten, mailen & gamen, maar 'k zou er geen HDTV over streamen noch grote files binnenhalen, tenzij je veel geduld hebt.
en nog veel liever dat dan de 64kbps (of iets dergelijks) bij bgc/tn/... als je over limiet zit, daar kunde zelf nie deftig mee surfen

@zrox8: 't is bij maandelijks of 3-maandelijkse betaling via overschrijving idd

Davion

Legacy Member
Ik dacht dat dat Netconnect Lite was, maar blijkbaar is da alleen minder downloadlimiet ipv lage snelheid, kwas mis, Yankee's uitleg klopt :)

dendaak

Legacy Member
uhmz ik abonnement genomen, via overschrijving dinges:

bedankt, uw order werd aanvaard met code groen!

u zal binnen enkele minuten het contract via email ontvangen. gelieve zo snel mogelijk een ondertekend exemplaar van het contract via fax of post aan ons terug te zenden. we hebben ook een proforma factuur verzonden aan het emailadres dat u opgaf. gelieve de gestructureerde mededeling exact over te nemen, zoals aangegeven in deze email.


moet ik da nu doorfaxen? Ik heb geen fax... Moet het dan via post of hoe hebben jullie dat gedaan?

MeRCeNaRy

Legacy Member
Als ge slim zijt, gade met die factuur naar de bank, betaalt die, en vraagt of ze ff dat willen faxen naar dommel. Ik had mijn internet op 1 dag (overschakeling van Belgacoma skynet)

dendaak

Legacy Member
oké, merci !

btw, hoe weet ik nu of ik dommel ben of niet :p Waneer zie ik dat?

Yank

Legacy Member
hm, ge moogt normaalgezien ook uitprinten, ondertekenen, inscannen en terugmailen naar hen, bij mij stond dat er toch bij

kakature

Legacy Member
RealRoot zei:
ik zou ook die speeds hebben, maar ik heb nee gezegd, want aan 1mbit wil ik liever nie.das 125kb/s, in realiteit 100kb/s
probeer daarmee eens te downloaden en te surfen tegelijk, zal nooit goe gaan.

:lol:

Ik surf een halve maand op mediumband en ik daar totaal geen last van. Alleen het downloaden is wat minder maar da's volkomen normaal.

100kb/sec is nog altijd snel genoeg om -pakweg- een aflevering van Lost te downloaden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan