Archief - dommel.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dendaak

Legacy Member
Status: Verwerking.


onderwerp: upload-traffic as of 10/12/2006 not counted anymore
as of 10/12/2006 uploaded traffic on adsl-accounts will no longer be counted. from that moment on all adsl-accounts will have unlimited upload tranfer.


lol, unlimited upload of wat? :lol:

Robinvv

Legacy Member
wardkennes zei:
Status: Verwerking.


onderwerp: upload-traffic as of 10/12/2006 not counted anymore
as of 10/12/2006 uploaded traffic on adsl-accounts will no longer be counted. from that moment on all adsl-accounts will have unlimited upload tranfer.


lol, unlimited upload of wat? :lol:

Als je alles goed had gezien, bv op userbase en andere Topics op dit forum,
dan wist je al langer dat de uploadlimiet niet meer is ;)
50 GB puur download.

Dommel is the way:niceone: (hier toch langer dan 1 jaar!)

Timborius

Legacy Member
ja upload is unlimited geworden en telt niet meer mee bij u totaal verbruik!
als ze da nu maar is deden met download he!
ik upload toch maar +-2gig per maand en dowload altijd 48gig :D

Burny

Legacy Member
wardkennes zei:
En hoe weet ik zeker dat ik dommel ben?

Op ne keer (binnen enkele weken) ga je geen internetverbinding meer hebben. Dan zijde bij BGC afgesloten :D

Maw: vanaf dat ge met uw Dommel account gegevens kunt inbellen (dus aanpassen op je router/modem) ben je online met Dommel. Logisch toch.

hystrix

Legacy Member
Yu,

heb me juist ook aangemeld en heb die mail gekregen, waar ge zo 3 dingen mocht aanklikken.
Dus deze gewoon afprinten, ondertekenen en doorscannen?

Bedankt

zrox8

Legacy Member
wardkennes zei:
Status: Verwerking.


onderwerp: upload-traffic as of 10/12/2006 not counted anymore
as of 10/12/2006 uploaded traffic on adsl-accounts will no longer be counted. from that moment on all adsl-accounts will have unlimited upload tranfer.


lol, unlimited upload of wat? :lol:



voor wat startte gy eigelijk nen thread, als ge de antwoorde toch nie leest?! :wtf:

er is in dezen thread al meermaals sprake van geweest dat er unlimited upload is.

ozl

Legacy Member
Moede betalen als ge u abo opzegt bij Belgacom? Ik dacht dat als ge langer dan een jaar een abo hebt da ge da dan ni moet doen?

tomvanhouche

Legacy Member
ik ben maar dan 4 jaar bij belgacom geweest en heb 25€ de-activatiekosten moeten betalen

ben overgestapt naar EDPNET:

39.95€/maand voor 6mbit lijn, 640kbps upload, 60gb download, unlimited upload

en EDPNET is de enigste adsl leverancier in België die nachtsurfen toepast, 50% tussen 00.00 en 07.00 :D
dus in theorie kan ik 120gb de maand afhalen ma natuurlijk download ge ni alleen s'nachts ma ik heb toch zeker 100gb/maand wat ik afhaal :D

hystrix

Legacy Member
Kan iemand ook antwoorden op mijn vraag aub:

Yu,

heb me juist ook aangemeld en heb die mail gekregen, waar ge zo 3 dingen mocht aanklikken.
Dus deze gewoon afprinten, ondertekenen en doorscannen?

Bedankt

Burny

Legacy Member
hystrix zei:
Kan iemand ook antwoorden op mijn vraag aub:

Yu,

heb me juist ook aangemeld en heb die mail gekregen, waar ge zo 3 dingen mocht aanklikken.
Dus deze gewoon afprinten, ondertekenen en doorscannen?

Bedankt

Dat wordt zowel op de FAQ van Dommel als in deze thread uitvoering besproken.

dendaak

Legacy Member
ik heb zo die nr. met +++ blabla +++ nog eens boven de factuurd vermeld. Ik ga er zo mee naar de bank en zeggen, dat ze hte moeten over maken klopt hé. + Die Kaderovereeenkomst heb ik ook nog eens doorgemaild me de verkozen taal (NL).

Alles juist tot hier toe hoop ik?

Grtez

Eagle`

Legacy Member
howla scarlet unlimited is nu niet alleen meer voor de combi gebruikers van internet & telefonie, nu ook voor internet gebruikers : )))))

Download met echte breedbandsnelheid: 6 Mbps
Maandelijks inbegrepen dataverbruik van 30 GB
Uploaden doet u met een snelheid van 640 Kbps


ik weet ni wa wa ze bij ander providers geven ma dees is toch al een begin
: )))

Insaniacx

Legacy Member
Eagle` zei:
tot dusver was het idd 50 euro maar da was voor de combi gebruikers, phone-inet nu is het ook voor de internet only gebruikers aan normale prijs

http://www.scarlet.be/residential/nl/products/internet/ScarletADSLUnlimited/

Wel grappig Scarlet UNLIMITED met limiet van 30GB :/. Sorry geef dan maar dommel:

33€ ipv 35€
50Gb ipv 30GB
mediumband bij overschrijding ipv small
Geen upload trafiek.

Enig punt is dat het iets minder snel is. Maar tegenwoordig krijg je bij Dommel 4.6Mbit/512kb profielen :)

Robinvv

Legacy Member
Ja, Scarlet blijft redelijk duur...

haha, Daarjuist Telenet-'gastje' voor ons deur, om te vragen terug internet te nemen :lol:

Wij zijn er één jaar weg, en ze proberen maar de idioten, zien ze dat dan niet ?? concurrentie goedkoper en méér limiet, zovéél gevraagd hé ...

No Way; Snelheid is niet alles, je mag*moet ze nog volle bak kunnen benutten ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan