Archief - dommel.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Obscurax

Legacy Member
Overgeschakeld van belgacom naar dommel, alles betaald, nog wachten tot de aansluiting is.

kakature

Legacy Member
onderwerp: netconnect and netconnect lite boost package
As of 15/02/2007 dommel.com will start offering a new add-on option to the netconnect and netconnect lite products, the \"boost package\". This package will increase the uploadspeed to 448 Kbit/sec instead of 256 Kbit/sec and will increase the included downloadlimit of both accounts, so the netconnect will have 60 GB and the netconnect lite 15 GB included downloadtransfer. Uploadtransfer will remain offcourse unlimited. The monthly rate of this add-on package will be 6.00 euro vat included.
Dommel :love:

Pegas

Legacy Member
Spijtig dat ze de downloadspeed niet wat verhogen, maar een schone add-on indeed :).

kakature

Legacy Member
Liever hogere up speed dan downspeed ze, upspeed is nu maar, als ik geluk heb, 25 kb/sec, veel te weinig :(

RealFlub

Legacy Member
kakature zei:
Liever hogere up speed dan downspeed ze, upspeed is nu maar, als ik geluk heb, 25 kb/sec, veel te weinig :(
voor te surfen en te downloaden is dat voldoende, maar ben je met torrents bezig, dan is dat idd nie goe

Pegas

Legacy Member
Tenzij je het over het seeden van torrents hebt ben ik bij torrents niets met upload. Hoe trager mijn upload, hoe sneller mijn download :D (toch bij het programma dat ik gebruik).

Robinvv

Legacy Member
Quote:
onderwerp: netconnect and netconnect lite boost package
As of 15/02/2007 dommel.com will start offering a new add-on option to the netconnect and netconnect lite products, the \"boost package\". This package will increase the uploadspeed to 448 Kbit/sec instead of 256 Kbit/sec and will increase the included downloadlimit of both accounts, so the netconnect will have 60 GB and the netconnect lite 15 GB included downloadtransfer. Uploadtransfer will remain offcourse unlimited. The monthly rate of this add-on package will be 6.00 euro vat included

10 Gb extra zou 4 euro kosten... (0.4 euro per GB) dus bv 50 gb : 20 euro

Dus eigenlijk kost die hogere upload-snelheid maar 2 euro per maand...

Hier gaan we het wel nemen :D Want 25 KB/S is wel wat weinig geworden.
Dan nog maar eens 10 gb erbij met dat pak :p

RealFlub

Legacy Member
zouden jullie het doen met 1Mbit /256kb?
want ik ben een (grote) twijfelaar :p

Davion

Legacy Member
Voor surfen is dat voldoende, voor gamen ook nog wel, maar voor downloaden is dat slow zenne, das maar 128Kb download hé.

RealFlub

Legacy Member
kweet, mor ik download nu ook nie superveel, en tmag gerust beetje lang duren :p

maar zal het qua gaming niet teveel tegenvallen?

Davion

Legacy Member
Kan ik geen uitsluiting over geven, echter in theorie is gaming maar zeer weinig dat geverbruikt hé, zelfs met TS op is da niet veel.

Robinvv

Legacy Member
Davion zei:
Voor surfen is dat voldoende, voor gamen ook nog wel, maar voor downloaden is dat slow zenne, das maar 128Kb download hé.

Da's waar, maar is wel onbeperkt ;)

en heb ook al eens 50 GB bijgekocht aan 20 euro en dan had ik 100 Gb op breedband verbruikt en dan nog eens 18 GB op mediumband :D

De GB's boven de 100 Gb kosten 1 euro blijft dan wel op breedband maja..

@Wardkennes; Welkom bij Dommel :cool:

gravendelver

Legacy Member
Ik zou ook graag switchen naar dommel maar ik vroeg me af hoe het zit met contracten? Ik heb thuis adsl en op kot telenet, als ik nu beslis om er mee te stoppen, hoelang moet ik dan nog mijn contract uitlopen ofzo? Iemand die hier iets over kan vertellen?

Robinvv

Legacy Member
gravendelver zei:
Ik zou ook graag switchen naar dommel maar ik vroeg me af hoe het zit met contracten? Ik heb thuis adsl en op kot telenet, als ik nu beslis om er mee te stoppen, hoelang moet ik dan nog mijn contract uitlopen ofzo? Iemand die hier iets over kan vertellen?

Normaal als je niet meegedaan hebt aan een actie voor prijsvermindering ofzo
en je hebt die aansluiting langer dan 1 jaar kan je kostenloos opzeggen.
Na 1 jaar contract kan je opzeggen wanneer je wilt, met in acht name een opzegperiode van 1 maand.

gravendelver

Legacy Member
Kheb hier in gent juist 1 jaar telenet, dus binnen een maand kan ik hier overschakelen naar dommel of edpnet. Thuis heb ik adsl go waar ik tevreden van was (buiten de 10gb trafiek dan) maar daar gaan we van eerste keer gewoon op dommel gaan, dan betalen mijn ouders 10 euro minder en heb ik thuis ook eens 50gb die ek er kan doordoen op de zondagen dat ik thuis ben, aangezien hun smallband nog 1mbit per sec is moet ik mij niet voor zorgen maken zeker? :)

Maar hier in gent twijfel ik nog, dommel of edpnet? Ik zie dat edpnet 6mbit per sec download biedt en dommel 4mbit per sec. Zit hier merkbaar verschil in, of zijn beiden eigenlijk gewoon hetzelfde aangezien het alletwee adsl is?

Burny

Legacy Member
RealRoot zei:
zouden jullie het doen met 1Mbit /256kb?
want ik ben een (grote) twijfelaar :p


Die 1 Mbit is de mediumband hé.. daar kom je pas op na 50 of 100 Gb gedownload te hebben.
Ik kan op mediumband perfect gamen (2 man online hier dan, beide met ventrilo).
En gratis (mediumband is FUP) tegen 110 kb/s downloaden is ook te doen, als ge der dan toch al 100 gig tegen 450 kb/s hebt binngesleurd :D

BlackForce

Legacy Member
ik ben ook serieus aant overwegen om over te schakelen naar dommel...
1 ding is wel dat ik niet weet hoe ver ik van zo'n centrale zit... kan iemand me de precieze link geven van waar ik dat vindt en euhm... en euhm kunnen mensen die het hebben aub keer een evaluatietje plaatsen, snelheid, service, verschillen die ze pas echt merken als ze erop zitten, ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan