Archief - dommel.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kloon

Legacy Member
Lashknife zei:
kun je eigenlijk niet gewoon rechtstreeks bij belgacom je afstand aanvragen? Als je een lijn hebt liggen moeten zij dit toch ook weten?

stuur gewoon een mail naar dommel
binne de 2 dagen wist ik mijne afstand 2,1 km :applause:

eniac

Legacy Member
Robinvv zei:
Ja, 12 uur lang telt de limiet maar voor 60% mee :love:

Woho, eerste keer dat ik dit zie. Ik wordt hoe langer hoe contenter dat ik Dommel gekozen heb. Twijfelde ik toen nog tussen Dommel en EDPNet, het zou nu zeker niet meer zo zijn...

Dommel heerst. :)

Close_Up

Legacy Member
Is er iets waar ik op moet letten bij aankoop van een adsl modem ? Het moet niks van wireless ofzo hebben want erachter komt nog een router die draadloos heeft.

Heb nu telenet en weet nie echt iets over adsl.

xDama

Legacy Member
Ik heb zonet mijn aansluiting betaald en mijn ondertekend contractje verzonden. Hoelang duurt het vooraleer mijn ADSL is opgezegd en Dommel actief is?

zrox8

Legacy Member
vraagje!
ik zit over de limiet van 50gb, en ik heb geen speciale opties geselecteerd; Toch blijf ik downloaden aan breedband.

broadband download : 67.86 gb
broadband upload : 5.36 gb (upload traffic is free and unlimited)
total traffic downloaded in broadband: 67.86 gb

medium/smallband download : 0 gb (this traffic is free and unlimited)
medium/smallband upload : 0 gb (this traffic is free and unlimited)
total transferred in medium/smallband : 0 gb (this traffic is free and unlimited)

Ik hoop dat ik nu niet extra gb's aant betalen ben.
Kan iemand mij hier een antwoord op geven?

groetjes!

MrPropre

Legacy Member
je zal idd een bepaald bedrag meoten betalen per extra gb. Zo ist het 'standaard' ingesteld.

Insaniacx

Legacy Member
Als je nix gedaan hebt zou je op mediumband moeten zitte ....

Tenzij je een ander abonnement hebt off course

zrox8

Legacy Member
heb geen ander abonnement, en ik heb niets gedaan. Toch zit ik nog op breedband ?

Insaniacx

Legacy Member
vreemd mss een foutje stuur een mail/ticket naar dommel voor uitleg? Normaal reageren ze vrij snel.

FLT

Legacy Member
Davion zei:
- Nee, tuurlijk niet, daarvoor moet ge bij Skynet zijn.

Zo vanzelfsprekend vind ik dat eigelijk niet, het technisch perfect mogelijk. Alleen wil belgacom natuurlijk weer mensen naar hun kl*te ADSL abo krijgen.

Robinvv

Legacy Member
DJ Close_Up zei:
Is er iets waar ik op moet letten bij aankoop van een adsl modem ? Het moet niks van wireless ofzo hebben want erachter komt nog een router die draadloos heeft.

Heb nu telenet en weet nie echt iets over adsl.

Alle ADSL-modems kunnen gebruikt worden voor eender welke ADSL-provider.
Maar bv Bij zo'n Belgacom ADSL modem zou je een firmwire update moeten doen.

Snakie

Legacy Member
Wat je digitaal kan noemen, zo denderend is het nu ook weer niet imo :p
Als je vergelijkt met australia & amerika enzo

btw moest ek dan toch kiezen voor digitaal, zou ek tv vlaanderen pakken

TitaTovenaartje

Legacy Member
Maar het zou niet voor nu zijn hoor. Meer voor binnen een jaar of 3-4

Robinvv

Legacy Member
Digitaal hier is vééél te duur!

Mocht ik het toch nemen zou het TV-Vlaanderen worden.

@TitaTovenaartje; Ja dat is waar, tenzij je voor TV-Vlaanderen via de schotel zou kiezen.

Insaniacx

Legacy Member
February 21 - 2007 - 1:50 AM posted by: [dommel.com tech support]

subject: dommel traffic-counter v2: the first dsl-counter without atm-overhead ever!!!
As of 15/03/2007 dommel.com will introduce the next-generation of our dsl-counter. This counter will update every 5 minutes, thus showing you in real time the traffic that you have used and is "happy hours" compatible. It will also be the first and only dsl-counter nationwide that only counts ip-traffic instead of atm-traffic. Traditionally ISPS count ATM-cells to decide how much traffic was used on a given line. This is not fair to the end-user since ATM has a 5/53 or 11% overhead. Dommel has teamed with Juniper to find a solution that gets rid of this overhead while counting the traffic used on a subscriberline. This will also indicate that as of 15/03 all accounts will have 11% more download-capacity within the same monthly limit.


February 21 - 2007 - 2:01 AM posted by: [dommel.com tech support]

subject: binary newsgroup retention
As of today the binary retention of our news-server (news.dommel.be) has been upgraded to 100 (!!!!) days. Completion is as always on 99%+. Text-retention currently is at 1300 days and growing every day.


:love: :applause: :woohoo: :niceone: :crazy:

Insaniacx

Legacy Member
denk dat het eerder is als ge nu 10Gb download er 11.1Gb wordt aangerekend op de ADSL meters. En vanaf 15/3 er effectief 10Gb zal worden aangerekend.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan