F e r o x
Legacy Member
Oh, jawel hoor. Denk maar aan internetradio, videochat, aankopen van muziek via iTunes, downloaden demo's (demo's voor ps3 en xbox zijn nog véél groter), en ga zo maar door.
En nu komt de belangrijkste: iTunes start binnen een goede 2 maand met het aanbieden van films en tv-shows in Europa. In de VS is dit een monstersucces (zelfs bij de gewone consumente, de casual gebruiker dus), hier zal het wel wat minder zijn, maar het zal nog altijd aanslaan. Als je wat series volgt (wekelijkse download) en ook af en toe een filmpje bekijkt, zal het echt zéér vlug gaan want de bestanden zijn niet echt klein (topkwaliteit van beeld, zelf sommige 720p).
Dus LEGALE manieren genoeg! Telenet en Belgacom: het word tijd dat jullie eens die limiet omhoog trekken !
En nu komt de belangrijkste: iTunes start binnen een goede 2 maand met het aanbieden van films en tv-shows in Europa. In de VS is dit een monstersucces (zelfs bij de gewone consumente, de casual gebruiker dus), hier zal het wel wat minder zijn, maar het zal nog altijd aanslaan. Als je wat series volgt (wekelijkse download) en ook af en toe een filmpje bekijkt, zal het echt zéér vlug gaan want de bestanden zijn niet echt klein (topkwaliteit van beeld, zelf sommige 720p).
Dus LEGALE manieren genoeg! Telenet en Belgacom: het word tijd dat jullie eens die limiet omhoog trekken !
indien adsl en >4km van de centrale zou ik het zeker doen


