Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maximvdb zei:Iemand een link naar systeem 5? Ik zie dat niet in de OP staat?
phate_13 zei:1. Het gaat niet over het "green" principe. Het gaat er om dat deze 2GB is ipv 1GB...
2. Een 5400rpm schijf is niet persé trager bij zulke grote bestanden...

.

flyingdutchman zei:Wall of text
phate_13 zei:Met die voeding kun je zelfs 2 HD5770's in crossfire trekken...![]()

Tuurlijk , ik geloof je best. Echter kwam je eerste tekst over alsof je ons ervan betigte dat we deze kaart onterrecht zouden afraden aan mensen. Nu, zoals ik net heb duidelijk gemaakt hebben we wel meer dan 1 reden om de GTX480 'niet leuk' te vinden.GuerrillaDawg zei:Ik begrijp u wel , maar uw post is wel een stuk gemaakt door 'geruchten'
Alé , je hoort dan dat die 100 graden+ gaat , zeer luid is etc etc (dit was trouwens bij release , ondertussen is die precies al beter afgesteld)
Toen ik hem zelf testte , ging die niet boven de 80 graden , geluid was minder erg / gelijk aan een gtx 295
Dragon age , WoW en Mass effect 2 liepen zéér soepel , het geluid stoorde mijn game ervaring niet en zolang je een goede case hebt met airflow is de temperatuur nog ok.
Ik wil maar zeggen , mijn ervaring met de kaart was heel anders dan wat je hier hoort. Afgaan op reviews die de kaart bekeken bij release is toch niet hetzelfde dan de kaart effectief gebruiken de dag van vandaag
De kaart is nog altijd zeer duur vergeleken met 460SLI en 5870 maar ik wil maar zeggen , het geluid en heatprobleem is toch al veel minder dan bij release blijkbaar