Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
flyingdutchman zei:kost die niet een flinke bak meer dan de Antec? Die stealthxstream zou ik zoiezo nooit in het high-end systeem zetten (systeem 4 of 5)

phate_13 zei:Moederborden:
Systeem 1.
Mobo: Asus M4A78LT-M (LE) ~60€
Systeem 2.
Mobo: Asus M4A78LT-M (LE) ~70€
OF: MSI 770-C45 ~50€
Dit snap ik niet. Waarom wordne in feite die Asus moederborden aangeraden? (Kosten trouwens 60 euro) Die MSI kost trouwens ook 60 euro, maar is wel full-ATX ipv die kleinere Asus, wat toch een voordeel is, of mis ik nog een voordeel van die Asus?
OF: ASRock 880G Extreme3 ~110€  Is dit wel nuttig tov. De 870?
Asus P7P55D-E Pro ~160€  Kost hier in België blijkbaar een stuk meer.
Processoren:
Voor mijn mening zie hoger, ik zou eerder:
Athlon X2
Athlon X4
Phenom X6
I5 760
(I7)
In die volgorde
Geheugen:
Prijzen aanpassen, inderdaad dat GEIL geheugen, of er misschien zelfs eerder geen merk bij vermelden? Ze moeten toch gewoon het goedkoopste geheugen nemen. (Behalve als het echt een helemaal onbekend merk is misschien.
Harde schijven:
F3 blijven aanraden zeker, maar misschien duidelijker maken van die 2TB HD, voor 105 euro ondertussen, ideaal voor bij een ssd.
Post van FDM een tijdje geleden.ik zie dat de MSI P55A-GD65 nu overal verkrijgbaar is, denk ik het perfect alternatief voor de ASRock, kost 5€ meer en hebben ze bijna overal... aanpassen?
SXe zei:Da werd ook is terug tijd hé jong![]()


maximvdb zei:Tjah, De goesting was er een beetje uit. Ik heb 1 jaar of misschien zelfs langer hier elke dag 10-20 posts gemaakt. Ik was het ook een beetje beu om elke dag (bijna) hetzelfde te moeten zeggen. Maar dat probleem is mooi opgelost met de Sticky waarin de systemen in staan
Hetgeen waar ik me ook aan ergerde waren mensen die het advies volledig in de wind sloegen. Dan raad je een AMD + ATI systeem aan en dan gaan ze na verloop van tijd akkoord dat dit het betere idee is om dan na een paar dagen trots te melden dat ze een I7 en een GTX295 hadden gekocht. Ik was daar echt kwaad om
Mja we zullen er is terug opnieuw aan beginnen se, khoop dak nog een beetje kan volgen met jullie![]()
(Ik ga uit van de laatste volledige post).flyingdutchman zei:We moeten zoveel mogelijk gaan sticky-en, zodat je mensen naar de sticky kunt verwijzen en niet alles opnieuw hoeft te zeggen telkens.
De huidige sticky heeft al héél wat posts bespaard.
of Hyper 212 (+20€
of Mugen 2 (+35€
"