Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

phate_13 zei:
- Welke nadelen van CF? Problemen zoals microstutter zijn problemen van het verleden, dat is pas oude informatie.
- Waarom zou SLI/Crossfire zoveel warmer zijn, gaat compleet tegen de wetten van de fysica in.
- Heet en luid ten opzichte van de GTX470? Je hebt het over verbrandingsovens dan?
- Overclocken nemen wij over het algemeen niet in overweging. Een videokaart overclocken is zeer delicaat en absoluut niet geschikt voor leken op hardwaregebied.
- Hoe ben jij zo zeker dat tesselatie zoveel gebruikt zal worden in toekomstige games? Er zijn genoeg nieuwe technieken verloren gegaan. Kun je dus absoluut geen zinnige uitspraken over doen.
Ik kan hetzefde zeggen over je replySXe zei:Al uw info is zo outdated als maar kan zijn...

Enfin indien Nvidia dit zou doen met hun GTX'en dan zouden ze een monsterkaart kunnen maken dat de 5970 helemaal belachelijk maakt.
Mensen die echt goed kunnen overclocken moeten geen advies komen vragen, die vinden het op zichzelf. Als we hier een OC systeem samenstellen, kunnen we er meteen een OC guide bij schrijven en dan nog eens 1000 keer dezelfde vragen en OC problemen beantwoorden. Dat is al erg genoeg zoals het nu is.In ieder geval zou ik een oc systeem erbij gooien in de hardware topic. Ook 1 enkel midrange single gpu systeem zou niet mis staan.
Weer iemand met super eyez blijkbaar. Ik neem aan dat je dan ook nog op een CRT gamed, omdat je dan 0 ms hebt? Ik wil wel geloven dat er enkelen zijn die zodanig goed kunnen zien dat ze een vorm van microstutter merken, maar weet dat jullie enorm zeldzaam zijn. (als het al microstutter is natuurlijk, kan evengoed een ander probleem zijn)Vooral shooters en race games gaan hier last van hebben. Nu dit hangt van consument tot consument af. Veel mensen trekken hun dat niet aan maar ik kan dit opmerken en zie het als een enorm nadeel aangezien ik vooral shooters speel.
Klopt niet, je hebt geen config profielen tegenwoordig, en je inputlag comment snap ik nog minder. Dat is gewoon onjuist.Meer inputlag en je moet zitten kloten met config profielen.
Fout, je bent niet gebonden aan een producent. Je moet enkel hetzelfde model GPU kopen, de producent en uitvoering maakt niet uit.Minder flexibiliteit in het kopen van kaarten. Ik hoef maar 1 enkele kaart te kopen van eender welke producent terwijl je met SLI/CF genageld zit aan 1 producent tenzij je ineens 2 kaarten wil kopen maar dat gaat duurder uitkomen.
Het enige hier dat juist is, is de opmerking over stroom. CF verbuikt idd meer stroom dan 1 enkele kaart van dezelfde prestaties.Andere nadelen zijn slechte airflow en ophoping van hitte, ook zal je systeem des te luidruchtiger zijn en meer verbruiken dan met 1 enkele kaart.
Zie boven2)zie boven
- Of er nu 1 kaart is die je airflow verstoort of 2 kaarten, gaat bijna niets uitmaken.3)Minder airflow met SLI/CF, zoals ik eerder al zei. Ik geef toe dat de GTX470/80 heet lopen in load maar met deftige airflow en koeling moet die kaart dat aankunnen. Warmte is echt niet het probleem met single GPU systemen en als we de trends volgen dan zien we dat GPU's als maar warmer worden wat dan in de toekomst weer nadelig zal zijn voor SLI/CF systemen.
Door Tesselation. Ik ga niet ontkennen dat Fermi heel goed presteert in DX11, maar de 470/480 komen met enorme nadelen. De 460 is een ATI-killer, de twee anderen niet.5)Metro 2033 is zo een voorbeeld en toont aan dat de GTX470/80 over het algemeen beter presteert dan het equivalent aan ATI zijde.
Geef me 1 voorbeeld van een recente game die geen gebruik kan maken van CF/SLI, en het nodig heeft. Oude games maken er soms geen gebruik van, maar het verschil tussen 120 en 200 FPS is een non-issue.Om op je vraag te antwoorden, over SLI/CF kan ik hetzelfde zeggen aangezien er nog steeds games zijn die nog niet optimaal gebruik maken van die technologie.
flyingdutchman zei:De i5 760 blijft wel nog steeds een stuk sneller in games...

flyingdutchman zei:kzal em laten vervangen door de P55A-GD65 dan? (niemand die reageert in aankoopadvies update topic).
), die goedkope DDR3 blijkt de value+ productlijn te zijn
)