Zuid-Frankrijk

Geen probleem mee gehad, wel kijken dat je de juiste code overneemt veronderstel ik? Als ik me herinner moet je nadien een wachtwoord aanmaken waarmee je op de klantenzone kunt?

Volgende week eerste keer met die telepeage op trot. Mezelf kennende gaat dat weer een beetje stressen zijn de eerste keer "gaat dat spel hier wel marcheren of ga ik als een idioot achteruit moeten laveren" en eenmaal er vlot voorbij ga ik dan een half uur mijn vrouw irriteren met de melding "dat hebbe ik toch goed gedaan hé, vind je niet, é é é... ge moet er toch maar aan denken" om dan aan elke péage waar er meer dan 5 auto's staan te wachten luidop te roepen "haha, moet ze daar keer zien staan" om dan iedere keer we er voorbij zijn weer mijn vrouw te ambeteren met mijn genialiteit.
Ik was vorige week net hetzelfde aant denken…
Gaat Da spel wel werken….
Netjes overal kunnen doorrijden aan 30km/uur en Ookal was het toen helemaal nog niet druk, hebben we er toch klein beetje tijd mee uitgespaard.

Kan goed zijn dat anderen hier zonder tolbadge geen problemen hebben met elke keer een kaart te gebruiken,
maar ik kies dan altijd net een poortje uit waar degene voor me zijn kaart niet vind/laat vallen/…..
 
Aan de peage kan je nu ook contactloos betalen met maestro trouwens.
Nu voel ik nog minder de noodzaak om zo'n tolbadge te kopen. Zoveel in de file hebben wij eigenlijk nog niet gestaan aan de peage..
Ik begrijp het wel maar hier zouden de kids al liggen te zagen na 2 min en Da wil ik zoveel mogelijk vermijden 🤣
 
Domiciliering was hier op donderdag, en zaterdag mail van Mango met klantnummer en bevestiging van de verzending van de badge.
Hebt gij ook een dommiciliering van 1€ gehad?
Heir wel nog geen klantnummer/bevestiging van bevestiging gekregen

Edit: Nevermind, de mail zat in de spam :p. En het is 1€ activatiekost..niet echt gratis, maar bon..we gaan er nu niet over neuten ha :p
 
Laatst bewerkt:
Hoe zit dat met vaccinatieplicht? Als ik de site goed lees, is een booster verplicht voor entry in Frankrijk?

Wat indien iemand geen booster heeft, wat is de straf?
Indien boete of isolatieverplichting, ok.
Indien rechtsomkeer, wel probleem...
Want in het gezelschap zit natuurlijk iemand die niet geboosterd is.
 
Hoe zit dat met vaccinatieplicht? Als ik de site goed lees, is een booster verplicht voor entry in Frankrijk?

Wat indien iemand geen booster heeft, wat is de straf?
Indien boete of isolatieverplichting, ok.
Indien rechtsomkeer, wel probleem...
Want in het gezelschap zit natuurlijk iemand die niet geboosterd is.
Weet ik niks van.
Zelf ook niet geboosterd en zit hier nu toch al 7 dagen :)
 
Aan de peage kan je nu ook contactloos betalen met maestro trouwens.
Nu voel ik nog minder de noodzaak om zo'n tolbadge te kopen. Zoveel in de file hebben wij eigenlijk nog niet gestaan aan de peage..
Vergeet het, werkte niet bij ons. Alleen visa.. Baan van nancy - metz.
 
Dees is gene Mango, maar hetzelfde principe denk ik?


Zijn er mensen die deze Bip & Go gebruiken?
Mensen uit Lille hebben mij dit aangeraden. En ik ken wat mensen die op regelmatige basis naar het zuiden trekken die dat ook gebruiken.
Enkel maar positieve verhalen over bip&go momenteel.
 
Geen probleem mee gehad, wel kijken dat je de juiste code overneemt veronderstel ik? Als ik me herinner moet je nadien een wachtwoord aanmaken waarmee je op de klantenzone kunt?

Volgende week eerste keer met die telepeage op trot. Mezelf kennende gaat dat weer een beetje stressen zijn de eerste keer "gaat dat spel hier wel marcheren of ga ik als een idioot achteruit moeten laveren" en eenmaal er vlot voorbij ga ik dan een half uur mijn vrouw irriteren met de melding "dat hebbe ik toch goed gedaan hé, vind je niet, é é é... ge moet er toch maar aan denken" om dan aan elke péage waar er meer dan 5 auto's staan te wachten luidop te roepen "haha, moet ze daar keer zien staan" om dan iedere keer we er voorbij zijn weer mijn vrouw te ambeteren met mijn genialiteit.
Achteruit laveren in de peage? Enkel aan te raden als ge uw rijbewijs kwijt wil spelen. Als je badge niet werkt, moet je op het hulp-knopje duwen. :p
 
Achteruit laveren in de peage? Enkel aan te raden als ge uw rijbewijs kwijt wil spelen. Als je badge niet werkt, moet je op het hulp-knopje duwen. :p
Nochtans is het wel iets wat je veel ziet. Maar imo is een peagehalte echt wel een plek waar je idioten er zo kan uit filteren .
 
Hoe zit dat met vaccinatieplicht? Als ik de site goed lees, is een booster verplicht voor entry in Frankrijk?

Wat indien iemand geen booster heeft, wat is de straf?
Indien boete of isolatieverplichting, ok.
Indien rechtsomkeer, wel probleem...
Want in het gezelschap zit natuurlijk iemand die niet geboosterd is.

Vrienden van ons zitten al 6 dagen in Frankrijk zonder enige vaccinatie.
 
Door omstandigheden heb ik mij toch maar via mango een account genomen.

Is het normaal dat je geen email krijgt met je logingegevens? Ik heb enkel een mailtje gekregen dat ik akkoord ga met hun automatische betalingen ... Beetje vage shit allemaal.
 
tijdelijke actie van gratis tolbadge(De aanschafkosten en verzendkosten zijn nu gratis.) , interessant voor degene die nog geen hadden:

let wel op, zoals gepost in de thread, dat je administratiekosten moet betalen als je deze 2 jaar niet gebruikt en ook boete als je ze zou kwijtraken.
Maar voor mij wel het gemak waard :)
Ik zie dat je je nummerplaat moet opgeven bij het aanmaken van een account. Maar kan je dat bakje ook uitlenen aan familie of vrienden, dus auto's met andere nummerplaten?
 
Ik zie dat je je nummerplaat moet opgeven bij het aanmaken van een account. Maar kan je dat bakje ook uitlenen aan familie of vrienden, dus auto's met andere nummerplaten?
Ondertussen is het mij gelukt om toegang de krijgen tot mijn klantenzone.
Hier kan je makkelijk de nummerplaat aanpassen.

Lijkt mij dus geen probleem te zijn.

Door omstandigheden heb ik mij toch maar via mango een account genomen.

Is het normaal dat je geen email krijgt met je logingegevens? Ik heb enkel een mailtje gekregen dat ik akkoord ga met hun automatische betalingen ... Beetje vage shit allemaal.
Logingegevens zaten bij mij in de mail met verzendgegevens van de badge.
 
Terug
Bovenaan