Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik lees net dat we bij Engie de jaarafrekening kunnen laten aanpassen als de geschatte meterstanden sterk afwijken van de echte waarden. Dat zal bij elke energieleverancier dan wel zo zijn waarschijnlijk. Dus we kunnen beter de gok nemen en niets doorgeven dan. Als het lager is, zwijgen we gewoon. Als het hoger is, laat ik de afrekening aanpassen.Ik heb begrepen dat niemand prosumententarief betaald voordat de keuring gebeurd is, aangezien de installatie officieel nog niet ingeschakeld mag zijn voordat de keuring gebeurd is. De keuring hier is nog niet gebeurd en ik vraag me ook af of ze hier nu wel meteen een digitale teller zullen komen installeren, of dat die tijdelijke stop ook voor ons telt...
Vorige afrekening op dit adres is van de vorige bewoner. Gaan ze daar dan op voort gaan? Want deze persoon was amper thuis en dus zal het een zeer laag verbruik zijn. Als ze het gemiddelde verbruik van een gezin gaan aanrekenen, ga ik wel eens een telefoontje plegen, want wij gaan daar dik onder zitten en als we daar ook geen correctie op kunnen krijgen volgend jaar (als in geld terug krijgen), scheuren we er fameus ons broek aan.![]()
Hier ZO + ZW, dus helemaal vergelijken kan niet.Zijn er hier mensen met panalen ZO gericht?
Ik zou eens willen weten wat de invloed is van onze muur achter de panelen.
Om 15u30 vandaag heb ik nog maar 1/3 van mijn vermogen ivm 13u00.
Ja logisch toch als de zon er niet meer (vol) op zit?Zijn er hier mensen met panalen ZO gericht?
Zijn er hier mensen met panalen ZO gericht?
Bij testaankoop was er ook een actie gaande daaromtrent en zij hebben het stilgezet wegens niet haalbaar.Hoe zit dat met die haalbaarheidsstudie van die facebookgroep?
Iemand die is ingeschreven die daar wat kan over vertellen?
Is er al een nummer naar buiten gekomen van hoeveel personen er hebben op ingetekend?
Ik heb me daarop ingeschreven... Morgen (de 14de) zullen we mail krijgen met verdere uitleg en wat de slaagkans zou zijn, als ze de vlaamse en/of de federale overheid in gebreke kunnen stellen (woordbreuk, beloftes, reclame overal ivm terugdraaiende teller...).Hoe zit dat met die haalbaarheidsstudie van die facebookgroep?
Iemand die is ingeschreven die daar wat kan over vertellen?
Is er al een nummer naar buiten gekomen van hoeveel personen er hebben op ingetekend?
Hier installatie ZO gericht, 4125Wp, 16,4kWh opbrengst (12/02/2021). Omvormer heeft niet zijn piek bereikt, zon staat nog niet hoog genoeg om de ideale hoek te vormen.Zijn er hier mensen met panalen ZO gericht?
Werkte hier helaas ook nietSneller antwoord dan ik had gedacht, voor eventuele geinteresseerden: Sma-12345 (installateur) was het in mijn geval

Test Aankoop zat nog al verweven met de sector van de zonnepanelen, dat is de echte reden dat ze niet meedingen.Bij testaankoop was er ook een actie gaande daaromtrent en zij hebben het stilgezet wegens niet haalbaar.
Voor degenen die ODE moesten opzoeken zoals ikkeVanuit ODE wordt er ook aangestuurd op bv. een shift van bepaalde posten op de elektriciteitsfactuur die dan in het voordeel zou kunnen zijn van mensen met een warmtepomp en in het nadeel van mensen die fossiele brandstoffen verbruiken.
Hoe concreet dat is en over hoeveel € men spreekt, geen idee.