ugar
Well-known member
Bekijk gewoon de kaart met superchargers, ge moet al chance hebben om 1e te passeren in België:
![]()
Find Us | Tesla
Use the interactive Find Us map to locate Tesla charging stations, service centers, galleries and stores on the go.www.tesla.com
Chance hebben om een snellader te passeren? Met Fastned, Ionity en het tesla SUC-netwerk zijn er toch al behoorlijk wat punten om te laden.
Ik vraag me af over welke steden jij spreekt. In Vlaanderen vind ik overal laadpalen, zelf in kleine dorpjes heb vaak meerdere laadpalen beschikbaar. Maar misschien is dat niet in ieder dorp even goed, maar hier in de buurt zijn er toch redelijk wat palen beschikbaar (Tienen/ Sint-Truiden). Ik ga naar de barbier in Sint-Truiden, en ik heb daar altijd een paal ter beschikkingOm nog maar te zwijgen over de beschikbaarheid van publieke (trage) palen indien je niet in een stad moet zijn. Zelfs in centrumsteden kan het zijn dat je enkel een publiek laadpunt hebt op een halfuur stappen van je locatie. Ook niet optimaal.
Wanneer ik van bij mij thuis naar 't centrum van Tienen rijd, kom ik een tiental laadpalen tegen over een afstand van 2 km.
Ook bij mijn moeder (klein dorpje staan er in een tiental laadpalen).
Het kan beter, maar 't is echt niet zo slecht als veel mensen het afspiegelen. En ja er zijn zeker zwarte gaten op de kaart. Maar ik heb nog nooit problemen gehad (behalve dan in Wallonië)