Zonnepanelen Topic

Weet iemand wat ongeveer de doorlooptijd is voor het aanmelden van zonnepanelen bij Fluvius?
Onze meter kan niet terugtellen dus zou snel een digitale willen.
 
Onze meter kan niet terugtellen dus zou snel een digitale willen.

Ow, dat kan dus ook? Weer iets bijgeleerd.

Gelukkig zie ik dit icoontje op de onze niet.

FAQ-teruglooprem-250x229.jpg


 
Je EAN code staat op je meter, op je keuringsattest, op je Fluvius aansluitingscommunicatie etc.

Je moet niet op een factuur wachten he...
Ean staat niet op de meter met een sticker ofzo jammer genoeg...
Keuringsattest is wel nog een goed idee, zit ergens in een hoop papieren die ik kreeg na oplevering.
 
Ean staat niet op de meter met een sticker ofzo jammer genoeg...
Keuringsattest is wel nog een goed idee, zit ergens in een hoop papieren die ik kreeg na oplevering.
Maar om een factuur te krijgen moet de leverancier jouw EAN toch weten? Hoe heb jij je contract dan aangegaan als je geen EAN hebt?
 
Trek eens een foto van je meter en post die foto hier....
Op mijn digitale meter hangt ook geen EAN nummer hoor
Maar om een factuur te krijgen moet de leverancier jouw EAN toch weten? Hoe heb jij je contract dan aangegaan als je geen EAN hebt?
Leveranciers kunnen EAN nummers van adressen ook gewoon opvragen. Maar als hij al een contract heeft, gewoon even inloggen op de leverancier zijn online klantenzone en je vindt de nummer zo terug.
 
Op mijn digitale meter hangt ook geen EAN nummer hoor

Leveranciers kunnen EAN nummers van adressen ook gewoon opvragen. Maar als hij al een contract heeft, gewoon even inloggen op de leverancier zijn online klantenzone en je vindt de nummer zo terug.
Wat gek. Ook niet aan de zijkant?
 
Leveranciers kunnen EAN nummers van adressen ook gewoon opvragen. Maar als hij al een contract heeft, gewoon even inloggen op de leverancier zijn online klantenzone en je vindt de nummer zo terug.
Of bellen naar Fluvius en aan de hand van je adres kan je het ook weten.
 
Je kan ook gewoon inloggen op Fluvius website en zie je direct de EAN nummers. Mogelijkheden genoeg dus.
 
Op mijn digitale meter hangt ook geen EAN nummer hoor

Leveranciers kunnen EAN nummers van adressen ook gewoon opvragen. Maar als hij al een contract heeft, gewoon even inloggen op de leverancier zijn online klantenzone en je vindt de nummer zo terug.
Ean nummers mogen enkel aan de eigenaar worden meegedeeld ivm gdpr…
 
Maar om een factuur te krijgen moet de leverancier jouw EAN toch weten? Hoe heb jij je contract dan aangegaan als je geen EAN hebt?
Mijn verhuis is nog altijd pending bij luminus. Want bij overname van matexi naar ons bij nieuwbouw wouden ze een andere contractformule aansmeren.

Maar ik wil mijn optifix tarief van maart meenemen... Dus momenteel geen leverancier hier denk ik?

Moet bellen wanneer overname docs van oud huis zijn ingediend en dan vragen om over te zetten
 
Ik heb momenteel 2 offertes ontvangen voor op mijn plat dak, iemand ervaring met volgende merken?

12x Bauer glas-glas 385Wp zonnepanelen en een Huawei Sun2000L omvormer. Alle 10 O-W gericht en installatie wordt langs de zijkant winddicht gemaakt.

12x Hyundai 405Wp zonnepanelen en een SolarEdge SE 4000H omvormer.

Prijsverschil tussen beiden is een 600€.
 
Ik heb momenteel 2 offertes ontvangen voor op mijn plat dak, iemand ervaring met volgende merken?

12x Bauer glas-glas 385Wp zonnepanelen en een Huawei Sun2000L omvormer. Alle 10 O-W gericht en installatie wordt langs de zijkant winddicht gemaakt.

12x Hyundai 405Wp zonnepanelen en een SolarEdge SE 4000H omvormer.

Prijsverschil tussen beiden is een 600€.
Ik heb 10xHyundai 395Wp panelen met een solar edge 5000. Wel tevreden van!
 
Terug
Bovenaan