Dat is met van die DC solar kabel te doen wrs:
Wachtbuis van 50mm zal dan wel volstaan zeker?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is met van die DC solar kabel te doen wrs:
Heel dik zijn die kabels niet.Wachtbuis van 50mm zal dan wel volstaan zeker?
Zolang er geen keuring is, mag de zekering van uw omvormer niet aan liggen. Dus als die digitale er komt, gaan ze al zien dat je injecteert zonder keuring, dat gaan ze niet graag zien.
De installateur niet nee, maar eens geïnstalleerd kan men wel zien dat je injecteert zonder keuring.De installateurs van Fluvius kijken daar niet heen hoor. Die mannen hebben gewoon hun 4 opdrachten op een dag en komen dat zo snel mogelijk afwerken.
Onze gehele nieuwbouw is aangesloten geweest en een jaar later is de aansluiting nog eens aangepast zonder dat één van beide installateurs ooit achter een keuring of ander papier heeft gevraagd.
De installateur niet nee, maar eens geïnstalleerd kan men wel zien dat je injecteert zonder keuring.
Ik zeg gewoon dat het kan. Ik heb het trouwens niet over het moment dat men komt installeren..Heb je dan effectief weet van installaties waar dat voor problemen heeft gezorgd? Ik kan alleen spreken uit eigen ervaring.

Kijk eens op energie Id. Gratis en overzichtelijk om verbruik en opbrengsten bij te houden.Nieuwe woning heeft recente zonnepanelen (omvormer van SMA) en een terugdraaiende teller.
Ik ben in mijn oude woning het gewoon om mijn verbruik van elektriciteit en gas op te volgen met de digitale meter. Maar die wil ik dus zo lang mogelijk ontlopen logischerwijs.
Ga ik voor elektriciteit ook mijn verbruik kunnen opvolgen zoals met een digitale meter? Of registreert die enkel de opbrengst die wordt verbruikt?
Dat ziet er iets cool uit. Ga ik mij wat in inlezen, thanks!Kijk eens op energie Id. Gratis en overzichtelijk om verbruik en opbrengsten bij te houden.
Moet je dan geen €88 betalen aangezien je zonnepanelen nog niet officieel zijn aangemeld bij Fluvius?Toch maar gebeld en ze komen de 31ste mei dan voor digitale meters te plaatsen.
De week ervoor keuren ze alles dus dan is er geen probleem![]()
Ben er eigenlijk niet zeker van.Moet je dan geen €88 betalen aangezien je zonnepanelen nog niet officieel zijn aangemeld bij Fluvius?
. Dat mag maar als dat een installatie is zonder dat die aangesloten is op het net dan zal je batterijen en een compatibele omvormer die ook batterijen kan opladen nodig hebben.Ik heb panelen op mijn dak liggen (met gsc)
Ik ga nu een tuinhuis plaatsen.
Kan ik daar panelen leggen die enkel en alleen dienen om stroom te voorzien aan zwembadonderdelen? (dus zonder net)
Of mag dit niet?
Bedoeling is zonder batterij.
Gewoon pomp enzo voorzien van (extra/gratis) stroom.