Zelf een playlist maken/vinden om op een feest af te spelen

Booka

CEO
Crowdfunder FE
Ik heb zaterdag een verrassingsfeest gepland voor mijn vrouw, maar nu heeft de DJ afgebeld en ik krijg geen andere DJ meer vast op tijd :unsure:
Daarom ben ik genoodzaakt zelf (via spotify) een playlist af te spelen via mijn laptop.

Het enige wat mij daar wat aan stoort, is dat die elke liedje volledig gaat afspelen en het dus vaak enorm veel overbodige seconden per liedje gaan zijn.
Iemand suggesties of tips om er toch nog een mouw aan te passen of waar ik al eventueel deftige voorgemaakte sets kan vinden met een mengelmoes aan genres?

Booka dankt u.
 
Je kan wel al een overlap van 12 seconden instellen in Spotify. Dat gaat, zeker bij shuffle, niet altijd een ideale overlap zijn maar het is al een begin.
 
Die crossfade kan wel interessant zijn. Helaas zal het inderdaad wel eens op de misse moment de overlap starten, maar beter dan niets.
 
Wat voor muziek zoek je juist? Als het dansbaar mag zijn, zoek je favoriete dj op Spotify, vaak zetten die ook wel een mix online.

Bv.


Met die eerste zijt ge al ff zoet. :D
 
Het moet toch ook gewoon mogelijk zijn met een goede mediaplayer dat je elke song x aantal seconden laat horen en dat de software automatisch gaat uitfaden naar de volgende track.
 
Ik raad u al de DJ sets aan van Girl Talk als het wat pop/rock/hip hop flavored mag zijn, dank aan @utred

60's en 70's classics
Listen to The Avalanches GIMIX mixtape by ᴀɴɪᴍᴀʟ ʙʟᴜɴᴅᴇᴛᴛᴏ on #SoundCloud

Als de avond zwoel dreigt te worden, Nightmares on Wax erbij halen

Als ge nog een bepaald genre wilt, shoot
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan