Xenoblade Chronicles 3

RPG SWITCH Xenoblade Chronicles 3

biotek

Active member
xeno.png


release 29 juli 2022
genre : RPG
dev : Monolith Soft

Alweer het derde deel.

A vast world awaits in Xenoblade Chronicles 3, the next game in the acclaimed RPG series from developer Monolith SOft. Players will step into the roles of protagonists Noah and Mio amid turmoil between the hostile nations of Keves and Agnus. Six characters hailing from those nations will take part in a grand tale with “life” as its central theme. Explore a new world that will connect the futures of both Xenoblade Chronicles and Xenoblade Chronicles 2, launching for Nintendo Switch in September 2022.

 
Komt blijkbaar iets vroeger uit, op 29 juli! CE zou enkel via my nintendo store zijn, is wel best vreemd of hebben ze dat nog gedaan? imo zit er wel niet veel speciaals in.
De Collector's Edition, met daarin verpakkingsartwork van Masatsugu Saito, een concept-artbook (hardcover, in kleur) van meer dan 250 pagina's en een steelbook voor de gamecard, zal exclusief verkrijgbaar zijn in de My Nintendo Store. Lees verder voor informatie over hoe je een notificatie kunt krijgen over de beschikbaarheid van dit product.
 
Pff, ik moet nog altijd de eerste twee spelen. Ze staan hier klaar in de kast maar gewoon geen tijd voor 😭
 
Die Mio chr doet mij denken aan Nia van de vorige game...?
Ik dacht begrepen te hebben dat 3 het einde ging zijn voor 1 en 2 samen ofzoiets. Dus misschien is het familie? Of zelfs hetzelfde personage? Kan me helemaal vergissen uiteraard…
Nog maar net 1 uitgespeeld. 2 en TORNA nog te spelen voor deze release... Zal niet lukken :whistle:
Is bij mij ook een streep door de rekening, ik dacht dat ik heel de zomer ging hebben. Dus dat wordt bij mij waarschijnlijk ook een ‘no go’… Zeker nu ik weet dat WOTLK Classic er dit jaar zit aan te komen, zou het wel eens een WoW zomer kunnen worden ipv Xenoblade 😂.
 
Komt blijkbaar iets vroeger uit, op 29 juli! CE zou enkel via my nintendo store zijn, is wel best vreemd of hebben ze dat nog gedaan? imo zit er wel niet veel speciaals in.


Heb je meer informatie of soms die link waar ze over spreken om een notificatie te krijgen omtrent de beschikbaarheid van de CE?
 
Heeft iemand reeds de optie gekregen om de Collector's Editie te (voor)bestellen? Komt binnen 2 weken uit en heb, onlangs mij te registreren, geen enkele mail/optie gehad om te preorderen.. :/
 
Heeft iemand reeds de optie gekregen om de Collector's Editie te (voor)bestellen? Komt binnen 2 weken uit en heb, onlangs mij te registreren, geen enkele mail/optie gehad om te preorderen.. :/
Contact opgenomen met Nintendo en dit was hun antwoord:

Beste,

Bedankt voor contact op te nemen met het Nintendo Europa Contact Center Team.

Wij begrijpen dat u wilt weten wanneer u de Xenoblade Chronicles 3 Collector's Edition kunt voorbestellen.

Helaas moeten wij u informeren dat wij geen informatie hebben wanneer deze beschikbaar is.

Ook is helaas de Nintendo Store nu inderdaad in onderhoud.

Wij hopen u bij deze voldoende geïnformeerd te hebben, mocht u nog verdere vragen hebben neemt u gerust nogmaals contact met ons op.

🤦‍♂️
 
Uiteindelijk toch een mailtje gekregen van Nintendo:


We willen je graag bedanken voor het kenbaar maken van je interesse in de Xenoblade Chronicles 3 Collector’s Edition in de My Nintendo Store.

Vanwege onvoorziene logistieke problemen kunnen we voor de release van de game op 29 juli geen pre-orders aannemen voor de Xenoblade Chronicles 3 Collector’s Edition. We bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Om iedereen de mogelijkheid te bieden om de game op de releasedatum te kopen en te spelen, bieden we vanaf nu de inhoud van de Collector's Edition (een softcover concept-artbook, een steelbook en de verpakking) apart te koop aan tegen een prijs waarbij de game Xenoblade Chronicles 3 niet is inbegrepen.

Op deze manier kun je de game Xenoblade Chronicles 3 kopen wanneer deze op 29 juli wordt uitgebracht, en heb je in september kans om de inhoud van de Collector’s Edition te pre-orderen in de My Nintendo Store.
a60d3a10-f7b5-4ad0-8288-49d41299e69a.jpg
Omdat je je interesse hebt aangegeven, zul je nieuws over dit product blijven ontvangen en zul je een van de eersten zijn die wordt geïnformeerd wanneer de pre-orders in september kunnen worden geplaatst.

Bedankt voor je begrip. De komende maanden kun je nog meer nieuws verwachten.

Het My Nintendo Store-team
 
Klinkt eerlijk gezegd als een nette oplossing. Als Bloodborne 2 zou aangekondigd worden en Sony deed hetzelfde zou ik ze er nog een pluim voor geven.
 
Klinkt eerlijk gezegd als een nette oplossing. Als Bloodborne 2 zou aangekondigd worden en Sony deed hetzelfde zou ik ze er nog een pluim voor geven.
Ik ben niet helemaal mee, maar het is wel waar dat het op zich wel goed opgelost is.
 
Terug
Bovenaan