Studie Wordt er neergekeken op industrieel ingenieurs?

Minderwaardigheidscomplex is als ge u zelf minderwaardig voelt tov een ander. Dat staat los van het feit dat je kan opkijken naar mensen die een bepaalde prestatie behalen.
Dus jij als industrieel ingenieur kijkt op naar iemand die een diploma heeft behaald dat net zoals uw diploma een master is?
Een diploma dat een abstractere kijk geeft op de zaken die jij in een iets meer toegepastere vorm hebt gezien en ook onder de knie hebt?
En zuiver op basis van, het behalen van dat diploma.

Dat diploma is een toegangsticket en een bewijs van een bepaalde minimum kennis en skills.
Maar zoals in dit topic ook al meermaals aangehaald is het geen garantie op een echt super waardevolle medewerker die zijn status als uberopgeleide waar maakt.
 
Dus jij als industrieel ingenieur kijkt op naar iemand die een diploma heeft behaald dat net zoals uw diploma een master is?
Een diploma dat een abstractere kijk geeft op de zaken die jij in een iets meer toegepastere vorm hebt gezien en ook onder de knie hebt?
En zuiver op basis van, het behalen van dat diploma.

Dat diploma is een toegangsticket en een bewijs van een bepaalde minimum kennis en skills.
Maar zoals in dit topic ook al meermaals aangehaald is het geen garantie op een echt super waardevolle medewerker die zijn status als uberopgeleide waar maakt.
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt.
Ik ben geen industrieel ingenieur.

Zie het als een vorm van respect/erkenning die ik in mij draag naar iemand die de universitaire studie burgerlijk ingenieur succesvol doorlopen heeft. Dat staat los van al de rest wat die persoon doet of niet doet voordien of later in het leven.
 
Terug
Bovenaan