WK Wielrennen 2023 (Glasgow, Schotland)

Ik denk dat het in de Amstel was of een andere Ardennen koers

dat Karl Echt kwaad kwam , iets van: "daar staat dus Jensen op uw scherm , dat klopt dus niet dat moet skjelmose zijn ! "

Geen probleem mee dat de meesten mensen het niet weten , maar voor een wielercommentator mag die kennis toch een stuk hoger ! Zeker als het al de 4de keer is dat je met dezelfde renner zijn naam sukkelt.

Nog een geluk dat het een gratis zender is.

Ik denk dat je dit jaar makkelijk 5 minuten kunt vullen met flaters van Karl dit jaar.
Bwa gratis zender, daar gaat elk jaar meer dan 250 miljoen euro naar toe.

Ik moet terugkomen op mijn VDP pakt de mountainbike wereldtitel, start blijkbaar rond positie 100, dan gaat het niet lukken vrees ik... .

Ik moet terugkomen op mijn VDP pakt de mountainbike wereldtitel, start blijkbaar rond positie 100, dan gaat het niet lukken vrees ik... .
Je hebt het over MVDP natuurlijk.
Die zal enkel maar starten als hij gelooft in een goeie prestatie. Ik ken te weinig details van het MTB’en maar het is zeker niet de eerste keer dat een renner veel plaatsen kan goedmaken.
Voor hem staan er ook een helleboel renners die minder technisch begaafd zijn en minder hard kunnen trappen, dus daar kan hij wel mee afrekenen.

Winnen is ook niet topprioriteit. Het is vooral die kwalificatie voor de OS binnenhalen.

Je hebt het over MVDP natuurlijk.
Die zal enkel maar starten als hij gelooft in een goeie prestatie. Ik ken te weinig details van het MTB’en maar het is zeker niet de eerste keer dat een renner veel plaatsen kan goedmaken.
Voor hem staan er ook een helleboel renners die minder technisch begaafd zijn en minder hard kunnen trappen, dus daar kan hij wel mee afrekenen.

Winnen is ook niet topprioriteit. Het is vooral die kwalificatie voor de OS binnenhalen.
Ik vrees toch dat hij te lang achter de "mindere" goden gaat hangen om de Pidcocks van deze wereld nog te kunnen bijhalen, nu goed hij mag me zeker verbazen :) .

Hij heeft ook naar eigen zeggen sinds vorig jaar zijn mountainbike 'niet aangeraakt'. Hij mag dan intrinsiek nog bij de top horen, lijkt me straf dat je dan efkes de wereldtitel gaat pakken tegen die mannen.

Ik zie niet veel koers maar baanwielrennen vind ik fantastisch om te zien.

Kopecky, fenomenaal met momenten :love:

Hoe verliefd kan je toch zijn op Mvdp...
Dat valt wel reuze mee hoor :P
Ik ben wel vrij zeker dat hij enkel maar zal starten als hij weet dat kwalificeren voor de OS realistisch is. Daarvoor zou hij top 15 moeten rijden.
Wat wel binnen de mogelijkheden moet liggen.
Dat is in feite de hoofdprioriteit, kwalificeren voor de OS. Dan is zijn WK MTB al geslaagd.

Wereldkampioen worden dat is nog een ander paar mouwen.
Ambitie daarvoor zal er wel zijn. Maar dat zal alvast niet eenvoudig zijn. Het zou waanzinnig zot zijn, maar ik acht de kans zeer klein.

Terug
Bovenaan