WK Wielrennen 2023 (Glasgow, Schotland)

Je hebt het over MVDP natuurlijk.
Die zal enkel maar starten als hij gelooft in een goeie prestatie. Ik ken te weinig details van het MTB’en maar het is zeker niet de eerste keer dat een renner veel plaatsen kan goedmaken.
Voor hem staan er ook een helleboel renners die minder technisch begaafd zijn en minder hard kunnen trappen, dus daar kan hij wel mee afrekenen.

Winnen is ook niet topprioriteit. Het is vooral die kwalificatie voor de OS binnenhalen.
Doel is kwalificatie voor OS
Gaat wss ook shorttrack (moeten) skippen

Kopecky kan los drie (of zelfs vier) wereldtitels pakken deze week, was weer niks aan te doen precies daarstraks.

Ik moet terugkomen op mijn VDP pakt de mountainbike wereldtitel, start blijkbaar rond positie 100, dan gaat het niet lukken vrees ik... .
Hangt precies ook een beetje af hoe parcours is afgezet en hoe narrow die linten gaan zijn. Ma afgaande op videos zijn er toch wel wa plaatsen vals plat, aan de finish en stukjes na de single track afdalingen om plekken te winnen precies. Afwachten, ma plek 100 is verre van ideaal natuurlijk

Hangt precies ook een beetje af hoe parcours is afgezet en hoe narrow die linten gaan zijn. Ma afgaande op videos zijn er toch wel wa plaatsen vals plat, aan de finish en stukjes na de single track afdalingen om plekken te winnen precies. Afwachten, ma plek 100 is verre van ideaal natuurlijk
Ja dat wel en ook van hoeveel achterstand hij heeft op de eerste( n) wanneer hij in een deftige positie zit. Maar alles zal toch moeten meezitten wil hij zelfs maar in de mogelijkheid komen... .

Segaert zal het niet makkelijk hebben met Milesi, hij had het zelf al door dat die hier goed ging zijn, maar toch echt wel een kanontijd precies.

Vanaf 18u30 ongeveer.

Ocharme, kunnen ze de nummers 2 en 3 in de hotseat nu ook gewoon geen deftige stoel geven :tongue:

Zoals ik al een beetje vreesde, dat middelste deel van Milesi was echt fenomenaal. Segaert zal heel sterk uit de hoek moeten komen nu.

Segaert heeft toch ook zwaar versnelt, hij is 2de snelste op het 3de stuk. Maar dat was wel 6 sec trager dan Milesi die daar echt enorm hard doortrok.

Sterke tijdrit, maar er was er eentje sneller. Milesi is een degelijke tijdrijder maar dit was echt de tijdrit van zijn leven tot op heden.

Uit het niets nu ook weer niet maar idd tov zijn vorige TT wel stuk beter. Was bv minuut achter Herregodts in Dauphiné

Een degelijke tijdrijder (maar vooral een goede allrounder bij de jeugd), maar nooit dit niveau hé, dus in dat opzicht wel uit het niets imo. Is wel vaker op zo een u23 TT WK dat er opeens eentje belachelijk veel boven zich uitstijgt. Natuurlijk Milesi ook al 3 zware WT rondjes gereden dit jaar, dat helpt ook. Segaert had hem ook al getipt voor de wedstrijd hoor, daar niet van, maar die rijdt echt de tijdrit van zijn leven en ik betwijfel toch als hij ook een goede TTer bij de profs gaat worden (en over Segaert twijfel ik veel minder).

Terug
Bovenaan