Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
West-Vlaanderen - Varsenare - rode wijn. Mag eender wat zijn
West-Vlaanderen - Varsenare - rode wijn. Mag eender wat zijn
Vraag eens naar een "ontdekkingspakket" in een speciaalzaak (zoals hierboven); ze zullen je daar wel goed mee kunnen helpen.Hallo,
kent er iemand hier iets van rode wijn?
Kan iemand mij een paar goeie rode wijnen aanraden die niet duur zijn en waar ik ze kan kopen?
Zou tof zijn
grtjs

De premium versie (en dus betalend) van Vivino doet dat allemaal, dus database van wat je hebt liggen met indicatie bewaarpotentieel (database nog niet top; maar kan niet vergelijken met andere apps) en ook pairing suggesties - al is dat ook een eerder subjectieve zaak en dus maar de vraag hoe zinvol dat isIk vond het niet direct terug dus bij deze maar even de vraag lanceren. Zijn er bepaalde apps die jullie gebruiken/aanraden om jullie wijnkelder te beheren? Eerste search geeft apps zoals CellarTracker, Vivino, Vinocell, VinCellar etc. aan, maar misschien dat er sommmigen onder jullie zijn die bepaalde ervaring met een app hebben.
Doel is vooral om overzicht te bewaren, indicatie van bewaarpotentieel, eventueel pairing suggesties, link naar bestaande database met tasting notes / link naar domein - Via Excel waarschijnlijk allemaal mogelijk maar lijkt nogal veel onnodig werk dan.

Zal goeie deal geweest zijn! In Spanje, bij de juiste adresjes heb je inderdaad heel veel kwaliteit voor een lagere meerprijs. In Italië ook, trouwens.Gisteren deze besteld op restaurant: https://www.marquesdecaceres.com/en/vinos-wines/gaudium-premium-rioja-wine/

Als ik m'n rode wijn te warm krijg laat ik even een koel-emmer brengen, dat helpt wel![]()
Iemand tips voor welke wijnglazen te kopen? Ik ben op zoek naar een elegant wijnglas met dunne steel, niet te zwaar qua gewicht, universeel voor zowel witte als rode wijn, ongeveer volume van rond de 40 cl. Zou er 6 willen aankopen, gewoon een wijnglas dat wat klasse uitstraalt als je met een kleine groep mensen bent, nu gebruiken we gewoon standaard wijnglazen die we jaren geleden ooit eens in de Blokker hebben gekocht. Op het internet heb je een gigantische keuze, dus weet niet echt wat kiezen. Liefst nog iets dat een beetje betaalbaar is, dus 50 euro/glas is een beetje te veel van het goede.
)