Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Serge Pauwels heeft er tijdens de Provence ook een hele uitleg over gedaan op Pick+, hij was toch grotendeels akkoord met het betoog van Froome. Ik hecht toch veel waarde aan de insteek van zo'n profs.
Is toch wel een beetje belachelijk allemaal, dat de fiets verplicht van de volgauto moet komen...Ganna DSQ door een foute fietswissel.
Nee dat is niet belachelijk, controle van de fietsen, anders wissel je gewoon met een niet gekeurde met motorke die dan verdwijntIs toch wel een beetje belachelijk allemaal, dat de fiets verplicht van de volgauto moet komen...

Ik ga niet zeggen dat pro afschaffen ben maar het is toch iets om over na te denken...https://sporza.be/nl/2022/02/13/chr...ts-gebruik-wegfiets-in-tijdrit~1644744480532/
Froome ijvert voor het afschaffen van tijdritfietsen op de weg.
Je kan eruit begrijpen dat hij het op een gesloten circuit zou willen hebben i.p.v. op de weg met vele obstakels (mensen, verkeersborden, geparkeerde auto's,...).
Nogal bullshit imo. Op een wegfiets ga je quasi even snel. Gevaar is overal. Net als Dan. Martin het zei vorig jaar. Stop er dan mee, als het te gevaarlijk is voor je.
Heeft hij ook een oplossing voor het positioneren naar een heuvel / berg, met waanzinnige manoeuvres en snelheden?
Tenzij hij bedoelt dat het zicht minder is, omwille van de aerodynamische houding om met je hoofd ineengedoken te zitten en af en toe een blik te werpen op de weg, maar dan nog, dat is je eigen keuze. Je verliest er wat seconden door als je constant op de weg zit te loeren, maar het is veiliger.
Bernal kon evengoed met een wegfiets tegen de bus zijn geknald, dus die vlieger van Froome gaat niet op.
Zonder tijdritfietsen verliezen coureurs zoals Evenepoel heel wat voordeel tegenover wattagemonsters zoals Ganna, veronderstel ik.
Froomey, toch...
True, afgesloten circuits inderdaad... maar dan haal je het gegeven dus wel van de openbare weg af.@Reverz op circuit van zolder he
Ik herinner me dat vorig jaar een topcoureur in het tijdrijden had gezegd / beweerd dat hij zijn tijdritfiets voor een lange tijd niet meer had aangeraakt, tot hij zich wel moest voorbereiden op een komende belangrijke TT. Als eentje het zegt...Je kan idd wel eens een circuit doen maar toppers rijden er wekelijks mee.
Woensdag Algarve met hun 10 Portugese continentale ploegen die je voor het rest van het jaar nergens ziet, met hun goede vitamientjes.
. Onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
"Is tijdrijden, zoals Froome beweert, gevaarlijk op de openbare weg? "Ja, absoluut", zegt Campenaerts."![]()
Campenaerts volgt Froome niet: "Tijdritfietsen zijn net belangrijk voor professionalisering" | sporza
Viervoudig Tour-winnaar Chris Froome pleit in zijn vlog voor een verbod op tijdritfietsen tijdens wedstrijden en trainingen omdat "ze niet gemaakt zijn voor de openbare weg." Werelduurrecordhouder Victor Campenaerts (Lotto-Soudal) is het niet eens met de Brit.sporza.be
Woensdag Algarve met hun 10 Portugese continentale ploegen die je voor het rest van het jaar nergens ziet, met hun goede vitamientjes.
Is dat niet een beetje overdreven?Je verwart met de Volta a Portugal denk ik!
Wat daar gebeurt is echt te gek voor woorden. Een plek waar de tijd is blijven stilstaan in de jaren 90 al is het tegenwoordig wat braver.
Dit. Er is geen enkele WT prof hier 100%, die Portugezen pieken hiernaar. Het is niet dat de marges zó gigantisch zijn. Natuurlijk zitten er altijd cowboys tussen, net als in Turkije.Is dat niet een beetje overdreven?
Het lijkt me logisch dat je in eigen land voor eigen volk wel altijd net dat beetje beter kan presteren.