Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk worden we in het algemeen toch wel verwend.

Van Aert, Van der Poel, Alaphilippe, Bernal, Pogacar, Evenepoel, Hirschi, Pidcock, ... Toch veel talentvolle mannen die niet vies zijn van verschillende terreinen en durven koersen en zich volledig smijten.

Ik heb precies toch al andere periodes gekend. Of ben ik nu te lyrisch?

Al ben ik meer voor WVA dan voor VDP volgens mij ging de beste WVA hier zeker niet mee kunnen in dat laatste klimmetje. Het was precies een raket. En hij had Alaphilippe al eens los gereden maar dan gewacht erop.

En Alaphilippe doet dat blijkbaar altijd. De hele tijd praten en zeggen dat hij kapot is en slechte benen heeft vaak tot ergernis toe van andere renners want hij zwijgt geen minuut. Doet dat gewoon om in je kop te geraken.

Van aert kan wel heel lang hoge wattages trappen in lange klimmen of op het vlakke. Maar zulke korte slotklimmetjes daar gaat een VDP en een Alaphilippe altijd beter in zijn.

Maar sterke prestatie voor zijn eerste koers. Vooral dat hij daar dat gat ook al toe gereden had. Ik had niet gedacht dat hij er nog bij ging komen.

Verrassend veel. Die hem te arrogant of dom vinden.
Ik ben 100% zeker toen VA de Strade won vorig jaar, dat zijn vriendin hem de hele dag niet heeft mogen aanraken en dat Adrie géén woord mocht zeggen of dat hij bijna een pak slaag had gekregen van VDP (figuurlijk dan) en dat hij echt ONgenietbaar was.
Wout na zijn verlies vandaag? Die zegt: volgende keer beter maar die is gewoon aanspreekbaar en zal na een uurtje alweer lachend een biertje drinken (van wijze van spreke)

Dat is het verschil tussen die twee sé.

Ik vind VDP niet dom, ook niet arrogant. Maar hij heeft meer zo'n over mijn lijk mentaliteit en als hij verliest dan is hij gewoon slecht gezind en is hij enorm kwaad op zichzelf en gaat hij er echt alles aan doen om het jaar erachter te winnen. VA die traint gewoon hard en bekijkt het meer wedstrijd per wedstrijd.

Ik ben 100% zeker toen VA de Strade won vorig jaar, dat zijn vriendin hem de hele dag niet heeft mogen aanraken en dat Adrie géén woord mocht zeggen of dat hij bijna een pak slaag had gekregen van VDP (figuurlijk dan) en dat hij echt ONgenietbaar was.
Waar heb je dat verhaal vandaan?

Wuyts kan toch ook niet meer mee ze. Ze tonen bij Vliegen op bepaald moment zijn 260w gemiddeld en hij denkt dat dat van dat moment is :lol:
260w op zo een klim dan kan ik zelfs vlot volgen

Zijn er dan mensen die niet fan zijn van MVDP? :eek:
Ja. Nooit fan of supporter van MVDP geweest ook al is hij een steengoed renner. Moet hem niet.. Wat hij vandaag deed is wel indrukwekkend. WVA nog een paar procentjes erbij en hij rijdt volop mee voor de prijzen. Was al meer dan goed vandaag voor zijn eerste wedstrijdkilometers. Komt in orde!

Gewoon eigen gevoel/opinie. Dat mag toch right? (ik kan dus niet zeggen of ik in praktijk gelijk zal hebben of niet)

Dat heb ik ook niet gezegd. Dat is niet hetzelfde.
Als hij faalt, dan is hij vooral kwaad op zichzelf. Niet op een ander. Nu goed das mijn eigen mening/indruk.
Meen dat toch ook al eens gelezen/ gehoord te hebben.

We hebben uiteindelijk wel een heel schone koers gezien met alle goeie renners vooraan, dit is veelbelovend voor wat nog moet komen!
(Hopelijk kan deze keer alles gereden worden zoals normaal)

Wout na zijn verlies vandaag? Die zegt: volgende keer beter maar die is gewoon aanspreekbaar en zal na een uurtje alweer lachend een biertje drinken (van wijze van spreke)

Dat is het verschil tussen die twee sé.

Ik vind VDP niet dom, ook niet arrogant. Maar hij heeft meer zo'n over mijn lijk mentaliteit en als hij verliest dan is hij gewoon slecht gezind en is hij enorm kwaad op zichzelf en gaat hij er echt alles aan doen om het jaar erachter te winnen. VA die traint gewoon hard en bekijkt het meer wedstrijd per wedstrijd.
Toch echt wel dikke zever. De keren dat Van Aert bijna over zijn lang gezicht viel omdat hij verloren was van VDP omdat hij niet wou overpakken of om wille van welke reden dan ooit zijn ondertussen ook niet meer op een hand te tellen.

Echte winnaars en de besten ooit in gelijk welke sport kunnen niet tegen hun verlies en daarom zijn ze ook de beste geworden.

Tuurlijk maar je kan nu niet top zijn en dat doortrekken tot De Ronde of Roubaix. Ik zeg niet dat we vandaag een andere winnaar zouden zien maar als je weer de superlatieven hoort van ons orakel Wuyts... In de Ronde of Roubaix heb ik daar gn probleem mee want dan is iedereen top. Nu niet.
Ronde is al over 4 weken eh. Wie nu al top is, zal dat dan ook zijn. Zeker zo'n klasbakken als WVA en MVDP.

What a time to be a koersliefhebber. 🤤

Laat ons hopen dat van der Poel hier al op zijn piek zit want als daar nog bij komt... Alaphillipe mag lachen als hij hier geen verkoudheid aan over houdt.

We gaan het snel zien. Dit is Mathieu wel op het lijf geschreven natuurlijk, die kortere snede inspanningen. De Poggio gaat ons over 2 weken veel wijzer maken, dat is nog een andere inspanning. Wout heeft dan ook een week koers in de benen. Start ook als kopman van Jumbo in Tirreno voor GC.

Tuurlijk maar je kan nu niet top zijn en dat doortrekken tot De Ronde of Roubaix. Ik zeg niet dat we vandaag een andere winnaar zouden zien maar als je weer de superlatieven hoort van ons orakel Wuyts... In de Ronde of Roubaix heb ik daar gn probleem mee want dan is iedereen top. Nu niet.
VA heeft toch bewezen dat het wél kan? Op een haar na had hij gewonnen in de Ronde.

Maar het is VDP die mijn hart sneller doet slaan!

Verrassend veel. Die hem te arrogant of dom vinden.
Die kerel is toch prachtig, een attractieve renner, een fenomeen.
Volledig mee eens.
Die jongen rijdt echt met zijn hart. Amuseert zich echt op de fiets en ziet het als zijn speeltuin, waardoor hij soms te impulsief lijkt te handelen

VA heeft toch bewezen dat het wél kan? Op een haar na had hij gewonnen in de Ronde.

Maar het is VDP die mijn hart sneller doet slaan!
Goh... had duidelijk toch niet meer diezelfde punch als enkele weken eerder toen... de WVA van MSR/begin tour had wel zelf een move gemaakt ipv te volgen...

en vdp heeft daar bewezen dat je duidelijk wél beter kan worden doorheen de wedstrijden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan