Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat ons niet doen of alaphilippe of VdP dan niet aanwezig zullen zijnLiever pieken in de Ronde of Roubaix, geen stress!

Mathieu is gewoon beter op dit moment hè, dat wil niet zeggen dat hij meer explosiviteit heeft dan Alaphilippe.This didn't age well...
Dik verdiend! Zoals steeds wint de best hier. Ferm, benieuwd hoe lang hij deze vorm kan doortrekken
4gold eVdP pakt toch goeie poeier precies...
Mathieu is gewoon beter op dit moment hè, dat wil niet zeggen dat hij meer explosiviteit heeft dan Alaphilippe.
Of heeft Van Aert ook een beter eindschot dan Pogacar, ahja want hij rijdt er van weg op 't einde?
Tuurlijk wel... maar in de komende jaren zal het gewoon altijd een kwestie van pieken zijn tussen die 3... wva nu nog een n paar procentjes minder maar hij zit nog in groei, alphaphil ook, mvdp staat duidelijk al verder... maar zal dus vroeger pieken en dan al wat minder zijnLaat ons niet doen of alaphilippe of VdP dan niet aanwezig zullen zijn![]()
Dan al wat minder zijn. Ik wil het nog wel eens zien op dat moment.Tuurlijk wel... maar in de komende jaren zal het gewoon altijd een kwestie van pieken zijn tussen die 3... wva nu nog een n paar procentjes minder maar hij zit nog in groei, alphaphil ook, mvdp staat duidelijk al verder... maar zal dus vroeger pieken en dan al wat minder zijn
Wuyts schiet toch ook weer kemels...
“Vdp wint strade met een overwicht dat zelden gezien is...”
Euhm, nee dus... benoot, canc, wva, was allemaal toch met meer overwicht dat die wonnen

Hij gaat er nog altijd bijzijn he, maar met deze jongens maakt 1% al het verschil. Als je ziet wat WVA hier vandaag al kan op zijn 1e koersdag... tegen MSR rijden ze hem er al niet meer af hoor, en in rvv en pr gaat die vlammenDan al wat minder zijn. Ik wil het nog wel eens zien op dat moment.
Naar mijn inziens trekt hij deze vorm gewoon door tot mei.
Ik vind een lange solo toch nog altijd indrukwekkender dantgoh, alsge de beste puncher van de laatste 5 jaar, die ook nog eens wereldkampioen is zo losrijdt. Dat hebben er nog weinigen gedaan hoor.
.
.Dat denk ik er dus ook van. WVA zal misschien nog enkele procentjes winnen maar dat is nog altijd geen garantie op winst in de RVV of PR. Het is niet dat Matthieu en Allaphillipe tegen dan niet meer met de fiets zullen kunnen rijden.Dan al wat minder zijn. Ik wil het nog wel eens zien op dat moment.
Naar mijn inziens trekt hij deze vorm gewoon door tot mei.
3 maand in deze vorm? Hmmm, weet niet meer hoe lang WVA zijn piek duurde vorig jaar?Dat denk ik er dus ook van. WVA zal misschien nog enkele procentjes winnen maar dat is nog altijd geen garantie op winst in de RVV of PR. Het is niet dat Matthieu en Allaphillipe tegen dan niet meer met de fiets zullen kunnen rijden.
Als je ziet hoe klein het verschil nu maar is... met enkele procentjes doet Wout hier gewoon mee voor de zege he... qua basis is hij al dik in order... en de recuperatie is er ook al... was aan de meet sterker dan 20km daarvoor. Dus enkel nog dat wedstrijdritme dat er gaat voor zorgen dat hij wat dieper in het rood kan gaan en dan komt dat helemaal goed en zien we hem terug overal meedoen voor winstDat denk ik er dus ook van. WVA zal misschien nog enkele procentjes winnen maar dat is nog altijd geen garantie op winst in de RVV of PR. Het is niet dat Matthieu en Allaphillipe tegen dan niet meer met de fiets zullen kunnen rijden.
Dan heb ik dat verkeerd begrepen, mijn excuses.Dat is ook net het punt. Nys had het specifiek over die demarrage op die klim...
Tis ook niet dat Van Aert enkel koersen kan winnen als de rest niet meer op hun fiets kan blijven zitten he. Van Aert is hier nog steeds 4e in z'n eerste koers en klopt op de slotklim (vermoed ik toch, buiten beeld) nog mannen als Pogacar. Als je je wegseizoen met zo'n conditie kan starten, dat zit het heel goed.Dat denk ik er dus ook van. WVA zal misschien nog enkele procentjes winnen maar dat is nog altijd geen garantie op winst in de RVV of PR. Het is niet dat Matthieu en Allaphillipe tegen dan niet meer met de fiets zullen kunnen rijden.