Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Potverdekke koers opgenomen maar geen mogelijkheid om te zien, straks toch maar is de laatste 50 km's ofzo opzetten.

Tis ook niet dat Van Aert enkel koersen kan winnen als de rest niet meer op hun fiets kan blijven zitten he. Van Aert is hier nog steeds 4e in z'n eerste koers en klopt op de slotklim (vermoed ik toch, buiten beeld) nog mannen als Pogacar. Als je je wegseizoen met zo'n conditie kan starten, dat zit het heel goed.
Nee enkel als VdP niet start, niet lek rijdt of niet teveel moet lopen :unsure:

Nu ja iedereen heeft zijn nemesis hé. Voor VA is dat VDP (en omgekeerd ;)) Dat zal zou blijven tot het einde van hun carriere vermoed ik.
Ik vind dat wel leuk zo'n strijd tussen rivalen. Als die er niet is, is het toch maar saai.

En de koers is ook meer dan die twee hé :) Als Julian en een paar anderen zich nog komen moeien dan gaan we een leuk voorjaar tegemoet!

Het is ook "maar" Strade. Het feit dat WVA pas hier in competitie treed zegt ook al iets. Niemand piekt al naar deze wedstrijd. Maar gewonnen is gewonnen natuurlijk.

Ik vind strada toch wel, samen met Roubaix de mooiste koersen.
Tuurlijk maar je kan nu niet top zijn en dat doortrekken tot De Ronde of Roubaix. Ik zeg niet dat we vandaag een andere winnaar zouden zien maar als je weer de superlatieven hoort van ons orakel Wuyts... In de Ronde of Roubaix heb ik daar gn probleem mee want dan is iedereen top. Nu niet.

Het was Wout zijn slechtste prestatie ooit in de strade he mannen, die is dus echt nog nooit zo slecht geweest in dit moment van het seizoen!

graptje

Tuurlijk maar je kan nu niet top zijn en dat doortrekken tot De Ronde of Roubaix. Ik zeg niet dat we vandaag een andere winnaar zouden zien maar als je weer de superlatieven hoort van ons orakel Wuyts... In de Ronde of Roubaix heb ik daar gn probleem mee want dan is iedereen top. Nu niet.
Die Wuyts kan het wel ja.
Op zich vind ik hel wel een goede commentator, maar tegelijkertijd kan hij wel wat irritant zijn door steeds met die superlatieven te gooien.
vroeger was dat met Nys, vandaag met VDP (zelf grote fan van). Dus dat kan wel irritant zijn voor de niet fans

Die Wuyts kan het wel ja.
Op zich vind ik hel wel een goede commentator, maar tegelijkertijd kan hij wel wat irritant zijn door steeds met die superlatieven te gooien.
vroeger was dat met Nys, vandaag met VDP (zelf grote fan van). Dus dat kan wel irritant zijn voor de niet fans
Zijn er dan mensen die niet fan zijn van MVDP? :eek:

GVA toch geen materiaalpech en gewoon slechte benen...

Misschien moet hij mikken op Dwars Door Vlaanderen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan